Zie de opmerking bij ronde 8 op de wk site.Richard Bos redt Nederlandse meubelen en vervoegt leiders.
Mijn Vlaams is niet toereikend, wat bedoeld Johan?
Zijn Frerik en Roel meubelen?
Hoe vervoeg je leiders:
ik leid,
jij leidt,
hij leidt?
Wellicht moet je meubelen lezen als inboedel.FeikeBoomstra wrote:Zie de opmerking bij ronde 8 op de wk site.Richard Bos redt Nederlandse meubelen en vervoegt leiders.
Hoe vervoeg je leiders:
ik leid,
jij leidt,
hij leidt?
Ik wist niet dat je een taalpurist was Feike.FeikeBoomstra wrote:Zie de opmerking bij ronde 8 op de wk site.Richard Bos redt Nederlandse meubelen en vervoegt leiders.
Hoe vervoeg je leiders:
ik leid,
jij leidt,
hij leidt?
Il faudrait convoquer des cardiologues !!! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Johan Demasure wrote: Veel sterkte beiden vandaag. Hier zijn ze aan de laatste ronde begonnen. Ik hou jullie zo actueel mogelijk op de hoogte. Opgepast voor hartinfarcten.
De berichtgeving, voor zover afkomstig van familieleden, is nogal gekleurd.hans andriessen wrote:Frerik verliest van Roel.
Hij liep in een 1-om-3tje.![]()
![]()
Sms van Frerik aan mij: "In een 1 om 3tje gelopen. Verloren."Jan Pieter wrote:De berichtgeving, voor zover afkomstig van familieleden, is nogal gekleurd.hans andriessen wrote:Frerik verliest van Roel.
Hij liep in een 1-om-3tje. [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Tja, ik heb een spreadsheet gemaakt voor het geval ze allebei winnen [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]FeikeBoomstra wrote:De hoogsten hebben allemaal tegen elkaar gespeeld, dus de max-waarde is onbelangrijk. Tenminste, dat lijkt mij ook.
Twee jaar terug in Polen had ik mij verrekend, dus ik dacht nu, laat ik maar een spreadsheet maken. Voor het geval Frerik en Gerelbold alle twee remise spelen....