Kunnen alle betrokkenen dit oeverloos gehuttemetut niet onderling uitwisselen zonder ons daarmee lastig te vallen, per e-mail bijvoorbeeld? Het dreutelt maar door, het valt eindeloos in herhalingen, het is allemaal van een niveau nul. Driewerf bah. Ga allemaal buiten knikkeren alsjeblieft.Henk de Witt wrote:Remise, remise en nog eens remise. Dankzij spruitjesdenkers als Dieter van Gortel, Eric van Dusseldorp, Peter de Hek, Hans Kromhout, Johan Krajenbrink, Alexander Presman en vele anderen wordt dit in stand gehouden. Met hun benauwde, beperkte manier van denken zijn zij er tot op heden in geslaagd het dammen een beroerd imago te bezorgen en het plezier van veel damliefhebbers te vergallen. Triest.
In Delft trekken we ons niets aan van deze geborneerde lieden. Het mooie damspel verdient beter dan deze spruitjesdenkers met hun duffe remisetelling.

DUWO Kennisstad Damfestival 2006
Je weet toch dat het huidige knikkeren dood is, bij het beste spel wint niemand [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]composite wrote:Kunnen alle betrokkenen dit oeverloos gehuttemetut niet onderling uitwisselen zonder ons daarmee lastig te vallen, per e-mail bijvoorbeeld? Het dreutelt maar door, het valt eindeloos in herhalingen, het is allemaal van een niveau nul. Driewerf bah. Ga allemaal buiten knikkeren alsjeblieft.
Ik zal mijn mond hier verder over houden.
- Henk de Witt
Eerst moesten we damboekjes lezen van jou en nu moeten we buiten gaan knikkeren.composite wrote:Kunnen alle betrokkenen dit oeverloos gehuttemetut niet onderling uitwisselen zonder ons daarmee lastig te vallen, per e-mail bijvoorbeeld? Het dreutelt maar door, het valt eindeloos in herhalingen, het is allemaal van een niveau nul. Driewerf bah. Ga allemaal buiten knikkeren alsjeblieft.
Jij doet me denken aan een type dat ik vroeger veel heb meegemaakt op symposia en conferenties. Het type dat niet scheen te snappen waarover de discussie ging, misschien ook wel verdwaald was en eigenlijk bij de geitenfokkers had moeten zijn. En dan op een gegeven moment opstond en wanhopig brulde 'Wat willen jullie nou eigenlijk'?
-
- Eric Sanders
-
Mensen die beweren dat in Delft nergens voor gespeeld wordt beseffen niet wat voor prijzengeld er in de kas zit.
Zet dat eens af tegen al die grootmeesterremises in Den Haag die arbiter Demasure bijkans deden ontploffen van woede. Niet vreemd, omdat daar voor een appel en een ei werd gespeeld als je het met Delft vergelijkt.
Zet dat eens af tegen al die grootmeesterremises in Den Haag die arbiter Demasure bijkans deden ontploffen van woede. Niet vreemd, omdat daar voor een appel en een ei werd gespeeld als je het met Delft vergelijkt.
- Henk de Witt