Deze informatie was niet correct. Piet vond het wel een geslaagde grap, daar zijn overgang door Paul Sier aan Hanco was doorgespeeld voordat Piet de kans kreeg zijn overgang aan DVSB te melden.Bert Zwart wrote:De overgang van Piet Karregat van DVSB naar Volendam is van de baan: Piet Karregat blijft toch bij DVSB. Op dit moment is hij op vakantie met goede vriend en clubgenoot Klaas Bor. Beiden nemen deel aan het vierde gesloten zakdambordtoernooi.
Aldaar heeft hij spijt gekregen van zijn beslissing om DVSB te verlaten. Hoe de vork precies in de steel zit weet ik niet, maar een sms-je uit Gran Canaria leert me dat er een behoorlijk emotioneel gesprek aan Piets beslissing vooraf is gegaan.
Proberen met de reistijd van Piet worden opgevangen door hem te halen en brengen.
Piet, die de afgelopen jaren van zeer grote betekenis is geweest voor DVSB, kan hiermee toch voldoende tijd met zijn familie in Volendam doorbrengen.
transfer geruchten
-
- Hanco Elenbaas
Paul moest er een paar weken geleden ook hard om lachen, vooral omdat hij zeker wist dat zijn neef en beste vriend voor Volendam had gekozen.Bert Zwart wrote:Deze informatie was niet correct. Piet vond het wel een geslaagde grap, daar zijn overgang door Paul Sier aan Hanco was doorgespeeld voordat Piet de kans kreeg zijn overgang aan DVSB te melden.Bert Zwart wrote:De overgang van Piet Karregat van DVSB naar Volendam is van de baan: Piet Karregat blijft toch bij DVSB. Op dit moment is hij op vakantie met goede vriend en clubgenoot Klaas Bor. Beiden nemen deel aan het vierde gesloten zakdambordtoernooi.
Aldaar heeft hij spijt gekregen van zijn beslissing om DVSB te verlaten. Hoe de vork precies in de steel zit weet ik niet, maar een sms-je uit Gran Canaria leert me dat er een behoorlijk emotioneel gesprek aan Piets beslissing vooraf is gegaan.
Proberen met de reistijd van Piet worden opgevangen door hem te halen en brengen.
Piet, die de afgelopen jaren van zeer grote betekenis is geweest voor DVSB, kan hiermee toch voldoende tijd met zijn familie in Volendam doorbrengen.
Het wordt een moeilijk seizoen voor DVSB, want zonder de smaakmakers Paul Sier, Francis Tholel, Ruud Kloosterman en Piet Karregat is het daar toch een wat saaie bedoening geworden. Ik denk dat DVSB met het uitgebluste team van nu wel eens minder makkelijk kampioen zou kunnen worden dan iedereen op het eerste gezicht verwacht.
Misschien moet DVSB eerst een stevig pak op de broek ophalen bij Hiltex 1 in een oefenwedstrijdje vlak voor de competitie?
-
Hanco Elenbaas wrote:Paul moest er een paar weken geleden ook hard om lachen, vooral omdat hij zeker wist dat zijn neef en beste vriend voor Volendam had gekozen.Bert Zwart wrote:Deze informatie was niet correct. Piet vond het wel een geslaagde grap, daar zijn overgang door Paul Sier aan Hanco was doorgespeeld voordat Piet de kans kreeg zijn overgang aan DVSB te melden.Bert Zwart wrote:De overgang van Piet Karregat van DVSB naar Volendam is van de baan: Piet Karregat blijft toch bij DVSB. Op dit moment is hij op vakantie met goede vriend en clubgenoot Klaas Bor. Beiden nemen deel aan het vierde gesloten zakdambordtoernooi.
Het wordt een moeilijk seizoen voor DVSB, want zonder de smaakmakers Paul Sier, Francis Tholel, Ruud Kloosterman en Piet Karregat is het daar toch een wat saaie bedoening geworden. Ik denk dat DVSB met het uitgebluste team van nu wel eens minder makkelijk kampioen zou kunnen worden dan iedereen op het eerste gezicht verwacht.
Misschien moet DVSB eerst een stevig pak op de broek ophalen bij Hiltex 1 in een oefenwedstrijdje vlak voor de competitie?
Ik begrijp je bezorgdheid Hanco, maar kan je geruststellen. Sommige kwalificaties zijn niet transitief. Een oefenwedstrijd tegen Hiltex lijkt me erg leuk!
- Hanco Elenbaas
-
- Hanco Elenbaas
Alleen zal dat het zelfvertrouwen van die Volendammers geen goed doen. Ze kunnen beter oefenen op Hiltex 3.Bert Zwart wrote:De bal rolt. Oefenen jullie tegen Bart Smit? Dat lijkt me wel lagge.
Die Tjeerd Harmsma heeft verder weinig te melden op zijn site http://www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.A ... ansfer.htm
Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
Ik begrijp dat jij eenmaal per twee weken voor een volle koelkast moet zorgen als Schwarzman komt?Nescio wrote:Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Eenmaal per twee weken?Bert Zwart wrote:Ik begrijp dat jij eenmaal per twee weken voor een volle koelkast moet zorgen als Schwarzman komt?Nescio wrote:Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Volgens mij dient een volle koelkast dagelijks bijgevuld te worden opdat hij vol blijft.
Het blijft een goed verhaal.
Gastheer tegen Dambeest: "Verrek, nu is de koelkast alweer volledig leeg!"
Schwarzman: "Ja, inderdaad, zou je hem niet eens snel bijvullen?"
[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Flaubert Ndonzi heeft al woonruimte in Nederland en Macodou woont toch in België? Het zou leuk zijn als er nog een club komt voor deze grootmeesters.Nescio wrote:Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Als ze gewoon contributie betalen mogen ze wel naar Troesoe komen wat mij betreft.Hanco Elenbaas wrote:Flaubert Ndonzi heeft al woonruimte in Nederland en Macodou woont toch in België? Het zou leuk zijn als er nog een club komt voor deze grootmeesters.Nescio wrote:Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
De meest gehate dammer allertijden.
En wie betaalt de treinreis?Vraagje wrote:Als ze gewoon contributie betalen mogen ze wel naar Troesoe komen wat mij betreft.Hanco Elenbaas wrote:Flaubert Ndonzi heeft al woonruimte in Nederland en Macodou woont toch in België? Het zou leuk zijn als er nog een club komt voor deze grootmeesters.Nescio wrote: Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Macodou N'Diaye speelt het nieuwe seizoen voor Cema/DVZ Geleen.Hanco Elenbaas wrote:Flaubert Ndonzi heeft al woonruimte in Nederland en Macodou woont toch in België? Het zou leuk zijn als er nog een club komt voor deze grootmeesters.Nescio wrote:Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Ach, die komen ze in de competitie al tegen. Toch jammer dat Hiltex naar Lelystad moet komen. Ik had gehoopt op een uitreisje naar Amsterdam.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote:Alleen zal dat het zelfvertrouwen van die Volendammers geen goed doen. Ze kunnen beter oefenen op Hiltex 3.Bert Zwart wrote:De bal rolt. Oefenen jullie tegen Bart Smit? Dat lijkt me wel lagge.
Die Tjeerd Harmsma heeft verder weinig te melden op zijn site http://www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.A ... ansfer.htm
Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
- Eric Sanders
Enorme verschuivingen in Nijmegen.
Er is een nieuwe club opgericht die DamCombinatie Nijmegen heet.
Alle leden van Vriendenkring gaan naar DamCombinatie Nijmegen.
Alle leden van NOAD gaan naar DamCombinatie Nijmegen.
Vriendenkring en NOAD blijven vertwijfeld achter en kunnen geen teams meer op de been brengen. Ze blijven echter wel vol goede moed onderlinge spelen.
Er is een nieuwe club opgericht die DamCombinatie Nijmegen heet.
Alle leden van Vriendenkring gaan naar DamCombinatie Nijmegen.
Alle leden van NOAD gaan naar DamCombinatie Nijmegen.
Vriendenkring en NOAD blijven vertwijfeld achter en kunnen geen teams meer op de been brengen. Ze blijven echter wel vol goede moed onderlinge spelen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart