transfer geruchten

Post Reply
Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jun 28, 2005 11:20

Bert Zwart wrote:De overgang van Piet Karregat van DVSB naar Volendam is van de baan: Piet Karregat blijft toch bij DVSB. Op dit moment is hij op vakantie met goede vriend en clubgenoot Klaas Bor. Beiden nemen deel aan het vierde gesloten zakdambordtoernooi.

Aldaar heeft hij spijt gekregen van zijn beslissing om DVSB te verlaten. Hoe de vork precies in de steel zit weet ik niet, maar een sms-je uit Gran Canaria leert me dat er een behoorlijk emotioneel gesprek aan Piets beslissing vooraf is gegaan.

Proberen met de reistijd van Piet worden opgevangen door hem te halen en brengen.
Piet, die de afgelopen jaren van zeer grote betekenis is geweest voor DVSB, kan hiermee toch voldoende tijd met zijn familie in Volendam doorbrengen.
Deze informatie was niet correct. Piet vond het wel een geslaagde grap, daar zijn overgang door Paul Sier aan Hanco was doorgespeeld voordat Piet de kans kreeg zijn overgang aan DVSB te melden.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 28, 2005 15:11

Bert Zwart wrote:
Bert Zwart wrote:De overgang van Piet Karregat van DVSB naar Volendam is van de baan: Piet Karregat blijft toch bij DVSB. Op dit moment is hij op vakantie met goede vriend en clubgenoot Klaas Bor. Beiden nemen deel aan het vierde gesloten zakdambordtoernooi.

Aldaar heeft hij spijt gekregen van zijn beslissing om DVSB te verlaten. Hoe de vork precies in de steel zit weet ik niet, maar een sms-je uit Gran Canaria leert me dat er een behoorlijk emotioneel gesprek aan Piets beslissing vooraf is gegaan.

Proberen met de reistijd van Piet worden opgevangen door hem te halen en brengen.
Piet, die de afgelopen jaren van zeer grote betekenis is geweest voor DVSB, kan hiermee toch voldoende tijd met zijn familie in Volendam doorbrengen.
Deze informatie was niet correct. Piet vond het wel een geslaagde grap, daar zijn overgang door Paul Sier aan Hanco was doorgespeeld voordat Piet de kans kreeg zijn overgang aan DVSB te melden.
Paul moest er een paar weken geleden ook hard om lachen, vooral omdat hij zeker wist dat zijn neef en beste vriend voor Volendam had gekozen.
Het wordt een moeilijk seizoen voor DVSB, want zonder de smaakmakers Paul Sier, Francis Tholel, Ruud Kloosterman en Piet Karregat is het daar toch een wat saaie bedoening geworden. Ik denk dat DVSB met het uitgebluste team van nu wel eens minder makkelijk kampioen zou kunnen worden dan iedereen op het eerste gezicht verwacht.
Misschien moet DVSB eerst een stevig pak op de broek ophalen bij Hiltex 1 in een oefenwedstrijdje vlak voor de competitie?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jun 28, 2005 15:37

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:

Paul moest er een paar weken geleden ook hard om lachen, vooral omdat hij zeker wist dat zijn neef en beste vriend voor Volendam had gekozen.
Het wordt een moeilijk seizoen voor DVSB, want zonder de smaakmakers Paul Sier, Francis Tholel, Ruud Kloosterman en Piet Karregat is het daar toch een wat saaie bedoening geworden. Ik denk dat DVSB met het uitgebluste team van nu wel eens minder makkelijk kampioen zou kunnen worden dan iedereen op het eerste gezicht verwacht.
Misschien moet DVSB eerst een stevig pak op de broek ophalen bij Hiltex 1 in een oefenwedstrijdje vlak voor de competitie?

Ik begrijp je bezorgdheid Hanco, maar kan je geruststellen. Sommige kwalificaties zijn niet transitief. Een oefenwedstrijd tegen Hiltex lijkt me erg leuk!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 28, 2005 15:43

Bert Zwart wrote: Ik begrijp je bezorgdheid Hanco, maar kan je geruststellen. Sommige kwalificaties zijn niet transitief. Een oefenwedstrijd tegen Hiltex lijkt me erg leuk!
Vorig jaar was het ook gezellig. Hans zal contact met je opnemen.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jun 28, 2005 17:37

De bal rolt. Oefenen jullie tegen Bart Smit? Dat lijkt me wel lagge.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 28, 2005 18:39

Bert Zwart wrote:De bal rolt. Oefenen jullie tegen Bart Smit? Dat lijkt me wel lagge.
Alleen zal dat het zelfvertrouwen van die Volendammers geen goed doen. Ze kunnen beter oefenen op Hiltex 3.
Die Tjeerd Harmsma heeft verder weinig te melden op zijn site http://www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.A ... ansfer.htm
Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?

Nescio

Post by Nescio » Tue Jun 28, 2005 19:03

Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jun 28, 2005 19:06

Nescio wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Ik begrijp dat jij eenmaal per twee weken voor een volle koelkast moet zorgen als Schwarzman komt?

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Tue Jun 28, 2005 19:12

Bert Zwart wrote:
Nescio wrote:
Ik begrijp dat jij eenmaal per twee weken voor een volle koelkast moet zorgen als Schwarzman komt?
Eenmaal per twee weken?
Volgens mij dient een volle koelkast dagelijks bijgevuld te worden opdat hij vol blijft.
Het blijft een goed verhaal.

Gastheer tegen Dambeest: "Verrek, nu is de koelkast alweer volledig leeg!"
Schwarzman: "Ja, inderdaad, zou je hem niet eens snel bijvullen?"
[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 28, 2005 19:15

Nescio wrote:
Flaubert Ndonzi heeft al woonruimte in Nederland en Macodou woont toch in België? Het zou leuk zijn als er nog een club komt voor deze grootmeesters.

Vraagje

Post by Vraagje » Tue Jun 28, 2005 19:26

Hanco Elenbaas wrote:
Nescio wrote:
Flaubert Ndonzi heeft al woonruimte in Nederland en Macodou woont toch in België? Het zou leuk zijn als er nog een club komt voor deze grootmeesters.
Als ze gewoon contributie betalen mogen ze wel naar Troesoe komen wat mij betreft.
De meest gehate dammer allertijden.

mikkeltje

Post by mikkeltje » Tue Jun 28, 2005 19:28

Vraagje wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Nescio wrote: Er is vaak ook nog een praktisch probleem dat hierbij een rol speelt, Hanco. Bijvoorbeeld: wie stelt er ruimte beschikbaar om die mensen onderbrengen? Of wie heeft er uberhaupt zin in? Als je die mensen niet hebt, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Als ze gewoon contributie betalen mogen ze wel naar Troesoe komen wat mij betreft.
En wie betaalt de treinreis?

Dieter

Post by Dieter » Wed Jun 29, 2005 09:02

Hanco Elenbaas wrote:
Nescio wrote:
Macodou N'Diaye speelt het nieuwe seizoen voor Cema/DVZ Geleen.

Mark Hees

Post by Mark Hees » Wed Jun 29, 2005 10:18

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:De bal rolt. Oefenen jullie tegen Bart Smit? Dat lijkt me wel lagge.
Alleen zal dat het zelfvertrouwen van die Volendammers geen goed doen. Ze kunnen beter oefenen op Hiltex 3.
Die Tjeerd Harmsma heeft verder weinig te melden op zijn site http://www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.A ... ansfer.htm
Wie contracteert Macodou Ndiaye en Flaubert Ndonzi, of zijn de centjes in de damwereld nu echt op?
Ach, die komen ze in de competitie al tegen. Toch jammer dat Hiltex naar Lelystad moet komen. Ik had gehoopt op een uitreisje naar Amsterdam.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Wed Jun 29, 2005 15:18

Enorme verschuivingen in Nijmegen.

Er is een nieuwe club opgericht die DamCombinatie Nijmegen heet.

Alle leden van Vriendenkring gaan naar DamCombinatie Nijmegen.
Alle leden van NOAD gaan naar DamCombinatie Nijmegen.

Vriendenkring en NOAD blijven vertwijfeld achter en kunnen geen teams meer op de been brengen. Ze blijven echter wel vol goede moed onderlinge spelen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Post Reply