Rob wrote:Double_D wrote:Begreep zojuist dat van Stigt Thans met 11-9 gaat winnen/heeft gewonnen.
Witte van Moort - Van Stigt Thans 9 - 11
Peter Hoopman (1377) - Rob Clerc (1504) 0 - 2 9
Edwin Twiest (1370) - Sven Winkel (1434) 0 - 2 10
Gil Salomé (1424) - Alexander Schwarzman (1557) 1 - 1 8
Mark Podolskij (1579) - Anton van Berkel (1444) 1 - 1 7
Boudewijn Derkx (1444) - Anatoli Gantwarg (1516) 1 - 1 1
Auke Scholma (1462) - Michiel Kloosterziel (1387) 2 - 0 5
Danny Slotboom (1336) - Ron Heusdens (1472) 1 - 1 4
Alexander Getmanski (1539) - Frits Luteijn (1403) 1 - 1 2
Marino Barkel (1374) - Jeroen van den Akker (1479) 1 - 1 3
Jan Peter Patist (1356) - Dirk van Schaik jr (1347) 1 - 1 6
Tsja... 't is niet anders...
Ikzelf speelde slecht en kon zelfs op het laatste moment nog voor veel puzzelplezier zorgen met een offertje, maar voor mijn gevoel was dat makkelijk uit (in de praktijk moet wit het dan nog wel secuur spelen in kort tijdbestek), maar ondertussen had Sven het al op 3 manieren uit kunnen maken geloof ik....
Gil stond analytisch (als ik de berichten mag geloven) gewonnen tegen schwarzman, en tevens in dezelfde partij ook nog een keer verloren!.... zelf nog niet geanalyseerd, maar goed....
Jan Peter misste wel de winst geloof ik?
Aan de andere kant stond ik dus wel gekraakt ergens (nog niet precies waar)
Danny speelde ook een goede partij en volgens mij heeft Gantwarg ook nog wel ergens iets beter kunnen doen (hij verraste Boudewijn nog wel in elk geval met een ruilvariant, waarna hij (veel) beter kwam te staan....\
Mark weet ik niet of hij kansen heeft gehad; volgens mij was de aanval niet krachtig genoeg.
Alexander nam een vrij grote ruil in het vroege middenspel en dat werd nog knap spannend geloof ik; geen idee of er iemand wat gemist heeft; zullen de analyses van Frits, Flits, Truus en mij vast nog wel ergens aan gaan tonen
Eerst maar weer even opladen voor morgen; wordt weer een zware pot!
In elk geval een flink beladen wedstrijd!