Ik snap eigenlijk niet waarom je de zaak Stoverink niet aanhaalt, want dat was pas een actie die de KNDB bakken vol geld gekost heeft, zonder dat het iets heeft opgeleverd behalve harde egostrijd op het BB.Fred van Amersfoort wrote:Jammer dat ik vanavond verplichtingen heb, het wordt hier steeds leuker. Dus 2 betaalde krachten voor de lopende zaken van een clubje van 4500 mensen? Ik zie niet zo goed hoe die werkdagen ingevuld moeten worden. Maar wat zijn dan de lopende zaken?
Voorkeursbeleid
Re: Voorkeursbeleid
Heaven is no location, but a state of mind
-
Is de notulist van de bondsraad ziek of zijn de uitkomsten wat lastig te verkopen aan het volk?
-
- Real name: Michel Stempher
Laat ik het eens anders doen. Zonder nu al conclusies te trekken, stel ik hierbij één vraag die ik graag naar alle eerlijkheid beantwoord zie:
Is het bestuur van de KNDB bereid om alles eraan te doen om de waarheid in de kwestie Buurke (met betrekking tot al zijn gedragingen richting Van den Broek, Van Buuren en nog iemand op het WK Junioren 2013) boven tafel te krijgen?
Is het bestuur van de KNDB bereid om alles eraan te doen om de waarheid in de kwestie Buurke (met betrekking tot al zijn gedragingen richting Van den Broek, Van Buuren en nog iemand op het WK Junioren 2013) boven tafel te krijgen?
Meestal zijn de notulen er na 2 weken, dus ik verwacht vrijdag 14 maart of maandag 17 maartFred van Amersfoort wrote:Is de notulist van de bondsraad ziek of zijn de uitkomsten wat lastig te verkopen aan het volk?
-
- Real name: Thijs van den Broek
Ganesha wrote:Meestal zijn de notulen er na 2 weken, dus ik verwacht vrijdag 14 maart of maandag 17 maartFred van Amersfoort wrote:Is de notulist van de bondsraad ziek of zijn de uitkomsten wat lastig te verkopen aan het volk?
Wat ik me afvroeg: in de notulen staat het daar precies zoals het gegaan is? of staat het er zo hoe de bonsraadleden/bestuur hadden gewild dat het gegaan is?
want als ik vorige notulen bekeek zag ik al dat er dingen anders gegaan zijn van wat ik heb gehoord dan hoe het opgeschreven stond.
-
Thijs, wees niet zo naief!
http://www.youtube.com/watch?v=jNKjShmHw7s
'The purpose of minutes is not to record events, but to protect people'
http://www.youtube.com/watch?v=jNKjShmHw7s
'The purpose of minutes is not to record events, but to protect people'
-
Thijs, ik vrees dat er een verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Gelijk krijgen vraagt bij de andere partij om een stukje inzicht en de gunfactor. Daarnaast is de praktijk vaak zo dat mannetjes met een functie vaak geneigd zijn te sidderen en te beven tegenover de hogeren in de hierarchie. Bij de KNDB zijn we inmiddels in de fase dat mensen die een controlerende en stimulerende taak zouden moeten vervullen, in werkelijkheid kwispelend en hielen likkend hun baasjes volgen. Niemand durft een poepje te doen op het gazon van de topsportdroom. Als je de samenstelling van de bondsraad of andere ondersteuners eens doorneemt zie je dat er vrijwel niemand is die zelf in staat is clubavonden te bezoeken, enkelen dammen zelf niet eens of zijn lid van een clubje van amper 10 leden. Tja, of je daarmee het tij gaat keren.....nee dus. Kortom Thijs, jouw acties waren maar matig van smaak maar dat jij geen vertrouwen meer hebt is wel de juiste conclusie die ik onderschrijf.
-
- Real name: Michel Stempher
Ik beloof hierbij dat ik me bij de volgende verkiezing wel verkiesbaar zal stellen. Eén van mijn speerpunten zal dan zijn om de macht van de Technisch Directeur ernstig in te perken met het liefst een heel nieuw gezicht. De integriteit van de huidige persoon is namelijk onherstelbaar geschaad door zijn manier van doen (een verdachte geen kans op verweer geven). Zelfs een verdachte van meervoudige moord heeft het recht om zich te verdedigen! Laten we alsjeblieft ook in zaken als Krajenbrink-Van den Broek vasthouden aan dit rechtsbeginsel.Fred van Amersfoort wrote:Thijs, ik vrees dat er een verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Gelijk krijgen vraagt bij de andere partij om een stukje inzicht en de gunfactor. Daarnaast is de praktijk vaak zo dat mannetjes met een functie vaak geneigd zijn te sidderen en te beven tegenover de hogeren in de hierarchie. Bij de KNDB zijn we inmiddels in de fase dat mensen die een controlerende en stimulerende taak zouden moeten vervullen, in werkelijkheid kwispelend en hielen likkend hun baasjes volgen. Niemand durft een poepje te doen op het gazon van de topsportdroom. Als je de samenstelling van de bondsraad of andere ondersteuners eens doorneemt zie je dat er vrijwel niemand is die zelf in staat is clubavonden te bezoeken, enkelen dammen zelf niet eens of zijn lid van een clubje van amper 10 leden. Tja, of je daarmee het tij gaat keren.....nee dus. Kortom Thijs, jouw acties waren maar matig van smaak maar dat jij geen vertrouwen meer hebt is wel de juiste conclusie die ik onderschrijf.
Ik vind het jammer dat ik er nu niet in zit. Is in de Bondsraadsvergadering van zaterdag 1 maart bijvoorbeeld de vraag gesteld wat de Technisch Directeur en vervolgens het bestuur eraan gedaan hebben om de waarheid boven tafel te krijgen? Zoals het er nu naar uitziet, wordt er blind uitgegaan van een verklaring van de Teamchef die overigens aan alle kanten rammelt volgens de getuigen. Aangezien de Technisch Directeur zich niet aan de statuten heeft gehouden door Thijs geen kans op verweer te geven, lijkt het alsof de TD Buurke heeft gestuurd naar Frankrijk met de opdracht om Thijs zwart te maken. Een integer Technisch Directeur zou eerst uitgebreid onderzoek moeten doen alvorens over te gaan op de sanctie (Thijs terug laten betalen van de WK-kosten). De Technisch Directeur is echter allerminst ontevreden over het rapport van de Teamchef. Privé mag hij dit best vinden, maar in functie is dat volstrekt onacceptabel op deze manier.
-
Voor dit soort onderzoeken hebben we de tuchtcommissie. Wie zich geschaad voelt en niet naar de tuchtcommissie stapt heeft geen recht van spreken.Michel Stempher wrote:Is in de Bondsraadsvergadering van zaterdag 1 maart bijvoorbeeld de vraag gesteld wat de Technisch Directeur en vervolgens het bestuur eraan gedaan hebben om de waarheid boven tafel te krijgen?
-
Ja Henk Stoop, niet grote K had het recht om Thijs te bestraffen maar slechts de tuchtcommissie. Is dat wat je zegt?
-
dat is in ieder geval wat Henk zou moeten zeggen lijkt me.Fred van Amersfoort wrote:Ja Henk Stoop, niet grote K had het recht om Thijs te bestraffen maar slechts de tuchtcommissie. Is dat wat je zegt?
Ik zal mezelf een quoten kijk eens wat ik schreef op 27 november toen ik op korte termijn akkoord moest gaan met hele rare voorwaarden anders mocht ik niet mee doen aan het WK toen werd ik nog door sommige paranoïde genoemd door deze uitspraak:
ik was er ook van overtuigd dat toen ik akkoord ging met de voorwaarden het de tuchtcommissie zou zijn die een eventuele sanctie op zou leggen. Ik erken (zeker omdat K zich niet aan de statuten heeft gehouden) dus geen boete van K.5. Bij misdragingen voor, tijdens of na het WK junioren 2013 door Thijs van den Broek, behoudt de KNDB zich het recht voor de volgende sancties uit te voeren:
.........
Dit zijn de punten in de voorwaarde waar ik nog wel mijn twijfels bij heb, zo vraag ik mij bij punt 5 af wie dan gaat beslissen wat misdragen is want als dat de staf van de KNDB is teken ik eigenlijk mijn eigen doodsvonnis lijkt mij.
-
Nee, de spelers hebben een contract gesloten met de KNDB, en de KNDB voert dat contract uit. Niet uitbetalen is een onderdeel van dat contract.Fred van Amersfoort wrote:Ja Henk Stoop, niet grote K had het recht om Thijs te bestraffen maar slechts de tuchtcommissie. Is dat wat je zegt?
-
Ik heb toch echt een ander contract getekend Henk, voor dit WK.henk stoop wrote:Nee, de spelers hebben een contract gesloten met de KNDB, en de KNDB voert dat contract uit. Niet uitbetalen is een onderdeel van dat contract.Fred van Amersfoort wrote:Ja Henk Stoop, niet grote K had het recht om Thijs te bestraffen maar slechts de tuchtcommissie. Is dat wat je zegt?
Daarnaast is er mij eigenlijk voor het WK al een sanctie opgelegd, namelijk dat ik net voor het WK te horen kreeg dat ik geen coaching of begeleiding zou krijgen. Daarom moest ik iemand meenemen die al helemaal niks vergoed kreeg dus op dit moment zelfs met vergoeding heeft het me meer gekost dan als ik niks vergoed zou krijgen en in team-KNDB zou zitten.
Henk, dat jij blijkbaar niet wil snappen wat hier gebeurt en al jaren gebeurt tegen mij is wel duidelijk.
-
Wel, wat let je om naar de tuchtcommissie te stappen? Je hebt nog enkele weken.playforstacks wrote:Ik heb toch echt een ander contract getekend Henk, voor dit WK.henk stoop wrote:Nee, de spelers hebben een contract gesloten met de KNDB, en de KNDB voert dat contract uit. Niet uitbetalen is een onderdeel van dat contract.Fred van Amersfoort wrote:Ja Henk Stoop, niet grote K had het recht om Thijs te bestraffen maar slechts de tuchtcommissie. Is dat wat je zegt?
Daarnaast is er mij eigenlijk voor het WK al een sanctie opgelegd, namelijk dat ik net voor het WK te horen kreeg dat ik geen coaching of begeleiding zou krijgen. Daarom moest ik iemand meenemen die al helemaal niks vergoed kreeg dus op dit moment zelfs met vergoeding heeft het me meer gekost dan als ik niks vergoed zou krijgen en in team-KNDB zou zitten.
Henk, dat jij blijkbaar niet wil snappen wat hier gebeurt en al jaren gebeurt tegen mij is wel duidelijk.
-
henk stoop wrote: Wel, wat let je om naar de tuchtcommissie te stappen? Je hebt nog enkele weken.
ik laat me liever dagvaarden door de KNDB ik heb veel meer vertrouwen in de rechter en dan is het hopelijk ook meteen het einde van grote K.