Nationale Competitie 2015-2016

Post Reply
wijkbrand
Real name: Harm Jan van Rees

Re: Nationale Competitie 2015-2016

Post by wijkbrand » Sun Jul 19, 2015 21:01

Inmiddels is de sluitingsdatum voorbij van het inleveren van de (voorlopige) selecties. Ik stel me weer beschikbaar om een deel (van mijn part alles, als ik vandaag nog de gegevens krijg heb ik genoeg tijd hiervoor) in te voeren in Toernooibase zodat iedere club lekker snel de doelstellingen kan bepalen.

Voorgaande jaren wilden ze het telkens zelf doen dus we zullen zien wat er nu gebeurt :P in elk geval vind ik dat uiterlijk morgenavond alles online zou moeten staan.
Michel, zijn er al meer teamindelingen bekend?

Groet,

Wijkbrand

Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Sun Jul 19, 2015 21:12

wijkbrand wrote:

Groet,

Wijkbrand
Ereklasse: 10 teams
Hoofdklasse A: 5 teams
Hoofdklasse B: 6 teams
1e klasse A: 4 teams
1e klasse B: 6 teams
1e klasse C: 6 teams
2e klasse A: 5 teams
2e klasse B: 6 teams
2e klasse C: 6 teams
2e klasse D: 6 teams
2e klasse E: 6 teams

Ongeveer de helft is dus bekend nu.

Alex

Post by Alex » Sun Jul 19, 2015 21:54

Michel Stempher wrote:
wijkbrand wrote:

Groet,

Wijkbrand
Ereklasse: 10 teams
Hoofdklasse A: 5 teams
Hoofdklasse B: 6 teams
1e klasse A: 4 teams
1e klasse B: 6 teams
1e klasse C: 6 teams
2e klasse A: 5 teams
2e klasse B: 6 teams
2e klasse C: 6 teams
2e klasse D: 6 teams
2e klasse E: 6 teams

Ongeveer de helft is dus bekend nu.
Het lijkt me dat alle teamindelingen bekend zouden moeten zijn.

wijkbrand
Real name: Harm Jan van Rees

Post by wijkbrand » Sun Jul 19, 2015 22:00

Sinds de oproep is van Michel er niets meer toegevoegd.
Duidelijk komkommertijd.

GuidoB

Post by GuidoB » Mon Jul 20, 2015 00:22

Nou vooruit. Eigenlijk vind ik dat iedereen best kan wachten op het programmaboekje, maar omdat jullie zo ongeduldig zijn heb ik Van Stigt Thans alvast ingevuld.

Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Mon Jul 20, 2015 09:55

GuidoB wrote:Nou vooruit. Eigenlijk vind ik dat iedereen best kan wachten op het programmaboekje, maar omdat jullie zo ongeduldig zijn heb ik Van Stigt Thans alvast ingevuld.
Ik vind niet dat dat kan, want veel clubs overhandigen het programmaboekje pas op de eerste dag van de onderlinge competitie of van de landelijke competitie.

Als bepaalde mensen binnen de KNDB het al
dan niet bewust verzuimen online te zetten, moeten ze maar de basisspelers persoonlijk het boekje opsturen.

Ik ga vandaag eens navraag doen waarom het allemaal zolang moet duren en waarom de richtdatum van 12 juli (definitieve ratinglijst) niet gehaald is. Als je in het openbaar deadlines stelt, moet je je er ook over kunnen verantwoorden.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Mon Jul 20, 2015 19:21

Michel Stempher wrote:
GuidoB wrote:Nou vooruit. Eigenlijk vind ik dat iedereen best kan wachten op het programmaboekje, maar omdat jullie zo ongeduldig zijn heb ik Van Stigt Thans alvast ingevuld.
Ik vind niet dat dat kan, want veel clubs overhandigen het programmaboekje pas op de eerste dag van de onderlinge competitie of van de landelijke competitie.

Als bepaalde mensen binnen de KNDB het al
dan niet bewust verzuimen online te zetten, moeten ze maar de basisspelers persoonlijk het boekje opsturen.

Ik ga vandaag eens navraag doen waarom het allemaal zolang moet duren en waarom de richtdatum van 12 juli (definitieve ratinglijst) niet gehaald is. Als je in het openbaar deadlines stelt, moet je je er ook over kunnen verantwoorden.
Advies, afschaffen dat geldverslindende boekjes, we hebben Internet. Alle data op Internet zetten, werkt zelfs beter, bij fouten kun je meteen corrigeren.

Boekjes, komop zeg, we zijn geen holbewonders meer ... boekjes, hoe conservatief kun je zijn?
Heaven is no location, but a state of mind

Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Mon Jul 20, 2015 19:39

Kosmos wrote: Advies, afschaffen dat geldverslindende boekjes, we hebben Internet. Alle data op Internet zetten, werkt zelfs beter, bij fouten kun je meteen corrigeren.

Boekjes, komop zeg, we zijn geen holbewonders meer ... boekjes, hoe conservatief kun je zijn?
De hoop dat men bij de KNDB binnen nu en vijf jaar overgaat op digitale vormen van informatieverstrekking als vervanging voor het ouderwetse heb ik allang opgegeven.

Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Mon Jul 20, 2015 23:13

Ik heb zojuist het Bondsbureau maar even een mailtje gedaan met de vraag of ik het anders niet in Toernooibase kan zetten.

Alex

Post by Alex » Fri Jul 24, 2015 16:39

Michel Stempher wrote:Ik heb zojuist het Bondsbureau maar even een mailtje gedaan met de vraag of ik het anders niet in Toernooibase kan zetten.
Erg veel heeft het niet geholpen...

Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Fri Jul 24, 2015 16:45

Alex wrote:
Michel Stempher wrote:Ik heb zojuist het Bondsbureau maar even een mailtje gedaan met de vraag of ik het anders niet in Toernooibase kan zetten.
Erg veel heeft het niet geholpen...
Ik kreeg 22 juli een antwoord dat verwacht wordt dat de samenstellingen "snel" op de KNDB-website te vinden zijn. Ik vraag me af hoe snel snel is.

ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Fri Jul 24, 2015 18:53

Op welke manier is de wereld een betere plaats om te leven als de teamsamenstellingen al in juli ipv september bekend zijn? Want wat zegt zo'n teamsamenstelling nou meer dan 'team X spreekt de verwachting uit dat speler Y meer dan 3 maal zal spelen'? Het is welhaast noninformatie.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Fri Jul 24, 2015 19:53

ildjarn wrote:Op welke manier is de wereld een betere plaats om te leven als de teamsamenstellingen al in juli ipv september bekend zijn? Want wat zegt zo'n teamsamenstelling nou meer dan 'team X spreekt de verwachting uit dat speler Y meer dan 3 maal zal spelen'? Het is welhaast noninformatie.
Normaliter komt zo'n samenstelling wel vrij goed overeen met de werkelijkheid. De meeste spelers die zijn opgegeven als basisspeler spelen namelijk wel 7x of vaker. Als Technisch Teamcaptain (zo klink ik heel wat :lol: 8) ) begin ik graag al wat eerder dan dat het seizoen start met een globale beschouwing van de mogelijke tegenstanders. Ik vermoed dat veel meer mensen graag wel wat voorbeschouwingen willen doen.

Douwe Edelenbos

Post by Douwe Edelenbos » Sat Jul 25, 2015 17:02

Wij zijn nog bezig met de nabeschouwing.

Dieter

Post by Dieter » Sat Jul 25, 2015 17:25

Michel Stempher wrote:
ildjarn wrote:Op welke manier is de wereld een betere plaats om te leven als de teamsamenstellingen al in juli ipv september bekend zijn? Want wat zegt zo'n teamsamenstelling nou meer dan 'team X spreekt de verwachting uit dat speler Y meer dan 3 maal zal spelen'? Het is welhaast noninformatie.
Normaliter komt zo'n samenstelling wel vrij goed overeen met de werkelijkheid. De meeste spelers die zijn opgegeven als basisspeler spelen namelijk wel 7x of vaker. Als Technisch Teamcaptain (zo klink ik heel wat :lol: 8) ) begin ik graag al wat eerder dan dat het seizoen start met een globale beschouwing van de mogelijke tegenstanders. Ik vermoed dat veel meer mensen graag wel wat voorbeschouwingen willen doen.
Damcompetitie blijft amateurisme. per 1 juli zijn de opstellingen aan de bond doorgegeven, waarom dan niet direct online zetten. Nog mooier natuurlijk als de clubs dat zouden doen, wat een standaard routine zou moeten zijn gebeurt gewoon niet. Zeer zwak van de clubs, diep triest van de bond.

Post Reply