Digitale agenda voor Toernooibase
- Marcel Kosters
Re: Digitale agenda voor Toernooibase
Experimenteel: 10 partijen (10 e-borden) becommentarieerd. Aanstaande maandag om 20:00 live vanuit Denksportcentrum 't Spaerne in Haarlem.
Alleen de partijen zijn als het goed is ook te volgen via https://live.kndb.nl/games/2019/haarlem ... eGames.php .
Voor nu met een update frequentie van 1 maal per minuut. Dit omdat ik gebruik maak van een FTP client die hooguit 1 maal per minuut de live folder scant en uploadt. Ik heb het gevoel dat dit met een programma als WinSCP frequenter kan, houd me aanbevolen voor een WinSCP / script expert.
Normaliter kan ik de upload frequentie sturen met de output frequentie van de EBS. Maar die output frequentie is nu iedere seconde vanwege de live video en dat is te snel voor een FTP Client die bij iedere verandering een upload moet verzorgen. Daarom dus dat ik een FTP client nodig heb waar ik het scan of gewoon het upload interval zelf kan instellen in seconden (bijvoorbeeld iedere 10 seconden).
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.