Allemaal hopeloze figuren die dammers [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Arjen de Mooij wrote:Mmm, ik ga naar het fmjd forum en wat zie ik in de topic-lijst:
...
- damstelletjes
- leuke standjes
....
Leuke standjes
-
- Arjen de Mooij
Re: Babes
Het ging me meer om de combinatie van de twee [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Kosmos wrote:Vergeet niet damhunks en dambabes.Arjen de Mooij wrote:Mmm, ik ga naar het fmjd forum en wat zie ik in de topic-lijst:
...
- damstelletjes
- leuke standjes
....
Nee, laag niveau allemaal.
Kijk liever eens bij de intellectuele top-draad: "Ze zijn geland"
Re: Leuke standjes
Ik wil niet stoken hoor, maar na 1. ... 41-46 2. 27-22 46x33 3. 29x38 47x17 4. 6x5 8-12! is het remise. Tsjonge, ik lijkt Truus wel. DIe maakt ook alles remise.Kosmos wrote:Jan Pieter wrote:Trouwens hij kan ook met 2 zwarte dammen, kijk maar:
Zwart heeft net 0... 41-46 geschoven....
Re: Babes
Dat snapte ik, Zop, ik ken jouw perverse geest heus wel.Arjen de Mooij wrote:Het ging me meer om de combinatie van de twee [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Kosmos wrote:Vergeet niet damhunks en dambabes.Arjen de Mooij wrote:Mmm, ik ga naar het fmjd forum en wat zie ik in de topic-lijst:
...
- damstelletjes
- leuke standjes
....
Nee, laag niveau allemaal.
Kijk liever eens bij de intellectuele top-draad: "Ze zijn geland"
Is dat 50-ruitendambordprogrammaatje nu al eens af?
Heb ik per ongeluk een nieuwe draad geopend voor de Turkse slag... [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
-
Wat is dat nou voor klinkklare onzin, 8-12 remise, pfffGuidoB wrote:Kosmos wrote:Ik wil niet stoken hoor, maar na 1. ... 41-46 2. 27-22 46x33 3. 29x38 47x17 4. 6x5 8-12! is het remise. Tsjonge, ik lijkt Truus wel. DIe maakt ook alles remise.Jan Pieter wrote:Trouwens hij kan ook met 2 zwarte dammen, kijk maar:
Zwart heeft net 0... 41-46 geschoven....
5-23 wint toch makkelijk. Kijk maar na!
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
Ik kijk even in mijn kristallen bol en zie dat Jan Pieter schijf 15op 25 heeft geplaatst. Je moet ook niet op 'n parterretrap je bord plaatsen, JP!ZevenInEenKlap wrote:GuidoB wrote:Wat is dat nou voor klinkklare onzin, 8-12 remise, pfffKosmos wrote: Ik wil niet stoken hoor, maar na 1. ... 41-46 2. 27-22 46x33 3. 29x38 47x17 4. 6x5 8-12! is het remise. Tsjonge, ik lijkt Truus wel. DIe maakt ook alles remise.
5-23 wint toch makkelijk. Kijk maar na!
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Wat zit je nou te dazen, Kosmos? In de partij Jansen-Pal staat die schijf op 25. Kennelijk heb jij (of iemand anders) die schijf naar 15 verplaatst om de versie met 2 dammen kloppend te maken en heeft Guido, niet voor het eerst, gereageerd zonder eerst eens goed te kijken wat er staat.Kosmos wrote:Ik kijk even in mijn kristallen bol en zie dat Jan Pieter schijf 15op 25 heeft geplaatst. Je moet ook niet op 'n parterretrap je bord plaatsen, JP!
Zeg hoor eens, die schijf stond net toch echt op 25 hoor. Ik ben niet blind!Jan Pieter wrote:Wat zit je nou te dazen, Kosmos? In de partij Jansen-Pal staat die schijf op 25. Kennelijk heb jij (of iemand anders) die schijf naar 15 verplaatst om de versie met 2 dammen kloppend te maken en heeft Guido, niet voor het eerst, gereageerd zonder eerst eens goed te kijken wat er staat.
-
Leuke stelling uit het Brabants Kampioenschap 2004, gepubliceerd in het Brabants Dagblad. Frank Teer nam na (24-29) 33x24 (19x30) 42-37 de afwikkeling
* (23-28) 32x3 (21x43) 39x48 (30x50) en won na 22-18 (13x22) 3-21 (35x44) 21-49 (25-30) 49x39 (50x41) 16-11 (41-23) op de tric-trac
* hij had echter fraai kunnen winnen door: (8-12 !!) 22-17 [16-11, 22-17 (23-28) is beter, maar verliest ook] (23-28) 17x19 (18-22 !!!!) 27x18 (15-20) 32x23 (20-24) enz.
- Jan Pieter
In het bericht waarin Kosmos deze stand toont, staat hij op 15, en dat bericht is later niet gewijzigd, althans niet binnen 6 minuten. Stond hij toch op 25 toen jij keek, dan is hier sprake van een wonder, hallelujah! Eens kijken of ik mijn antwoord over het geloof nog aan kan passen...GuidoB wrote:Zeg hoor eens, die schijf stond net toch echt op 25 hoor. Ik ben niet blind!
Last edited by Jan Pieter on Sun May 02, 2004 22:33, edited 1 time in total.
-
Als je vrij snel na het plaatsen van een bericht datzelfde bericht wijzigt, verschijnt er geen melding in de trant van "Dit bericht is gewijzigd etc.". Dat zinnetje verschijnt pas als je na enkele uren je bericht verandert.Jan Pieter wrote:In het bericht waarin Kosmos deze stand toont, staat hij op 15, en dat bericht is later niet gewijzigd. Stond hij toch op 25 toen jij keek, dan is hier sprake van een wonder, hallelujah! Eens kijken of ik mijn antwoord over het geloof nog aan kan passen...GuidoB wrote:Zeg hoor eens, die schijf stond net toch echt op 25 hoor. Ik ben niet blind!
Ik geef Guido niet gauw het voordeel van de twijfel, maar op grond hiervan kan hij gelijk hebben.
- Jan Pieter
Nee hoor, dat zinnetje verschijnt als je een bericht aanpast dat niet het laatste bericht van de thread is (zie mijn vorige bericht dat ik voor de gelegenheid iets heb gewijzigd). En aangezien al na 6 minuten een ander bericht geplaatst is, zijn er toch echt maar 2 mogelijkheden:Eric van Dusseldorp wrote:Als je vrij snel na het plaatsen van een bericht datzelfde bericht wijzigt, verschijnt er geen melding in de trant van "Dit bericht is gewijzigd etc.". Dat zinnetje verschijnt pas als je na enkele uren je bericht verandert.
1) Guido heeft een foutje gemaakt
2) er is sprake van een wonder
Optie 1 is uitgesloten, Guido heeft het zelf gezegd. Resteert dus optie 2.
*ZUCHT*Jan Pieter wrote:In het bericht waarin Kosmos deze stand toont, staat hij op 15, en dat bericht is later niet gewijzigd. Stond hij toch op 25 toen jij keek, dan is hier sprake van een wonder, hallelujah! Eens kijken of ik mijn antwoord over het geloof nog aan kan passen...GuidoB wrote:Zeg hoor eens, die schijf stond net toch echt op 25 hoor. Ik ben niet blind!
Jan Pieter, verdiep je nou eens een klein beetje in de techniek voordat je weer begint te blaten. Wel eens van links gehoord? Kennelijk niet en daarom zal ik het één keertje uitleggen. In Kosmos' post en in mijn quote staat het adres http://fmjd.org/dias/save/10835080578.png. Er staat dus geen plaatje, maar een link naar een bestand op de FMJD-site. Als je dit bestand verandert, verandert het plaatje in de post mee. Zo kan het dus dat ik een post met daarin een stand met een schijf op 25 heb gequote en dat in de quote in mijn mailtje de schijf nu op 15 staat.
- Jan Pieter
Dat weet ik allemaal, ja, maar zou je aan deze simpele ziel dan ook even kunnen uitleggen waarom er bij dit diagram staat dat het 'last modified' is op 2 mei om 10.27? Nog een wonder?GuidoB wrote:In Kosmos' post en in mijn quote staat het adres http://fmjd.org/dias/save/10835080578.png. Er staat dus geen plaatje, maar een link naar een bestand op de FMJD-site. Als je dit bestand verandert, verandert het plaatje in de post mee. Zo kan het dus dat ik een post met daarin een stand met een schijf op 25 heb gequote en dat in de quote in mijn mailtje de schijf nu op 15 staat.
15/25
Kweet 't allemaal niet meer, maar het zou kunnen dak een snelle wijziging heb doorgevoerd, want ja, met schijf 25 op 15 won de dam wel van de twee schijfjes!
Xal mn kristallen bol eens afstoffen.
Xal mn kristallen bol eens afstoffen.