![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
DamManager
Re: DamManager
Michel, de puntentelling is bijna identiek aan die van vorig jaar.
Een rekenvoorbeeldje vooraf voor alle duidelijkheid:
Ratingtotaal 12 spelers Ereklasse (10 spelers + 2 reserves) : 16508
Behaalde punten : 13
Punten = 13 / 16508 = 0,000787 (er wordt afgekapt bij 6 decimalen)
Voor de duidelijkheid wordt deze score vermenigvuldigd met 1000000.
Dit levert een score op voor de Ereklasse van 787 punten.
Een rekenvoorbeeldje vooraf voor alle duidelijkheid:
Ratingtotaal 12 spelers Ereklasse (10 spelers + 2 reserves) : 16508
Behaalde punten : 13
Punten = 13 / 16508 = 0,000787 (er wordt afgekapt bij 6 decimalen)
Voor de duidelijkheid wordt deze score vermenigvuldigd met 1000000.
Dit levert een score op voor de Ereklasse van 787 punten.
Ik golf, dus ik leef
Inschrijven kan alleen vandaag (donderdag) nog.
We zitten nu ongeveer op hetzelfde aantal als vorig jaar. Het zou leuk zijn als er nog wat bij komt.
Morgen worden op de website de details van alle deelnemende teams bekend gemaakt.
Voor competitie A, voor 80% van de prijzenpot, speel je met je team de hele competitie mee.
Voor competitie B, 20% van de prijzenpot, ligt het anders. Elke ronde valt er 1 team, met voor die speelronde de laagste score, af.
We zitten nu ongeveer op hetzelfde aantal als vorig jaar. Het zou leuk zijn als er nog wat bij komt.
Morgen worden op de website de details van alle deelnemende teams bekend gemaakt.
Voor competitie A, voor 80% van de prijzenpot, speel je met je team de hele competitie mee.
Voor competitie B, 20% van de prijzenpot, ligt het anders. Elke ronde valt er 1 team, met voor die speelronde de laagste score, af.
Ik golf, dus ik leef
De inschrijving is gesloten. Alle 16 deelnemende teams met bijbehorende opstellingen staan op de website.
Fraai is dat bij sommige verenigingen bijna elke speler wel door iemand is gekozen.
Daar ik praktisch gelijk na afloop van de 1e competitiewedstrijd met vakantie ga, ben ik niet in de gelegenheid om de scores van zowel ronde 1 als ronde 2 direct te verwerken.
Voor beide (en verder ook alle volgende) rondes geldt natuurlijk wel dat voor competitie B, de afvalrace, telkens het team met de laagste punten afvalt. Bij gelijk eindigen onderin vallen er natuurlijk meerdere teams tegelijk af.
Dus als je tijd en zin hebt kijk je nu na elke ronde alvast even zelf of je in ieder geval 1 ander team ziet met een mindere score. Dan ben jij in ieder geval weer een ronde verder!
Prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd.
Fraai is dat bij sommige verenigingen bijna elke speler wel door iemand is gekozen.
Daar ik praktisch gelijk na afloop van de 1e competitiewedstrijd met vakantie ga, ben ik niet in de gelegenheid om de scores van zowel ronde 1 als ronde 2 direct te verwerken.
Voor beide (en verder ook alle volgende) rondes geldt natuurlijk wel dat voor competitie B, de afvalrace, telkens het team met de laagste punten afvalt. Bij gelijk eindigen onderin vallen er natuurlijk meerdere teams tegelijk af.
Dus als je tijd en zin hebt kijk je nu na elke ronde alvast even zelf of je in ieder geval 1 ander team ziet met een mindere score. Dan ben jij in ieder geval weer een ronde verder!
Prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd, prettige wedstrijd.
Ik golf, dus ik leef
Zo, de vakantie zit er weer op. Morgen maar weer verder golfen in Nederland. Florida paradise, I'll be back ...
Dan nu maar weer terug naar het dammen. De website van Dammanager (en Damvids natuurlijk ook) werd zo pardoes uit de lucht gehaald. En het account gedelete. Dan maar naar een andere gratis aanbieder. Het nieuwe adres is : http://haziotletek.b0x.com/ (Let op als je het zelf wil intikken. Het is geen box, maar b0x. Met een cijfer in het midden dus.)
De uitslagen van de 1e 2 rondes zijn verwerkt.
Afvallers moesten er ook zijn. Dit zijn Joël Palmans in ronde 1 en Wouter Sipma in de 2e ronde.
Koploper is Wim Boer voor Cor Boot en Maarten Wichgers.
Dan nu maar weer terug naar het dammen. De website van Dammanager (en Damvids natuurlijk ook) werd zo pardoes uit de lucht gehaald. En het account gedelete. Dan maar naar een andere gratis aanbieder. Het nieuwe adres is : http://haziotletek.b0x.com/ (Let op als je het zelf wil intikken. Het is geen box, maar b0x. Met een cijfer in het midden dus.)
De uitslagen van de 1e 2 rondes zijn verwerkt.
Afvallers moesten er ook zijn. Dit zijn Joël Palmans in ronde 1 en Wouter Sipma in de 2e ronde.
Koploper is Wim Boer voor Cor Boot en Maarten Wichgers.
Ik golf, dus ik leef
-
Heb je ook een nieuwe link voor Damvids, Candamir?Candamir wrote: De website van Dammanager (en Damvids natuurlijk ook) werd zo pardoes uit de lucht gehaald.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Nee, even nog niet Piet. Damvids staat op mijn oude pc, waarvan waarschijnlijk of de grafische kaart en/of het moederbord kapot is.
Bepaal zelf maar wat je doet met de link. Of je haalt hem er tijdelijk af, of je laat hem nog even staan totdat het probleem verholpen is.
Bepaal zelf maar wat je doet met de link. Of je haalt hem er tijdelijk af, of je laat hem nog even staan totdat het probleem verholpen is.
Ik golf, dus ik leef
De uitslagen van de 3e ronde zijn verwerkt. De afvaller voor deze ronde is Zainal Palmans. Bijna iedereen scoorde boven de 700 punten. Zainal bleef met 684 net iets achter.
Afvaller van vorige ronde Wouter Sipma counterde fraai terug met een hoge score in de 800 punten.
Wim Boer, Cor Boot en Fred Roedolph bezetten in deze volgorde de bovenste 3 plaatsen.
NB Door een foutje in de scoreberekening zijn de scores van Jan Timmerman en Cees de Leeuw in de voorgaande rondes naar beneden toe gecorrigeerd. De aangepaste scores staan op de website.
Afvaller van vorige ronde Wouter Sipma counterde fraai terug met een hoge score in de 800 punten.
Wim Boer, Cor Boot en Fred Roedolph bezetten in deze volgorde de bovenste 3 plaatsen.
NB Door een foutje in de scoreberekening zijn de scores van Jan Timmerman en Cees de Leeuw in de voorgaande rondes naar beneden toe gecorrigeerd. De aangepaste scores staan op de website.
Ik golf, dus ik leef
3 keer een geweldige score, 1 keer een superslechte. Dat overkwam Michel Stempher met zijn team 'Damgenootschap Groenteland'. Hij is daarmee meteen de afvaller van deze speelronde.
Cor Boot en Wim Boer hebben een klein gaatje geslagen met een hele horde achtervolgers.
De volledige scores en stand staan op http://haziotletek.b0x.com
Dammanager, de competitie is nog nooit zo spannend geweest!
Cor Boot en Wim Boer hebben een klein gaatje geslagen met een hele horde achtervolgers.
De volledige scores en stand staan op http://haziotletek.b0x.com
Ik golf, dus ik leef
Afgevallen deze ronde is Peter v.d. Stap.
Opnieuw een uitstekende score voor Wim Boer die nu als enige met zijn team de 4000 punten grens heeft overschreden.
Opnieuw een uitstekende score voor Wim Boer die nu als enige met zijn team de 4000 punten grens heeft overschreden.
Ik golf, dus ik leef
-
- Real name: Michel Stempher
Eindelijk eens iemand afgevallen die niks met MTB of/en Incasso Divisie Young Masters te maken heeftCandamir wrote:Afgevallen deze ronde is Peter v.d. Stap.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Edit: niet persoonlijk bedoeld hoor
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
De spanning is om te snijden. Koploper Wim Boer, met zijn team 'boerboys', kon slechts 589 punten aan zijn totaal toevoegen. Deelnemers en alle belangstellenden weten dat dat niet veel is. Slechts 1 deelnemer wist minder te scoren, te weten Jan Timmermans met zijn team 'Snel thuis'. Dat betekent dat Jan voor de afvalrace verder thuis kan blijven.
Aan kop staan nu 5 deelnemers met een totaal van in de 4500 punten.
Aan kop staan nu 5 deelnemers met een totaal van in de 4500 punten.
Ik golf, dus ik leef
Afgevallen deze ronde is de enige dame in het gezelschap. Ria, ik leef met je mee. (Maar volgende keer wel graag een beter team samenstellen.)
Aan kop is er niet veel veranderd. Zeker 10 personen hebben nog een goede kans om in de prijzen te vallen.
Aan kop is er niet veel veranderd. Zeker 10 personen hebben nog een goede kans om in de prijzen te vallen.
Ik golf, dus ik leef
Een opmerkelijke ronde deze ronde. Bijna elk team had wel 1 of meer invallers nodig. En wat te denken van het team van Fabian Snijder. Maar liefst 4 spelers ontbraken in zijn basisopstelling. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Fabian de afvaller voor dit weekend is geworden.
Aan kop liep koploper Wim Boer minimaal met een omgekeerd dozijn punten uit op Frerik Andriessen. Zelf klom ik met een goede score naar de 3e plek. Maar je hebt altijd bazin boven baas. De hoogste score van de dag was voor Ria Ottens.
***** LET OP: Voor de volgende wedstrijd zullen er 2 teams afvallen! *****
Aan kop liep koploper Wim Boer minimaal met een omgekeerd dozijn punten uit op Frerik Andriessen. Zelf klom ik met een goede score naar de 3e plek. Maar je hebt altijd bazin boven baas. De hoogste score van de dag was voor Ria Ottens.
***** LET OP: Voor de volgende wedstrijd zullen er 2 teams afvallen! *****
Ik golf, dus ik leef
Iedereen heeft de nieuwe stand al kunnen zien. Jammer voor de 2 afvallers deze keer, Fred en Maarten.
Wim gaat nog steeds uitstekend en heeft zijn voorsprong vergroot.
***** LET OP: Voor de volgende wedstrijd zullen er weer 2 teams afvallen! *****
Wim gaat nog steeds uitstekend en heeft zijn voorsprong vergroot.
***** LET OP: Voor de volgende wedstrijd zullen er weer 2 teams afvallen! *****
Ik golf, dus ik leef
Afgevallen zijn Cees de Leeuw en Peter Schuitema. Grappig dat de alfabetisch eerste vier nu nog over zijn. Na de laatste competitie ronde zal dat er nog eentje zijn.
Lukt het Wim Boer de dubbel te halen? Komt het zien dit weekend op de website en op het forum.
Lukt het Wim Boer de dubbel te halen? Komt het zien dit weekend op de website en op het forum.
Ik golf, dus ik leef