Hanco Elenbaas wrote:Kosmos wrote:Edwin Twiest wrote:Ik!!
Vast een shapeshiftende reptillian die zich in leven houdt met andermans angsten en bloed, die Edwin Twiest!
Hoe wil je anders verklaren dat Twiest net als de duivelse New World Order der Illuminati controle heeft over alle westerse media?
Ik trap er niet in! Ik ben geschoold door de meester in het complotdenken, David Icke! Ik kijk dwars door alle sluiers heen!
Ik zal eens een onderzoek instellen naar damclub Westerhaar, ik zal vast meer reptielen en jezuieten aantreffen in dat mafia-bolwerk!
Driemaal daags kun je rustig naar vier keer verhogen, Tjalling, bij ernstige verslechtering van de geestesgesteldheid.
Als je onrustig wordt over wat David Icke te vertellen heeft, kun je behalve je geest verdoven of je angst in agressie omzetten, er ook voor kiezen on topic, dus in Linkdump, te vertellen wat je allemaal dwars zit aan de verhalen van Icke.
Bedoel je die flesjes waarmee jij adverteert in Linkdump?
Goed, lieverd, omdat je zo aandringt zal ik een recensie van het werk van David Icke posten bij Linkdump. De bronnen die David aanhaalt om zijn samenzweringen te 'bewijzen', zijn naar mijn mening vaak niet echt heel erg betrouwbaar. Dat is niet voor iedereen een probleem.
De recensie is wel van Skepsis en dat is waarschijnlijk een instrument van de Illuminati of wellicht Lucifer zelf, dus overtuigen zal het jou en David wel niet. Maar er is vrijheid van geloof in dit land, dus geen punt.
Van het verhaal verteld dat een Zulu (uitstekende bron, want de man heeft ooit de arm van een lijk op moeten eten om aan deze gehieme informatie te komen!) dat buitenaardse wezens de toen nog ongeslachtelijke, seksloze mensheid (iedereen woonde daar in Zuid-Afrika toen nog!) naar twee grotten voerde, waarna uit de groene grot vrouwen en uit de rode grot mannen kwamen (of was het nou andersom?), werd ik niet onrustig, maar een beetje giechelen moest ik wel.
Ik vind David Icke een grappige man, charmant, entertaining en aan zijn fantasie mankeert weinig. Ik kijk graag naar zijn filmpjes.
Ik vind jou een vijand om lief te hebben! Alles is immers
infinite love, evenals de reptielen die later een
illusie bleken te zijn.
Je mag dan ook best even op me schelden, lieve Hanco, nadat ik in Linkdump gepost heb. Je hebt jezelf al zo lang ingehouden tenslotte.
Ok, over naar Linkdump!