transfer geruchten
-
welke transfer zou onzin zijn dan?Vraagje wrote:Zojuist is me telefonisch bevestigd dat dit onzin is.RIK wrote:Laatste transfernieuws:
Michiel Kroesbergen van Het Noorden naar Maas van t Hoog
Gabriel Heerema van Apeldoorn naar Maas van t Hoog
Frederik Bos van Het Noorden naar Troesoe
Tjalling Goedemoed van De Oldehove naar Troesoe
Randy Cardozo stopt helaas.
en wie heb je daarvoor wel niet gebeld?
en ik dacht dat Paul Sier stopte met dammen?
laatste nieuws: Gauke Dirk Nijholt wil plek in Huizum 2 !!!! gauke voert als reden aan dat hij bordenjongen zal zijn bij het NK 2005 in Groningen. Kan hij nog wel wat leren van ex-hoofdbordbediening-topman Johny piep piep!
Last edited by RIK on Wed Mar 23, 2005 01:27, edited 1 time in total.
Wie denk jij te zijn om deze bullshit te publiceren?RIK wrote:Blijkbaar hebben de relnichten Tjalling en Frederik een deal gesloten met heaumaux Erik vd Weerdhof, want dat waren eerst wel elkaars aardsvijanden -in aars-. Misschien is het conflict afgedaan met boetedoening door Erik bij Tjalling en Frederik, boetedoening in natura wel te verstaan, wie zal het weten?
.......
[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]RIK wrote:Ik ben Eduard Knipper, vroeger kndb rating van 1149! nog steeds bevriend met aantal dammers trouwens.Kosmos wrote:Wie denk jij te zijn om deze bullshit te publiceren?RIK wrote: tekst van "Kosmos"
- Hanco Elenbaas
-
-
- Hanco Elenbaas
Hallo allemaal,
Binnenkort komt op de site van Meurs Denk en Zet http://www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.A ... rs_dez.htm
weer een overzicht te staan van alle transfers in de damwereld.
Mocht je wat weten geef het dan door aan mij, zo kunnen we de lijst up to date houden.
Bedankt, gegroet, tot kijk, Tjeerd
harmsmat@tiscali.nl
Beide transfers waarbij Troesoe genoemd wordt.RIK wrote:welke transfer zou onzin zijn dan?Vraagje wrote:Zojuist is me telefonisch bevestigd dat dit onzin is.RIK wrote:Laatste transfernieuws:
Michiel Kroesbergen van Het Noorden naar Maas van t Hoog
Gabriel Heerema van Apeldoorn naar Maas van t Hoog
Frederik Bos van Het Noorden naar Troesoe
Tjalling Goedemoed van De Oldehove naar Troesoe
Randy Cardozo stopt helaas.
Rommy Moerlie, voorzitter en teamleider van Troesoe.
De meest gehate dammer allertijden.
RIK, graag even je telefoonnummer doorgeven dan bespreken we de hier genoemde onzin even samen.Kosmos wrote:Wie denk jij te zijn om deze bullshit te publiceren?RIK wrote:Blijkbaar hebben de relnichten Tjalling en Frederik een deal gesloten met heaumaux Erik vd Weerdhof, want dat waren eerst wel elkaars aardsvijanden -in aars-. Misschien is het conflict afgedaan met boetedoening door Erik bij Tjalling en Frederik, boetedoening in natura wel te verstaan, wie zal het weten?
.......
De meest gehate dammer allertijden.
- Hanco Elenbaas
Ook stopt Paul Sier niet met dammen, want hij zorgt voor een herstart van een van de oudste verenigingen van Nederland, OG Edam/Volendam, terwijl Michiel Kroesbergen en Fred Bos lekker bij Het Noorden blijven en Tjal Goedemoed naar die club gaat. Randy Cardozo zal ook niet stoppen, dus waar hebben we het over?Vraagje wrote:Beide transfers waarbij Troesoe genoemd wordt.RIK wrote:welke transfer zou onzin zijn dan?Vraagje wrote: Zojuist is me telefonisch bevestigd dat dit onzin is.
Lekker laten kletsen, die figuren als RIK.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England
Pulheuvels gaat wel naar Maas hoorde ik in de wandelgangen.Hanco Elenbaas wrote:Ook stopt Paul Sier niet met dammen, want hij zorgt voor een herstart van een van de oudste verenigingen van Nederland, OG Edam/Volendam, terwijl Michiel Kroesbergen en Fred Bos lekker bij Het Noorden blijven en Tjal Goedemoed naar die club gaat. Randy Cardozo zal ook niet stoppen, dus waar hebben we het over?Vraagje wrote:Beide transfers waarbij Troesoe genoemd wordt.RIK wrote: welke transfer zou onzin zijn dan?
Lekker laten kletsen, die figuren als RIK.
Wereldkampioen schaken Bobby Fisher heeft eigenlijk wel gelijk over Bush, Rumsfeld en co, vind je niet, Hanco?
Heaven is no location, but a state of mind