Bondscompetitie 2005-2006
Wie de tomaat kaatst.... [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]hansie wrote:ik ken anders ook nog wel verhalen over t vroegere rinsumageest was jij daar ook niet bij tjalling? dus om ons gelijk te gaan veroordelen is niet aan jou
Het gaat hier om Saskia!hansie wrote:ik ken anders ook nog wel verhalen over t vroegere rinsumageest was jij daar ook niet bij tjalling? dus om ons gelijk te gaan veroordelen is niet aan jou
Blijf bij het onderwerp!
Je snapt het niet, he?
Je snapt niet dat het raar is dat je iemand eruitgooit vanwege kampioensambities en je gaat dan zuipen!
Zuipen moet jezelf weten, maar als je iemand ernaast zet en dan gaat zuipen, zie je dat dan niet, hoe tegenstrijdig dat is. Moet ik werkelijk alles uitleggen?
Wees eens eerlijk en zeg wat je van die actie vind om Saskia eruit te zetten en geen afleidingsmanoeuvres, dat is een zwaktebod!
Hoe gevoelloos ben je dat je dit niet begrijpt en goedpraat?
Heaven is no location, but a state of mind
Het was aanvankelijk onze bedoeling ze wel naar Den Haag te laten komen maar ze niet op te stellen, maar zover is het niet gekomen.Ajax-fan wrote:Overigens miste ik in de opstelling van Troesoe ook twee mensjes...Misschien er ook uit gezet, en in dit geval WEL met een goede reden?? Of konden ze toevallig dit keer niet??
Overigens hadden wij nog iets moois meegemaakt afgelopen zaterdag. Wij hadden, overigens om andere redenen dan je misschien zou vermoeden, een treinkaartje over. Zat er op de terugweg iemand bij ons in de coupé zonder kaartje die werd gecontroleerd, en de conducteur wou haar een boete geven, de man keek wel enigszins op zijn neus toen wij mededeelden nog een kaartje over te hebben. Later, toen die dame al uitgestapt was, vroeg er nog iemand of wij een kortingskaart hadden waarop hij kon meereizen. Dat hadden we niet, maar wel nog steed dat kaartje over. Jammer dat we niet nog een keer werden gecontroleerd. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
De meest gehate dammer allertijden.
-
In de opstelling van het Noorden miste ik de naam van Tjalling Goedemoed. Teruggetrokken ten faveure van Mei-Jhi Wu, Tjalling?Ajax-fan wrote:Overigens miste ik in de opstelling van Troesoe ook twee mensjes...Misschien er ook uit gezet, en in dit geval WEL met een goede reden?? Of konden ze toevallig dit keer niet??
En voordat men mijn afwezigheid bij Huizum bemerkt. Om twee uur stond ik met drie kinderen op de kade van Harlingen Sinterklaas te verwelkomen. De competitieleider heeft er de laatste jaren een handje van de intocht van Sinterklaas te combineren met een competitieronde.
Enfin, Het Noorden en Huizum wonnen. Ze kunnen zonder ons.
Daarom, ik ben al schadelijk genoeg [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Damkoningin wrote:Als jij nog in kinderzetjes trapt, wordt het ook moeilijk voor het Noorden om kampioen te worden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]MenO wrote:Kasper, jij snapt toch ook wel dat Het Noorden voor de titel gaat? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Kpaping wrote:probeer jij dr naar Het Noorden te lokken Tjalling? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Wij zijn Friezen.......geen mietjes [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Maartuhhh wrote: de vrijdag vooooor de competitie?? ZUIPEN TOT WE KRUIPEN...nee das lekkere instelling om kampioen te worden!
en hoe dat met Saskia zat, geen idee......... misschien moest ze studeren [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
Studeren? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]blondegod wrote:Wij zijn Friezen.......geen mietjes [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Maartuhhh wrote: de vrijdag vooooor de competitie?? ZUIPEN TOT WE KRUIPEN...nee das lekkere instelling om kampioen te worden!
en hoe dat met Saskia zat, geen idee......... misschien moest ze studeren [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
Nee, ik was vrijdag in Harlingen om haar te trainen.
Ik weet donders goed hoe de vork in de steel zit.
-
Je mag mijn naam wel noemen hoor. (als je daar blij van word )Kosmos wrote: Een paar cola-drinkers sluiten niet uit dat anderen flink aan de zuip zijn gegaan. Wil je soms dat ik namen ga noemen?
Ik heb hier nog wel een kistje rotte tomaten staan, hoor.
Lik op stuk heet het beleid dat ik voer.
Gaan jullie liever in op de kern. Of scheur jullie kleren en heb berouw in zak en as.
Maar nee, dat zal er wel niet inzitten.
Weet je zeker dat jij precies weet hoe de vork in steel zit? Wist Saskia vrijdag al hoe de vork precies in de steel zat? (en heeft ze dat ooit tegenover jou beweerd?)Kosmos wrote: Studeren?
'Het gaat hier om Saskia!'Kosmos wrote: Het gaat hier om Saskia!
Blijf bij het onderwerp!
Je snapt het niet, he?
Je snapt niet dat het raar is dat je iemand eruitgooit vanwege kampioensambities en je gaat dan zuipen!
Zuipen moet jezelf weten, maar als je iemand ernaast zet en dan gaat zuipen, zie je dat dan niet, hoe tegenstrijdig dat is. Moet ik werkelijk alles uitleggen?
Wees eens eerlijk en zeg wat je van die actie vind om Saskia eruit te zetten en geen afleidingsmanoeuvres, dat is een zwaktebod!
Vraag: Wat denk je dan dat Saskia er zelf van vind dat jij dit alles op dit forum zet? (en dan doel ik in eerste instantie nog niet eens op het , en richting haar club en (al) haar teamgenoten.)
Dus als jou iets (in vertrouwen?!) word verteld dan dump jij dat meteen op een publiek forum...Kosmos wrote: Ja, en waar was jouw medeleven? Had je het niet voor haar op moeten nemen? Ik zou dat wel gedaan hebben. Ik zou gezegd hebben, als jullie Saskia passeren, dan ga ik ook niet mee.
Ik kom voor mijn leerlingen op.
Offers brengen, principes en eergevoel zijn uit de tijd blijkt.
Gooide je jezelf nu een tomaat in het gezicht?
je hebt gelijk, principes en eergevoel zijn blijkbaar uit de tijd.
-
Sorry hoor, maar ik vind het niet zo vreemd dat tjalling het de weide wereld in wil gooien. Hij wil dat iedereen ziet hoe lullig Franeker is tegenover 1 van hun spelers. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] En ik neem dan aan dat Tjalling erg goed met haar is en dat hij het niet doet om sensatie of wat dan ook, maar om Saskia.
Ik heb verder geen idee of zij het erg vindt. Ik zou het alleen maar fijn vinden, laat iedereen het maar weten wat Franeker met mensen doet. Ik zou niet meer terugkeren.
( [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] O ja Metallica is goed [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] )
Good luck Saskia en hopend dat het goed afloopt! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ik heb verder geen idee of zij het erg vindt. Ik zou het alleen maar fijn vinden, laat iedereen het maar weten wat Franeker met mensen doet. Ik zou niet meer terugkeren.
( [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] O ja Metallica is goed [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] )
Good luck Saskia en hopend dat het goed afloopt! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
In plaats van je te schamen val je de boodschapper aan. Dat maakt het alleen maar erger.Bastiaan wrote:Je mag mijn naam wel noemen hoor. (als je daar blij van word )Kosmos wrote: Een paar cola-drinkers sluiten niet uit dat anderen flink aan de zuip zijn gegaan. Wil je soms dat ik namen ga noemen?
Ik heb hier nog wel een kistje rotte tomaten staan, hoor.
Lik op stuk heet het beleid dat ik voer.
Gaan jullie liever in op de kern. Of scheur jullie kleren en heb berouw in zak en as.
Maar nee, dat zal er wel niet inzitten.
Weet je zeker dat jij precies weet hoe de vork in steel zit? Wist Saskia vrijdag al hoe de vork precies in de steel zat? (en heeft ze dat ooit tegenover jou beweerd?)Kosmos wrote: Studeren?
'Het gaat hier om Saskia!'Kosmos wrote: Het gaat hier om Saskia!
Blijf bij het onderwerp!
Je snapt het niet, he?
Vraag: Wat denk je dan dat Saskia er zelf van vind dat jij dit alles op dit forum zet? (en dan doel ik in eerste instantie nog niet eens op het , en richting haar club en (al) haar teamgenoten.)
Dus als jou iets (in vertrouwen?!) word verteld dan dump jij dat meteen op een publiek forum...Kosmos wrote: Ja, en waar was jouw medeleven? Had je het niet voor haar op moeten nemen? Ik zou dat wel gedaan hebben. Ik zou gezegd hebben, als jullie Saskia passeren, dan ga ik ook niet mee.
Ik kom voor mijn leerlingen op.
Offers brengen, principes en eergevoel zijn uit de tijd blijkt.
Gooide je jezelf nu een tomaat in het gezicht?
je hebt gelijk, principes en eergevoel zijn blijkbaar uit de tijd.
Ik geef gewoon lik op stuk. Ik neem het op voor Saskia, dus dan neem ik aan dat het goed is.
Feit blijft dat jij het niet voor haar opnam, dus een minder grote bek zou je wel passen.
En nu ben ik klaar met deze onverkwikkelijke zaak. Probeer zelf maar de scherven te lijmen, die jullie zelf hebben gebroken.
En verguis mij maar lekker, projecteer al je fouten maar fijn op mij, alsof ik dat niet had verwacht. je probeert je fout te maskeren door nog meer fouten te maken.
Juist, met dien verstande dat die speler mijn leerling is, een geliefde leerling die wordt geschoffeerd en pijn gedaan.Capoeira FEDDE K. wrote:Sorry hoor, maar ik vind het niet zo vreemd dat tjalling het de weide wereld in wil gooien. Hij wil dat iedereen ziet hoe lullig Franeker is tegenover 1 van hun spelers.
Saskia
Als er wordt gewonnen heeft de teamleider altijd gelijk. Nu heeft het team niet gewonnen en dus heeft de teamleider ongelijk. Het is en blijft van alle tijden en sporten.
Achteraf commentaar leveren is te gemakkelijk, zeker als bepaalde personen die zich nu opwerpen voor (alleen) Saskia op vrijdag al de wetenschap hadden en zich toen alleen geroerd getoond hebben maar niet geroerd hebben. Tja.....
Ik heb Saskia (en ook Marten Korf) uitgebreid gesproken en beiden konden begrip opbrengen voor de wisseling. Als of één van beiden, of beiden of teamgenoten mij op de wisseling willen aanspreken sta ik hier (vanzelfsprekend) voor open. (Het zou zot zijn als dat niet zo was.)
Verder ga ik met niemand in discussie op de wijze waarop de teamopstelling tot stand komt c.q. is gekomen.
Douwe Edelenbos
Teamleider DC Franeker
Achteraf commentaar leveren is te gemakkelijk, zeker als bepaalde personen die zich nu opwerpen voor (alleen) Saskia op vrijdag al de wetenschap hadden en zich toen alleen geroerd getoond hebben maar niet geroerd hebben. Tja.....
Ik heb Saskia (en ook Marten Korf) uitgebreid gesproken en beiden konden begrip opbrengen voor de wisseling. Als of één van beiden, of beiden of teamgenoten mij op de wisseling willen aanspreken sta ik hier (vanzelfsprekend) voor open. (Het zou zot zijn als dat niet zo was.)
Verder ga ik met niemand in discussie op de wijze waarop de teamopstelling tot stand komt c.q. is gekomen.
Douwe Edelenbos
Teamleider DC Franeker
Last edited by Douwe on Tue Nov 15, 2005 16:23, edited 3 times in total.