Hoe weet jij van deze vertrouwde informatie??? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Bert Zwart wrote:Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?
Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........
(en ik maar denken dat Thijssen nog de enig gesponsorde speler was van P.H.)
--> PH is niet Hoogteijling
transfer geruchten
-
- Real name: Irene Stegeman
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
- Hanco Elenbaas
Is dat zo?Bert Zwart wrote: Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.
Bovendien zou Pieter gebruik kunnen maken van zijn sterke onderhandelingspositie dankzij eventuele sponsorplaatsen op het WK 2005.
Niet bepaald stijlvol, maar blijkbaar toegestaan door de KNDB.
Het is een goede zaak voor het dammen als de clubjes moeten vechten om de spelers, zodat de betere dammers iets meer dan een lachwekkend bedrag gaan verdienen.
Misschien kan hij die sponsorplaats wel bij opbod verkopen.Hanco Elenbaas wrote:Is dat zo?Bert Zwart wrote: Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.
Bovendien zou Pieter gebruik kunnen maken van zijn sterke onderhandelingspositie dankzij eventuele sponsorplaatsen op het WK 2005.
Niet bepaald stijlvol, maar blijkbaar toegestaan door de KNDB.
Het is een goede zaak voor het dammen als de clubjes moeten vechten om de spelers, zodat de betere dammers iets meer dan een lachwekkend bedrag gaan verdienen.
De meest gehate dammer allertijden.
Interesse? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vraagje wrote:
Misschien kan hij die sponsorplaats wel bij opbod verkopen.
Ja zeker, hoewel ik dit uiteraard sarcastisch bedoelde.Mark Hees wrote:Interesse? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vraagje wrote:
Misschien kan hij die sponsorplaats wel bij opbod verkopen.
De meest gehate dammer allertijden.
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
-
Waarom stop je, Pascal? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Wishmaster wrote:laatste transfer-nieuws (dus geen gerucht):
Pascal Stil
van: Heemstede / Het Probleem
naar: geen club
- Wishmaster
Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.
everytime is a good time to take your time to have a good time
-
- Real name: Irene Stegeman
Al krijg ik er geld bij dan wil ik Barkel nog niet in mijn team hebben. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Geeft je wel de mogelijkheid om kampioen van Noord-Ierland / UK te worden......Wishmaster wrote:Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.
- Wishmaster
Ja, en dan meedoen aan het zonetoernooi en me nog snel even plaatsen voor het WK in Amsterdam [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Mark Hees wrote:Geeft je wel de mogelijkheid om kampioen van Noord-Ierland / UK te worden......Wishmaster wrote:Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.
everytime is a good time to take your time to have a good time
Dan komt wel weer de vraag naar boven of naast de kampioen van Duitsland ook de kampioen van Noord-Ierland automatisch geplaatst moet worden voor het WK [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Mark Hees wrote:Geeft je wel de mogelijkheid om kampioen van Noord-Ierland / UK te worden......Wishmaster wrote:Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.
Damkoningin wrote:Hoe weet jij van deze vertrouwde informatie???Bert Zwart wrote:Barkel naar Hiltexappiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?
Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........
(en ik maar denken dat Thijssen nog de enig gesponsorde speler was van P.H.)
--> PH is niet Hoogteijling
Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.
Barkel naar Hiltex. Da's als Van Hanegem naar Ajax
-
ah dat was de reden,ik dacht al [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Wishmaster wrote:Ja, en dan meedoen aan het zonetoernooi en me nog snel even plaatsen voor het WK in Amsterdam [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Mark Hees wrote:Geeft je wel de mogelijkheid om kampioen van Noord-Ierland / UK te worden......Wishmaster wrote:Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.