transfer geruchten

Post Reply
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Thu Jan 06, 2005 14:48

Bert Zwart wrote:
appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?

Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........

(en ik maar denken dat Thijssen nog de enig gesponsorde speler was van P.H.)

--> PH is niet Hoogteijling
Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.
Hoe weet jij van deze vertrouwde informatie??? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Jan 06, 2005 14:51

Bert Zwart wrote: Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.
Is dat zo?
Bovendien zou Pieter gebruik kunnen maken van zijn sterke onderhandelingspositie dankzij eventuele sponsorplaatsen op het WK 2005.
Niet bepaald stijlvol, maar blijkbaar toegestaan door de KNDB.

Het is een goede zaak voor het dammen als de clubjes moeten vechten om de spelers, zodat de betere dammers iets meer dan een lachwekkend bedrag gaan verdienen.

Image

Vraagje

Post by Vraagje » Thu Jan 06, 2005 20:23

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote: Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.
Is dat zo?
Bovendien zou Pieter gebruik kunnen maken van zijn sterke onderhandelingspositie dankzij eventuele sponsorplaatsen op het WK 2005.
Niet bepaald stijlvol, maar blijkbaar toegestaan door de KNDB.

Het is een goede zaak voor het dammen als de clubjes moeten vechten om de spelers, zodat de betere dammers iets meer dan een lachwekkend bedrag gaan verdienen.

Image
Misschien kan hij die sponsorplaats wel bij opbod verkopen.
De meest gehate dammer allertijden.

Mark Hees

Post by Mark Hees » Fri Jan 07, 2005 06:53

Vraagje wrote:
Interesse? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Vraagje

Post by Vraagje » Fri Jan 07, 2005 22:17

Mark Hees wrote:
Vraagje wrote:
Interesse? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ja zeker, hoewel ik dit uiteraard sarcastisch bedoelde.
De meest gehate dammer allertijden.

Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster » Fri Jan 21, 2005 19:47

laatste transfer-nieuws (dus geen gerucht):

Pascal Stil
van: Heemstede / Het Probleem
naar: geen club
everytime is a good time to take your time to have a good time

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Sat Jan 22, 2005 11:24

Wishmaster wrote:laatste transfer-nieuws (dus geen gerucht):

Pascal Stil
van: Heemstede / Het Probleem
naar: geen club
Waarom stop je, Pascal? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Wishmaster

Post by Wishmaster » Sat Jan 22, 2005 12:17

Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Sat Jan 22, 2005 13:28

Ok

Ik heb Marino gesproken, en hij gaat NIET naar Hiltex, hoeveel ze ook bieden..........
En Podolski heb ik nog nie gesproke. maar dat zien we wel.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Schijf

Post by Schijf » Sat Jan 22, 2005 15:04

Al krijg ik er geld bij dan wil ik Barkel nog niet in mijn team hebben. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Mark Hees

Post by Mark Hees » Mon Jan 24, 2005 15:37

Wishmaster wrote:Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.
Geeft je wel de mogelijkheid om kampioen van Noord-Ierland / UK te worden......

Wishmaster

Post by Wishmaster » Mon Jan 24, 2005 15:39

Mark Hees wrote:
Wishmaster wrote:Ik heb een nieuwe baan (eindelijk) alleen zit dat in Belfast, en ik denk niet dat ik het financieel ga redden om daar vandaan elke 2 weken even over te komen voor een wedstrijd, en ik denk ook niet dat er een club is die mij goed genoeg vind om die reiskosten te sponsoren.
Ja, en dan meedoen aan het zonetoernooi en me nog snel even plaatsen voor het WK in Amsterdam [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Karvinen

Post by Karvinen » Mon Jan 24, 2005 15:43

Mark Hees wrote:
Dan komt wel weer de vraag naar boven of naast de kampioen van Duitsland ook de kampioen van Noord-Ierland automatisch geplaatst moet worden voor het WK [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

mikkeltje

Post by mikkeltje » Wed Jan 26, 2005 01:48

Damkoningin wrote:
Bert Zwart wrote:
appiehappie1970 wrote:Bij het topic dat Barkel de finale van het NK haalt staat te lezen dat zowel hij als Podolski naar Hiltex gaan?

Volgens mij speelt podolski in elk geval nog volgend seizoen bij Westerhaar (contract) en van Barkel heb ik geen idee....
Weet wel dat hij daar veel met de jeugd traint en ook de senioren gaat trainen daar... zou wel erg jammer zijn dat hij zou gaan voor dat stomme #*!@#!@#*!@# geld.........

(en ik maar denken dat Thijssen nog de enig gesponsorde speler was van P.H.)

--> PH is niet Hoogteijling
Barkel naar Hiltex

Witte van Moort betaalt Barkel op dit moment al meer dan hij ooit bij Hiltex zou kunnen krijgen.
Hoe weet jij van deze vertrouwde informatie???

Barkel naar Hiltex. Da's als Van Hanegem naar Ajax

Groeneveld

Post by Groeneveld » Wed Jan 26, 2005 12:27

Wishmaster wrote:
Mark Hees wrote:
Ja, en dan meedoen aan het zonetoernooi en me nog snel even plaatsen voor het WK in Amsterdam [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
ah dat was de reden,ik dacht al [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Post Reply