Fred van Amersfoort wrote:Dat is allemaal iets te makkelijk Michel. Geen van ons is aanwezig geweest. Mijn observatie is dat Thijs met dat T Shirt bewust heeft geprovoceerd. Verder blijkt dat een deel van zijn beweringen over Siep (drank en dronken) blijkbaar onwaar zijn. Dat is niet zo fraai. De andere kant is dat ik ook anonieme bronnen heb die in het algemeen positief zijn over jongmens Thijs. En er zijn ook bronnen die niet positief zijn voor het bewind van JK. Maarrrrr, een discussie moet gaan over de feiten en mag nooit gevoerd worden op basis van persoonlijke voorkeuren en bevriende onderlinge bondjes. Hoe dan ook is het hele gebeuren een splijtzwam en is er kennelijk onvoldoende opgetreden. Afkappen die discussie. Laten we liever kijken of we überhaupt een bond zijn die een technisch directeur met een uitgebreide staf nodig heeft.
Ik Had even besloten niet meer te reageren op forum omdat ik heel druk ben met alle feiten op een rij te zetten met bewijzen, deze feiten (met bewijzen van 3den) zullen in de loop van volgende week na het bestuur gestuurd worden en openbaar worden gemaakt op dit forum.
Wat u nu doet fred is niet eerlijk en ik wil graag dat je of komt met onderbouwing of dit terugtrekt:
1. Ik heb geen enkele keer waar dan ook gezegd dat Siep dronken was op dit WK (dus lever hier een bewijs van graag of trek dit terug)
2. wat ik wel heb gezegd is dat hij in voorgaande toernooien als coach wel alcohol dronk dit heb ik met mijn eigen ogen gezien en velen met mij.
3. Ik heb zelfs nergens gezegd dat ik Siep heb zien drinken. Er was wel een nacht waar hij wel een beetje vreemd deed (deze mening delen aanwezige met mij). 3den die aanwezig waren beweren nu nog steeds dat ze vrij zeker zijn dat Siep wel heeft gedronken terwijl andere 3den die aanwezig zijn dit ontkennen. iig voor zover ik weet heeft niemand Siep zien drinken op dit WK.
4. Dat de mensen het hele tijd over het drankgebruik van Siep willen hebben snap ik niet zo goed. Ik vind het gedrag dat hij vertoonde op dit WK toen hij nuchter was in ieder geval veel kwalijker.