Hanco Elenbaas wrote:Mijn bron is Leo zelf. Dat het het oninteressante boek wordt dat jij daar beschrijft is buitengewoon spijtig. Die indruk kreeg ik niet toen Leo er wat over vertelde in oktober in Amsterdam. Een gemiste kans, als Edwin gelijk heeft.
Trouwens, als er maar 201 boeken worden verkocht over Piet Roozenburg, hoeveel afnemers zullen er dan zijn bij een boek over Ben Springer? En wie koopt dat boek over Leo, behalve Edwin?
Je bron is dus Leo, die je 1 keer gesproken???
Weet je dan meteen al wat hij allemaal van plan is/was????
Maar goed... ik laat je wel in je eigen waarheid joh....
En wie zegt dat hij het wil verkopen?? misschien vindt hij het wel leuk om het voor zichzelf op papier te zetten??....
Wel knap dat je zegt dat het dan zo'n saai boek wordt..... hij heeft genoeg meegemaakt in zijn leven lijkt me..... en hij schrijft leuk..... dus meteen weer een vooroordeel...'t gaat niet over dammen, dus saai??? (in de normale wereld is het idd andersom vaak )
Maar goed, je durft ome Leo niet persoonlijk te vragen merk ik??..... heb ik wel gedaan dus..... en zijn reaktie heb ik al gegeven.
Ik onthou me dan ook maar van verder commentaar... heeft bij jou (wat dit betreft) toch geen nut...... eerst met ome Leo bellen en dan 'praten' we wel verder....