Nu vraag je teveel. Types van jouw graad van dommigheid zullen er alles aan doen om aan te tonen dat hun domheid juist heel slim is. En daar wil en kan ik geen tijd voor vrijmaken, vooral omdat jouw soort domoren stijfkoppig is en altijd het laatste woord wil.Eric Sanders wrote:Waardevol, zo'n inhoudelijke reactie.Ratingrunner wrote:Op Elenbaas valt een boel aan te merken, maar als je goed leest zul je zien dat degenen die hier aan het verdraaien zijn, Erik Sanders en Gerard de Groot heten. Sanders uit dommigheid, De Groot omdat hij een geboren draaikont en leugenaar is...
Nota bene bondsraadleden, die De Groot en Sanders. Wie verwondert zich er nog over dat alle sponsors wegrennen van het dammen?
Misschien kun je het een en ander zo toelichten dat zelfs ik het in al mijn dommigheid kan begrijpen?
WK 2005 te Amsterdam
-
- Eric Sanders
Dat was wel te verwachten. Je hebt geen argumenten, dus roep je maar dat een ander dom is. Blijf maar veilig lekker anoniem langs de kant staan roepen wat de anderen allemaal fout doen.Ratingrunner wrote:Nu vraag je teveel. Types van jouw graad van dommigheid zullen er alles aan doen om aan te tonen dat hun domheid juist heel slim is. En daar wil en kan ik geen tijd voor vrijmaken, vooral omdat jouw soort domoren stijfkoppig is en altijd het laatste woord wil.Eric Sanders wrote:Waardevol, zo'n inhoudelijke reactie.Ratingrunner wrote:Op Elenbaas valt een boel aan te merken, maar als je goed leest zul je zien dat degenen die hier aan het verdraaien zijn, Erik Sanders en Gerard de Groot heten. Sanders uit dommigheid, De Groot omdat hij een geboren draaikont en leugenaar is...
Nota bene bondsraadleden, die De Groot en Sanders. Wie verwondert zich er nog over dat alle sponsors wegrennen van het dammen?
Misschien kun je het een en ander zo toelichten dat zelfs ik het in al mijn dommigheid kan begrijpen?
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
- Hanco Elenbaas
Wiebo 'De Puntenneuker' Drost wordt hulparbiter op het WK. De corrupte Henk Fokkink heeft met succes het hoofdarbiterschap naar zich toe weten te trekken. Een blamage voor FMJD-vice-president Pieter Hildering.Hanco Elenbaas wrote:Een paar maanden geleden hoorde ik dat tijdens een vergadering van het organisatiecomité Fokkink zichzelf tot hoofdarbiter probeerde te benoemen. Achfaaq heeft Fokkink toen te verstaan gegeven dat dat onmogelijk was, lid van het organisatiecomité zijn en tegelijkertijd hoofdarbiter.Peter van Heun wrote:Kan het weer over het onderwerp gaan?
Wie wordt er eigenlijk wel hoofdarbiter? Toparbiter Wiebo Drost, De Puntenneuker? Of toch Henk Fokkink, nu deze zich teruggetrokken heeft uit het organisatiecomité? Of is Frank Teer ook nog in de race?
Achfaaq Mohamedjoesoef was aanvankelijk tegen Fokkink als hoofdarbiter, maar nadat de Amstelvener zich terugtrok uit het organisatiecomité bleek niets het hoofdarbiterschap van de sadistische dikzak meer in de weg te staan.
We zullen de ontwikkelingen op het komend WK nauwgezet volgen, en vooral eventuele partijdigheid jegens Mark Podolski en andere hem niet-welgezinde toppers, die Fokkink zal proberen te duperen.
- Hanco Elenbaas
Vanavond was de loting voor de indeling van de vier kwalificatiegroepen voor het WK 2005 in oktober in Amsterdam Zuidoost.
Ik heb het een en ander opgevangen en kan niet garanderen dat het volgende ook klopt. Het werkelijke resultaat komt binnenkort op de WK-site van Peter van Heun, www.wkdammen2005.nl
Groep A: (nu al de Groep des Doods genoemd): o.a. Aleksander Schwarzman, Aleksander Baljakin, Ndiaga Samb, Anatoli Gantwarg, Hans Jansen, Roberts Misans,Flaubert Ndonzi, Pjotr Chmiel.
Groep B: Aleksej Tsjizjov, Kees Thijssen, Joeri Anikejev, Jean-Marc Ndjofang, Jose Maria Silva Filho, Dul Erdenebileg, Laurent Nicault, Farhad Hoeseinov, Diawarra, Louicéus Shang Wong.
Groep C: o.a. Aleksander Georgiev, Rob Clerc, Gérard Jansen, Sergej Nozewitsj, Aleksej Domtsjev, Bassirou Bâ, Souleymane Bâ.
Groep D: o.a. Guntis Valneris, Mark Podolski, Ron Heusdens, Edward Boezjinski, Aleksander Getmanski, Abdoulaye Der, Wladimir Milsjin.
Iger Kirzner zit in groep C of groep D, dat wisten mijn bronnen niet meer zeker.
In de loop van de volgende week het volledige resultaat op de WK-site van de onvermoeibare Peter van Heun: www.wkdammen2005.nl
Ik heb het een en ander opgevangen en kan niet garanderen dat het volgende ook klopt. Het werkelijke resultaat komt binnenkort op de WK-site van Peter van Heun, www.wkdammen2005.nl
Groep A: (nu al de Groep des Doods genoemd): o.a. Aleksander Schwarzman, Aleksander Baljakin, Ndiaga Samb, Anatoli Gantwarg, Hans Jansen, Roberts Misans,Flaubert Ndonzi, Pjotr Chmiel.
Groep B: Aleksej Tsjizjov, Kees Thijssen, Joeri Anikejev, Jean-Marc Ndjofang, Jose Maria Silva Filho, Dul Erdenebileg, Laurent Nicault, Farhad Hoeseinov, Diawarra, Louicéus Shang Wong.
Groep C: o.a. Aleksander Georgiev, Rob Clerc, Gérard Jansen, Sergej Nozewitsj, Aleksej Domtsjev, Bassirou Bâ, Souleymane Bâ.
Groep D: o.a. Guntis Valneris, Mark Podolski, Ron Heusdens, Edward Boezjinski, Aleksander Getmanski, Abdoulaye Der, Wladimir Milsjin.
Iger Kirzner zit in groep C of groep D, dat wisten mijn bronnen niet meer zeker.
In de loop van de volgende week het volledige resultaat op de WK-site van de onvermoeibare Peter van Heun: www.wkdammen2005.nl
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England
- Hanco Elenbaas
Rectificatie: FMJD-vice-president Pieter Hildering heeft verklaard dat de corrupte Henk Fokkink (tot mijn grote vreugde) geen hoofdarbiter zal zijn op het WK.Hanco Elenbaas wrote:Wiebo 'De Puntenneuker' Drost wordt hulparbiter op het WK. De corrupte Henk Fokkink heeft met succes het hoofdarbiterschap naar zich toe weten te trekken. Een blamage voor FMJD-vice-president Pieter Hildering.Hanco Elenbaas wrote:Een paar maanden geleden hoorde ik dat tijdens een vergadering van het organisatiecomité Fokkink zichzelf tot hoofdarbiter probeerde te benoemen. Achfaaq heeft Fokkink toen te verstaan gegeven dat dat onmogelijk was, lid van het organisatiecomité zijn en tegelijkertijd hoofdarbiter.Peter van Heun wrote:Kan het weer over het onderwerp gaan?
Wie wordt er eigenlijk wel hoofdarbiter? Toparbiter Wiebo Drost, De Puntenneuker? Of toch Henk Fokkink, nu deze zich teruggetrokken heeft uit het organisatiecomité? Of is Frank Teer ook nog in de race?
Achfaaq Mohamedjoesoef was aanvankelijk tegen Fokkink als hoofdarbiter, maar nadat de Amstelvener zich terugtrok uit het organisatiecomité bleek niets het hoofdarbiterschap van de sadistische dikzak meer in de weg te staan.
We zullen de ontwikkelingen op het komend WK nauwgezet volgen, en vooral eventuele partijdigheid jegens Mark Podolski en andere hem niet-welgezinde toppers, die Fokkink zal proberen te duperen.
Verder zal Toparbiter Wiebo Drost helaas geen scheidsrechter zijn op het WK. Goed nieuws is daarentegen dat de uitstekende Panamerikaanse arbiter Hensley Rondei van Curaçao zo goed als zeker wel een van de scheidsrechters zal worden.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
-
According Eleonora Bubbi:
Group A and B
........
Group A and B
........
Hanco Elenbaas wrote:Vanavond was de loting voor de indeling van de vier kwalificatiegroepen voor het WK 2005 in oktober in Amsterdam Zuidoost.
- Attachments
-
- WCS40 Group B.doc
- (26.5 KiB) Downloaded 398 times
-
- WCS40 Group A[1].doc
- (51 KiB) Downloaded 477 times
-
According Eleonora Bubbi:
Groups C and D
Groups C and D
- Attachments
-
- WCS40 Group C.doc
- (26.5 KiB) Downloaded 548 times
-
- WCS40 Group D[1].doc
- (59.5 KiB) Downloaded 444 times
De rustdag is inmiddels verplaatst van 13 oktober naar 15 oktober.GuidoB wrote:Does anybody know the schedule of the tournament? I heard that the day's rest between the first round and the final is at Thursday 13 October. This means that a lot of games for the Dutch club competition, planned for Seturday 15 Ortober, have to be played in advance.
- Hanco Elenbaas
Dus: informatie van mevrouw Eleonora Bubbi via Michele Borghetti:
Kwalificatiegroepen Wereldkampioenschap 2005
A) Ndonzi, Baljakin, Singh, Gantwarg, Samb, Misans, Chmiel, Alexandre, Hans Jansen, Schwarzman.
B) Tsjizjov, Thijssen, Anikejev, Ndjofang, Filho, Erdenebileg, Nicault, Hoeseinov, Diawarra, Shang Wong.
C) Clerc, Kirzner, Bassirou Bâ, Souleymane Ba, Ganjargal, Domtsjev, Lorevil, Nosevitsj, Georgiev, Gérard Jansen.
D) Valneris, Milsjin, Koulibaly, Gilles Delmotte, Borghetti, Podolski, Der, Heusdens, Getmanski, Boezjinski.
De eerste drie van de vier groepen plaatsen zich voor de Finale van de beste 12, die direct na de kwalificatie begint.
4 Bijlmertoernooien in één, plus een zinderende Finale!! En dat ook nog in de mooiste stad van Nederland! Wat wil je nog meer? Wel jammer dat Wiersma en Sijbrands niet meedoen.
Programma:
A) en B): http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?p=3491 ... ght=#34914
en
C) en D): http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?p=3491 ... ght=#34915
Kwalificatiegroepen Wereldkampioenschap 2005
A) Ndonzi, Baljakin, Singh, Gantwarg, Samb, Misans, Chmiel, Alexandre, Hans Jansen, Schwarzman.
B) Tsjizjov, Thijssen, Anikejev, Ndjofang, Filho, Erdenebileg, Nicault, Hoeseinov, Diawarra, Shang Wong.
C) Clerc, Kirzner, Bassirou Bâ, Souleymane Ba, Ganjargal, Domtsjev, Lorevil, Nosevitsj, Georgiev, Gérard Jansen.
D) Valneris, Milsjin, Koulibaly, Gilles Delmotte, Borghetti, Podolski, Der, Heusdens, Getmanski, Boezjinski.
De eerste drie van de vier groepen plaatsen zich voor de Finale van de beste 12, die direct na de kwalificatie begint.
4 Bijlmertoernooien in één, plus een zinderende Finale!! En dat ook nog in de mooiste stad van Nederland! Wat wil je nog meer? Wel jammer dat Wiersma en Sijbrands niet meedoen.
Programma:
A) en B): http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?p=3491 ... ght=#34914
en
C) en D): http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?p=3491 ... ght=#34915
Ik zie Ndonzi verder komen dan Samb... de man is in bloedvorm [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]Klareveld wrote:Mijn favorieten voor de finale:
A) Baljakin, Samb, Schwarzman.
B) Tsjizjov, Thijssen, Ndjofang
C) Bassirou Bâ, Georgiev, Gérard Jansen.
D) Valneris, Podolski, Getmanski
- Hanco Elenbaas
Peter van Heun's Official World Championship 2005 Website is online now:
http://www.wkdammen2005.nl/
http://www.wkdammen2005.nl/
-
Do the player who will NOT get qualification to the final round comeback to their home?
Maybe is not my problem ( veeery difficoult for me get qualification to final round ) but the players have to decide in wich day they will comeback to home (exemple for prenotations of Airplane).
Thanks for the answers, that i think are interesting for many players.
Michele
Maybe is not my problem ( veeery difficoult for me get qualification to final round ) but the players have to decide in wich day they will comeback to home (exemple for prenotations of Airplane).
Thanks for the answers, that i think are interesting for many players.
Michele