Vroeger was er op dit forum een activiteit waar bij je kon "wedden" op ereklasse spelers. Ik kan het alleen niet zo snel vinden. Je moest een team van ereklasse spelers samenstellen en er werden punten toegekent aan de hand van resultaten. Er is vast iemand die nog weet wat dat precies was.Ton van Namen wrote:Ik ben het eens met het door Thijs voorgestelde amendement.playforstacks wrote:
Nog wat heel anders vanmiddag ook nog wijzing op het voorstel matchfiing gedaan . Voor de geinterreseerde forumbezoeker hier bijgevoegd.
Het betreffende artikel is absoluut overkill voor de damsport.
Er wordt niet gewed op damwedstrijden en de criminele wereld heeft hier (gelukkig) nog niet geinfiltreerd.
Gaat dat ooit gebeuren ? Nee, daarvoor zijn we te klein, dus dat geloof ik niet.
Leuk, onschuldig en nu dus ook strafbaar. Volgens een clubgenoot van mij is het overeenkomen van een plusremise hiermee gelukkig nu ook strafbaar. Zijn we daar mooi vanaf.
Overigens vind ik het zeer merkwaardig dat wordt voorgesteld om dit regelement voor te laten gaan op ons tuchtrecht.
Eens, dit helpt niet. We hebben wel wat beters te doen. Maar we zijn nou eenmaal aangesloten. Volgens mij kunnen we kiezen om er uit te stappen of met andere kleine bonden een uitzonderingspositie creeren.Ton van Namen wrote: Misschien ben ik naief, maar dit soort door het NOCNSF opgedrongen regels, maken het werken voor een kleine bond vrijwel onmogelijk.
Dus misschien is het zelfs beter om dit reglement even op een zijspoor te zetten. Te behandelen op het moment dat meer significante problemen (financien, topsport/breedtesport) opgelost zijn.
Just my 2 cents.
@Thijs Mijn interresse in dit onderwerp was een grapje.