transfer geruchten

Post Reply
Dominique

Post by Dominique » Mon May 31, 2004 22:25

Tijn wrote:Wel verrassend ja, Sijbrands naar Excelsior (Den Bosch )

Sijbrands weg bij ADG
Het komend seizoen zal het eerste team van Wolter&Dros ADG het moeten doen zonder de inbreng van Ton Sijbrands. Na 13 jaar heeft hij besloten in te gaan op een aanbod van Damclub Heijmans Excelsior uit Rosmalen.

Voorzitter Cees Strooper van ADG reageert teleurgesteld op het besluit van Sijbrands, maar respecteert dit wel. "Vele jaren was hij de ware kopman van het team. Het was natuurlijk een unieke ervaring om zo'n speler in ons midden te hebben. Het scheelt natuurlijk nogal wat als je een echte winnaar in je team hebt�.

Sijbrands zal wel de wedstrijden voor de onderlinge competitie van ADG blijven spelen. Voor het eerste team zal een vervanger worden gezocht (bron: H. de Waard).
Heijmans kwam in de laatste ronde van de afgelopen competitie op volle oorlogssterkte naar ´s-Gravenpolder. Teamleider Cees Rijk zei toen tegen me:"Ze willen ons pakken vandaag, zodat ze volgend jaar, als ze kampioen willen worden, niet met CEMA zitten, maar met ons en Troesoe."

In eerste instantie was ik daar een beetje sceptisch over (het is al wat langer geleden dat Heijmans serieus meedeed voor de prijzen), maar achteraf gezien is Cees een goed profeet geweest. Die gaan er volgend jaar inderdaad voor.

Peter van Heun

Post by Peter van Heun » Mon May 31, 2004 22:32

Komkommer wrote:
Troesoe versterking vanuit het buitenland?????
Veronesi en Tarik !!?
Tarik Aziz? De hilarische minister van informatie?

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Mon May 31, 2004 22:36

Peter van Heun wrote:
Komkommer wrote:
Veronesi en Tarik !!?
Je haalt twee mensen door elkaar. Tarik was van buitenlandse zaken. De excuus-christen van Sadam.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Vraagje

Post by Vraagje » Mon May 31, 2004 22:37

Peter van Heun wrote:
Komkommer wrote:
Veronesi en Tarik !!?
Tarik Sadiek, die overigens al jaren voor Troesoe speelt.

Peter van Heun

Post by Peter van Heun » Mon May 31, 2004 23:09

Verdorie, weer te veel gezopen.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon May 31, 2004 23:10

Dominique wrote:
Tijn wrote:Wel verrassend ja, Sijbrands naar Excelsior (Den Bosch )

Sijbrands weg bij ADG
Het komend seizoen zal het eerste team van Wolter&Dros ADG het moeten doen zonder de inbreng van Ton Sijbrands. Na 13 jaar heeft hij besloten in te gaan op een aanbod van Damclub Heijmans Excelsior uit Rosmalen.

Voorzitter Cees Strooper van ADG reageert teleurgesteld op het besluit van Sijbrands, maar respecteert dit wel. "Vele jaren was hij de ware kopman van het team. Het was natuurlijk een unieke ervaring om zo'n speler in ons midden te hebben. Het scheelt natuurlijk nogal wat als je een echte winnaar in je team hebt�.

Sijbrands zal wel de wedstrijden voor de onderlinge competitie van ADG blijven spelen. Voor het eerste team zal een vervanger worden gezocht (bron: H. de Waard).
Heijmans kwam in de laatste ronde van de afgelopen competitie op volle oorlogssterkte naar ´s-Gravenpolder. Teamleider Cees Rijk zei toen tegen me:"Ze willen ons pakken vandaag, zodat ze volgend jaar, als ze kampioen willen worden, niet met CEMA zitten, maar met ons en Troesoe."

In eerste instantie was ik daar een beetje sceptisch over (het is al wat langer geleden dat Heijmans serieus meedeed voor de prijzen), maar achteraf gezien is Cees een goed profeet geweest. Die gaan er volgend jaar inderdaad voor.
Eén Sijbrands maakt nog geen zomer.
Die jongens hebben nog minimaal drie andere serieuze versterkingen nodig om kans te maken op een plaats bij de eerste vijf.

blondegod

Post by blondegod » Mon May 31, 2004 23:15

Ik bedoel niet Tarik. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon May 31, 2004 23:40

ADG moet blij zijn met het vertrek van sijbrands. nu hebben ze meer dan genoeg geld om de ereklassers Bremmer, Kos, Bor, Fijn van Draat en Vissers te halen!

Dominique

Post by Dominique » Tue Jun 01, 2004 00:15

Hanco Elenbaas wrote: Eén Sijbrands maakt nog geen zomer.
Die jongens hebben nog minimaal drie andere serieuze versterkingen nodig om kans te maken op een plaats bij de eerste vijf.
Dan ben ik toch benieuwd naar je voorlopige top vijf Hanco (zonder de drie serieuze versterkingen). Volgens mij moet Heijmans daar wel bij staan hoor.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jun 01, 2004 00:27

Dominique wrote:
Dan ben ik toch benieuwd naar je voorlopige top vijf Hanco (zonder de drie serieuze versterkingen). Volgens mij moet Heijmans daar wel bij staan hoor.
Misschien moeten ze er wel bij ja, ik zag dat ze ook Gilles Delmotte nog achter de hand hebben. Maar ze hebben een aantal erg zwakke plekken en naast Ton en Mari van Ballegooijen eigenlijk geen echt gevaarlijke spelers.
Mijn favoriet is PWG, maar ook Damlust, Hiltex 2, Rijnsburg, Van Stigt Thans 2, Constant-Charlois, TDV en IJmuiden zijn in staat om van Heijmans te winnen.
Het is wel heel leuk dat Ton bij ons in de groep zit. Ik denk dat mijn teamgenoten er ook mee ingenomen zullen zijn.

Dieter

Post by Dieter » Tue Jun 01, 2004 08:17

Hanco Elenbaas wrote:
Dominique wrote:
Misschien moeten ze er wel bij ja, ik zag dat ze ook Gilles Delmotte nog achter de hand hebben. Maar ze hebben een aantal erg zwakke plekken en naast Ton en Mari van Ballegooijen eigenlijk geen echt gevaarlijke spelers.
Mijn favoriet is PWG, maar ook Damlust, Hiltex 2, Rijnsburg, Van Stigt Thans 2, Constant-Charlois, TDV en IJmuiden zijn in staat om van Heijmans te winnen.
Het is wel heel leuk dat Ton bij ons in de groep zit. Ik denk dat mijn teamgenoten er ook mee ingenomen zullen zijn.
Voor mij is Excelsior met Sijbrands, Teer, van der Kooij, Delmotte, van Lith, van Ballegooijen wel degelijk de favoriet in deze hoofdklasse.

Dominique

Post by Dominique » Tue Jun 01, 2004 10:46

Dieter wrote: Voor mij is Excelsior met Sijbrands, Teer, van der Kooij, Delmotte, van Lith, van Ballegooijen wel degelijk de favoriet in deze hoofdklasse.
Ik ga voor een nek-aan-nek race tussen Heijmans en 's-Gravenpolder. Heijmans haalt de titel binnen, ongetwijfeld op bordpunten (mede dankzij Sijbrands en ook M. Robbens die vaker meedoet dan verwacht).

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jun 01, 2004 11:26

Dieter wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Dominique wrote: Dan ben ik toch benieuwd naar je voorlopige top vijf Hanco (zonder de drie serieuze versterkingen). Volgens mij moet Heijmans daar wel bij staan hoor.
Voor mij is Excelsior met Sijbrands, Teer, van der Kooij, Delmotte, van Lith, van Ballegooijen wel degelijk de favoriet in deze hoofdklasse.
Op Sijbrands na allemaal spelers met zowel kwaliteiten als (duidelijke) zwaktes. en Dieter, als bestuurslid van een topclub moet je weten dat de vier namen die je niet noemt veel belangrijker zijn. bovendien doet iedereen er tegen het team van sijbrands een schepje bovenop.

Hiltex 2 vind ik in de breedte het sterkst, en daarom favoriet.

Dieter

Post by Dieter » Tue Jun 01, 2004 15:12

De hoofdklasse lijkt me in elk geval een stuk sterker dan het afgelopen jaar.
Bert onderschat de deelname van Sijbrands in een team niet. Zo'n speler naast je hebben geeft altijd wel een stuk extra motivatie, al heb je ook wel gelijk dat juist de onderste borden belangrijk zijn bij de kansberekening van een team t.o.v. de stegenstanders. Immers ook een GM kan maar twee punten scoren.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jun 01, 2004 15:19

wedden op, zeg, 500 euro? (mits guest dat financiert) [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Post Reply