Ik schrijf nergens dat jij Pim beschuldigd heb, dat was je collega schreeuwer Groenteboer. Maar gezien het aantal spelers dat je wilt schorsen, wek je wel degelijk d eindruk dat Pim ook bij de zondebokken hoort.Dieter wrote:Tjalling hoe kom je er in godsnaam bij dat ik Pim Meurs van iets beticht zou hebben, misschien met het verkeerde been uit bed gekomen? Ik ben zelfs een fan van het spel van Pim.Kosmos wrote:De kolder breekt uit. Dieter wil topspelers die niet spelen zoals hij wenst, schorsen, wat een waanzin.
Het wordt tijd dat een van de spelers hier zelf eens wat gaat schrijven. Pim Meurs is plotseling een zondebok. De jongen studdeerd dagelijks hard en presteert de laatste jaren uitstekend. En dan wordt je ineens voor rotte vis uitgemaakt, dat is nou de damwereld.
Dieter doet zelf in zijn eigen partijen niks liever dan op remise hakken, maar anderen mogen dit niet. Spelers schorsen is het meest waanzinnige voorstel dat ik ooit gehoord heb, het gaat van kwaad tot erger. Durf je het Pim ook recht in zijn gezicht te zeggen?
Wat betreft de plannen van Stempher, iedereen weet wel hoe ik denk over NSB-gedrag.
Overigens is er ook nog eens niets tegen op remise spelen, de discussie gaat m.i. over afgesproken remises. Niet iedereen is een aanvaller of moet dat zijn. De knuppel in het hoenderhok gooien sorteert wel direct leuke reacties hier. Laat ik het forum maar weer snel verlaten, kunnen de spel veranderaars weer aan het werk, want die zieke houding van zogenaamde toppers zal natuurlijk wel aan het spel liggen.
Ik heb je stukje gisteren al met verbazing gelezen en mijn mening is dat je jezelf volkomen belachelijk maakt met het plan om spelers die niet spelen zoals jij het wilt, geschorst moeten worden. Het is inmiddels wel duidelijk dat het oud-dammen weinig vreugde of opwinding oplevert en dan begin jij te dreigen met schorsingen, te zot voor woorden, Dieter. En vervolgens speel je ook nog eens de gebeten hond, lekker laf.