Waar heeft Marcel dat dan toegegeven, Dieter? Ik heb een hoop draadjes op Facebook gelezen, maar Marcel Kosters schrijft nergens. Zijn Facebook account is niet bepaald actief de laatste tijd. Plaats even een link, zodat anderen het ook kunnen lezen.Dieter wrote:Marcel heeft zijn fouten al ruiterlijk toegegeven op facebook. En Maarten van Sna heeft ook aangegeven dat Marcel totaal geen blaam treft.
NK 2012 in Heerhugowaard (4-14 april 2012)
Re: NK 2012 in Heerhugowaard (4-14 april 2012)
Kan het nu ook niet meer op facebook vinden, ik denk dat het er vanaf is gehaald. wel staan er nog de verklaringen op van Maarten van Sna. Die ik hier maar even inplak:GuidoB wrote:Waar heeft Marcel dat dan toegegeven, Dieter? Ik heb een hoop draadjes op Facebook gelezen, maar Marcel Kosters schrijft nergens. Zijn Facebook account is niet bepaald actief de laatste tijd. Plaats even een link, zodat anderen het ook kunnen lezen.Dieter wrote:Marcel heeft zijn fouten al ruiterlijk toegegeven op facebook. En Maarten van Sna heeft ook aangegeven dat Marcel totaal geen blaam treft.
Maarten van Sna Ik heb de verklaring al gegeven. Ik bied aan de gehele damwereld die de partijen niet live heeft kunnen volgen mijn excuses aan. Marcel Kosters - als vertegenwoordiger van de KDNB - was in deze niet de schuldige.23 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · 3.
Vind ik leukVind ik niet meer leuk.Maarten van Sna Oh ja, de jongens van de techniek treft natuurlijk ook geen blaam
Marcel heeft ook summier zijn excuses op het forum aangeboden, daarna naar mijn weten wat uitgebreider, eveneens op het forum. In welke van de drie draadjes over het NK (en het wel of niet uitzenden van de live-partijen) weet ik niet zo gauw.Dieter wrote:Kan het nu ook niet meer op facebook vinden, ik denk dat het er vanaf is gehaald. wel staan er nog de verklaringen op van Maarten van Sna. Die ik hier maar even inplak:GuidoB wrote:Waar heeft Marcel dat dan toegegeven, Dieter? Ik heb een hoop draadjes op Facebook gelezen, maar Marcel Kosters schrijft nergens. Zijn Facebook account is niet bepaald actief de laatste tijd. Plaats even een link, zodat anderen het ook kunnen lezen.Dieter wrote:Marcel heeft zijn fouten al ruiterlijk toegegeven op facebook. En Maarten van Sna heeft ook aangegeven dat Marcel totaal geen blaam treft.
Maarten van Sna Ik heb de verklaring al gegeven. Ik bied aan de gehele damwereld die de partijen niet live heeft kunnen volgen mijn excuses aan. Marcel Kosters - als vertegenwoordiger van de KDNB - was in deze niet de schuldige.23 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · 3.
Vind ik leukVind ik niet meer leuk.Maarten van Sna Oh ja, de jongens van de techniek treft natuurlijk ook geen blaam
Ik ben de laatste dag aanwezig geweest , ik ben meerdere malen tijdens een NK aanwezig geweest , het was steeds goed, dit NK was bijzonder goed , prima slaapgelegenheid voor de spelers, boeiende nevenactiviteiten, ruime zalen , spannende .
partijen. Dus alstublieft houdt op met dat gezeur over wie wel of niet een fout heeft gemaakt.
partijen. Dus alstublieft houdt op met dat gezeur over wie wel of niet een fout heeft gemaakt.
Bij mijn weten heeft Marcel op het forum alleen aangegeven dat hij er niet op wil ingaan. Op Facebook heb ik nooit iets van hem gezien. Het probleem is juist dat hij niet communiceert. Dat past niet bij de man die verantwoordelijk is voor de communicatie van de KNDB. Als Marcel er hier niet publiekelijk op wil ingaan, dan roep ik zelf het bestuur wel ter verantwoording. Als bondsraadslid heb ik hier de middelen voor.Alex wrote:Marcel heeft ook summier zijn excuses op het forum aangeboden, daarna naar mijn weten wat uitgebreider, eveneens op het forum. In welke van de drie draadjes over het NK (en het wel of niet uitzenden van de live-partijen) weet ik niet zo gauw.Dieter wrote:Kan het nu ook niet meer op facebook vinden, ik denk dat het er vanaf is gehaald. wel staan er nog de verklaringen op van Maarten van Sna. Die ik hier maar even inplak:
Goed om te zien dat dit in de Bondsraad besproken zal worden. Neem hierin alsjeblieft ook Martijn Rentmeester's post mee: hij heeft een zeer goed punt dat er dit NK op verschillende manieren met het convenant gesold is.GuidoB wrote:Bij mijn weten heeft Marcel op het forum alleen aangegeven dat hij er niet op wil ingaan. Op Facebook heb ik nooit iets van hem gezien. Het probleem is juist dat hij niet communiceert. Dat past niet bij de man die verantwoordelijk is voor de communicatie van de KNDB. Als Marcel er hier niet publiekelijk op wil ingaan, dan roep ik zelf het bestuur wel ter verantwoording. Als bondsraadslid heb ik hier de middelen voor.Alex wrote:Marcel heeft ook summier zijn excuses op het forum aangeboden, daarna naar mijn weten wat uitgebreider, eveneens op het forum. In welke van de drie draadjes over het NK (en het wel of niet uitzenden van de live-partijen) weet ik niet zo gauw.Dieter wrote:Kan het nu ook niet meer op facebook vinden, ik denk dat het er vanaf is gehaald. wel staan er nog de verklaringen op van Maarten van Sna. Die ik hier maar even inplak:
-
Zoals wel vaker is je mond groot genoeg als het om anderen gaat. Nu je eigen daden nog.....GuidoB wrote:Bij mijn weten heeft Marcel op het forum alleen aangegeven dat hij er niet op wil ingaan. Op Facebook heb ik nooit iets van hem gezien. Het probleem is juist dat hij niet communiceert. Dat past niet bij de man die verantwoordelijk is voor de communicatie van de KNDB. Als Marcel er hier niet publiekelijk op wil ingaan, dan roep ik zelf het bestuur wel ter verantwoording. Als bondsraadslid heb ik hier de middelen voor.
Kap eens met doorzeiken en ga over tot de orde van de dag!!
-
Douwe we zijn het niet altijd eens, maar vandaag steun ik je hartgrondig in je mening !
-
- Real name: Michel Stempher
Voor degenen die een verklaring eisten van Marcel Kosters: http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... Itemid=119
-
- Hanco Elenbaas
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MH1-LVCvqAc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qc2oiTLgV2c[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qc2oiTLgV2c[/youtube]
-
Ik heb wel bewondering voor Roel. Hij vertelt een goed verhaal, presenteert zich keurig en er spreekt ook nog passie uit. Een liefhebber met enorm veel talent en tegelijk keurig bescheiden. Dit soort interviews zouden ook gedaan kunnen worden tijdens het toernooi en deze dan s'avonds op de site. Wat betreft het niet live uitzenden van die laatste ronde was een minder impulsieve aanpak ook een idee geweest. Bijvoorbeeld de boel vertraagd en dus semi-live uitzenden of in volgende jaren bijv een eerdere ronde niet uitzenden. Met terugwerkende kracht heb ook ik mij ten onrechte laten verleiden tot te kritisch kommentaar. Er valt genoeg te verbeteren maar mede dankzij Marcel en de financiers is er ook al wel veel goeds gedaan. En met een positieve kampioen.
Verslag van de bondsraadvergadering van 23 juni 2012
....
P. de Hek laakt het besluit om op de laatste dag van het NK de elektronische borden buiten werking te
stellen. Het bestuur vindt ook dat dit niet had mogen gebeuren. Inmiddels is een lijst opgesteld van
evenementen die met elektronische borden moeten werken en deze evenementen zullen verplicht
worden alle dagen via internet de partijen live te tonen.
...
http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... ad&gid=169
....
P. de Hek laakt het besluit om op de laatste dag van het NK de elektronische borden buiten werking te
stellen. Het bestuur vindt ook dat dit niet had mogen gebeuren. Inmiddels is een lijst opgesteld van
evenementen die met elektronische borden moeten werken en deze evenementen zullen verplicht
worden alle dagen via internet de partijen live te tonen.
...
http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... ad&gid=169