Ik dacht dat we een samenwerkingsverband hadden.Candamir wrote:De Damvids site is in principe enkel en alleen bedoeld voor films over het gewone dammen gemaakt met Damvids. Met af en toe een geinig kort uitstapje naar een andere variant. Punt.
Ik censureer daarbij niet, ik heb alleen een keuze gemaakt. Ik zie ook geen 64-velden partijen in Toernooibase. Harm Wiersma schrijft er wel over in zijn rubriek. Ik lees niets over Lineo op Damwereld. Censuur heren?
Er zijn zoveel alleraardigste films over dammen gemaakt. Kijk maar eens op YouTube. Helaas pindakaas. Ook films over mijn eigen favorieten Lineo en buitenspel dammen komen niet op de site. Zal wel zelfcensuur zijn.
Waarom damfilms ineens van een site over dammen halen? Dit ontgaat me.
Ik werk alleen aan een site om het gewone dammen te propageren. Ik werk niemand tegen, ik werk juist voor, voor een goed doel.
Laat ze ook maar staan, het nut van weghalen ontgaat me inmiddels ook.
Maar vanaf nu werk ik voor mezelf. Lijkt me een logische consequentie van je beleid.
Mooie drogredenering. Heb je soms lineo-fragmenten ingestuurd?Ik lees niets over Lineo op Damwereld. Censuur heren?
Ik vraag je toch niet zelf killerfimpjes te maken, maar ik vraag je gewoon mijn filmpjes over killer en Fries dammen bij damvarianten te zetten.