Nederlands Kampioenschap Algemeen Categorie B en C Westerhaar 2019
-
- Real name: Michel Stempher
Re: Nederlands Kampioenschap Algemeen Categorie B en C Westerhaar 2019
Fraaie aftrap! Als het KNDB-bestuur geen heil ziet in dergelijke zaken, moet de handschoen zelf maar worden opgepakt. Goed werk!
Een update per 22-11-2018
Categorie B
1 Jeffrey Steen
2 Alex Noppers
3 Berend Plijter
4 Jaap Huizinga
5 Jack Westerdijk
6 Barbara Graas
7 Kennedy Krishnadath
8 Lucien Farcan
9 Dieter van Gortel
10 Dennis Joosten
11 Radjendrenath Kalloe
12 Hein van Dee
13 Frank Swagemakers
14 Ab Steenbergen
15 Harry Vos
16 Gerrit Terpstra
17 1e Provinciaal Brabants kampioenschap 2018
18 2e Provinciaal Brabants kampioenschap 2018
19 Dirk van Schaik Sr.
Categorie C
1 Hilco Harms
2 Bennie Lawant
3 Gerrit Klompenhouwer
4 Alberto Waterink
5 Exupery Mwenedata
6 Jaap Langerak
7 Rene Runhaar
8 Ron de Vaal
9 Nerin Bisseswar
10 Bertwin Letteboer
11 Gert Brink
12 Simon Rompa
13 Willem Fokkert
14 Bennie Hendriks
15 Koert Meuleman
16 Hans Loots
17 Johan Alidarso
18 Geert Kleine
19 1e Provinciaal Brabants kampioenschap 2018
20 2e Provinciaal Branbants kamioenschap 2018
21 Mark Paters
22 Ton Oosthoek
23 Hedwig Callender
24 Kees Osté
We zullen voor beide categorieen 3 reserveplaatsen aanhouden, voor het geval er last minute deelnemers toch niet kunnen deelnemen.
Categorie B
1 Jeffrey Steen
2 Alex Noppers
3 Berend Plijter
4 Jaap Huizinga
5 Jack Westerdijk
6 Barbara Graas
7 Kennedy Krishnadath
8 Lucien Farcan
9 Dieter van Gortel
10 Dennis Joosten
11 Radjendrenath Kalloe
12 Hein van Dee
13 Frank Swagemakers
14 Ab Steenbergen
15 Harry Vos
16 Gerrit Terpstra
19 Dirk van Schaik Sr.
Categorie C
1 Hilco Harms
2 Bennie Lawant
3 Gerrit Klompenhouwer
4 Alberto Waterink
5 Exupery Mwenedata
6 Jaap Langerak
7 Rene Runhaar
8 Ron de Vaal
9 Nerin Bisseswar
10 Bertwin Letteboer
11 Gert Brink
12 Simon Rompa
13 Willem Fokkert
14 Bennie Hendriks
15 Koert Meuleman
16 Hans Loots
17 Johan Alidarso
18 Geert Kleine
21 Mark Paters
22 Ton Oosthoek
23 Hedwig Callender
24 Kees Osté
We zullen voor beide categorieen 3 reserveplaatsen aanhouden, voor het geval er last minute deelnemers toch niet kunnen deelnemen.
Update deelnemers per 04-12-2018
Categorie B
1 Jeffrey Steen
2 Alex Noppers
3 Berend Plijter
4 Leonie de Graag
5 Jack Westerdijk
6 Barbara Graas
7 Kennedy Krishnadath
8 Lucien Farcan
9 Dieter van Gortel
10 Dennis Joosten
11 Radjendrenath Kalloe
12 Hein van Dee
13 Frank Swagemakers
14 Ab Steenbergen
15 Harry Vos
16 Gerrit Terpstra
19 Dirk van Schaik Sr.
20 Evert Wiskerke
21 Boike Mathoera
22 Jan Terpstra
23
24
Categorie C
1 Kees Osté
2 Bennie Lawant
3 Gerrit Klompenhouwer
4 Alberto Waterink
5 Exupery Mwenedata
6 Jaap Langerak
7 Rene Runhaar
8 Ron de Vaal
9 Nerin Bisseswar
10 Bertwin Letteboer
11 Gert Brink
12 Simon Rompa
13 Willem Fokkert
14 Bennie Hendriks
15 Koert Meuleman
16 Hans Loots
17 Johan Alidarso
18 Geert Kleine
21 Mark Paters
22 Ton Oosthoek
23 Hedwig Callender
24
Er zijn nog enkele plaatsen.
Categorie B
1 Jeffrey Steen
2 Alex Noppers
3 Berend Plijter
4 Leonie de Graag
5 Jack Westerdijk
6 Barbara Graas
7 Kennedy Krishnadath
8 Lucien Farcan
9 Dieter van Gortel
10 Dennis Joosten
11 Radjendrenath Kalloe
12 Hein van Dee
13 Frank Swagemakers
14 Ab Steenbergen
15 Harry Vos
16 Gerrit Terpstra
19 Dirk van Schaik Sr.
20 Evert Wiskerke
21 Boike Mathoera
22 Jan Terpstra
23
24
Categorie C
1 Kees Osté
2 Bennie Lawant
3 Gerrit Klompenhouwer
4 Alberto Waterink
5 Exupery Mwenedata
6 Jaap Langerak
7 Rene Runhaar
8 Ron de Vaal
9 Nerin Bisseswar
10 Bertwin Letteboer
11 Gert Brink
12 Simon Rompa
13 Willem Fokkert
14 Bennie Hendriks
15 Koert Meuleman
16 Hans Loots
17 Johan Alidarso
18 Geert Kleine
21 Mark Paters
22 Ton Oosthoek
23 Hedwig Callender
24
Er zijn nog enkele plaatsen.
Deelnemers per 14 januari 2019
Categorie B
1 Jeffrey Steen
2 Alex Noppers
3 Berend Plijter
4 Jack Westerdijk
5 Barbara Graas
6 Kennedy Krishnadath
7 Lucien Farcan
8 Dieter van Gortel
9 Dennis Joosten
10 Radjendrenath Kalloe
11 Hein van Dee
12 Frank Swagemakers
13 Ab Steenbergen
14 Harry Vos
15 Gerrit Terpstra
16 Dirk van Schaik Sr.
17 Leonie de Graag
18 Evert Wiskerke
19 Boike Mathoera
20 Jan Terpstra
21 Jan Ongolesono
22 Boudewijn van der Veen
Categorie C
1 Bennie Lawant
2 Bennie Hessing
3 Alberto Waterink
4 Jaap Langerak
5 Rene Runhaar
6 Ron de Vaal
7 Nerin Bisseswar
8 Bertwin Letteboer
9 Gert Brink
10 Simon Rompa
11 Willem Fokkert
12 Bennie Hendriks
13 Koert Meuleman
14 Hans Loots
15 Geert Kleine
16 Mark Paters
17 Ton Oosthoek
18 Hedwig Callender
19 Kees Osté
20 Roelof Schippers
Categorie B
1 Jeffrey Steen
2 Alex Noppers
3 Berend Plijter
4 Jack Westerdijk
5 Barbara Graas
6 Kennedy Krishnadath
7 Lucien Farcan
8 Dieter van Gortel
9 Dennis Joosten
10 Radjendrenath Kalloe
11 Hein van Dee
12 Frank Swagemakers
13 Ab Steenbergen
14 Harry Vos
15 Gerrit Terpstra
16 Dirk van Schaik Sr.
17 Leonie de Graag
18 Evert Wiskerke
19 Boike Mathoera
20 Jan Terpstra
21 Jan Ongolesono
22 Boudewijn van der Veen
Categorie C
1 Bennie Lawant
2 Bennie Hessing
3 Alberto Waterink
4 Jaap Langerak
5 Rene Runhaar
6 Ron de Vaal
7 Nerin Bisseswar
8 Bertwin Letteboer
9 Gert Brink
10 Simon Rompa
11 Willem Fokkert
12 Bennie Hendriks
13 Koert Meuleman
14 Hans Loots
15 Geert Kleine
16 Mark Paters
17 Ton Oosthoek
18 Hedwig Callender
19 Kees Osté
20 Roelof Schippers
Inmiddels is de toernooiwebsite gevuld met informatie:
http://nkdammenwesterhaar.nl/
Op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond kunnen de deelnemers voor slechts 10 euro een uitgebreide maaltijd nuttigen in het nabijgelegen Kulturhus de Klaampe (Beeklaan 1, Westerhaar). Op woensdagavond is hier aansluitend een gezellige avond met oud-Hollandse spelen (zit bij de prijs in).
De warme maaltijden worden geserveerd op:
Dinsdagavond tussen 16.30 - 17.30 uur (groenten, gebakken aardappels + vlees/vis: keuze uit Schnitzel, Varkenshaas, Kip cordon bleu of Zalm)
Woensdagavond tussen 18.00 - en 19.00 uur (stamppot buffet)
Donderdagavond tussen 16.30 - 17.30 uur ((groenten, gebakken aardappels + vlees/vis: keuze uit Schnitzel, Varkenshaas, Kip cordon bleu of Zalm)
Vrijdagavond vanaf 19.00 uur Warm en Koud buffet in het clubhuis, dit is gratis voor alle deelnemers!
Deelnemers die mee willen eten in de Klaampe kunnen dit vooraf al per e-mail aangeven, damclubwittevanmoort@gmail.com
Tussen de middag zal er in het clubhuis een lunch worden geregeld voor de deelnemers. Ook hier zijn geen kosten aan verbonden voor de deelnemers.
Wilt u gezellig een weekje dammen en ook nog spelen om de Nationale titel? Geef je dan nog snel op!
Er kunnen nog enkele deelnemers inschrijven.
De inschrijving sluit op zaterdag 26 januari 2019
Geef u nog op door een mail te sturen aan: damclubwittevanmoort@gmail.com
Op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond kunnen de deelnemers voor slechts 10 euro een uitgebreide maaltijd nuttigen in het nabijgelegen Kulturhus de Klaampe (Beeklaan 1, Westerhaar). Op woensdagavond is hier aansluitend een gezellige avond met oud-Hollandse spelen (zit bij de prijs in).
De warme maaltijden worden geserveerd op:
Dinsdagavond tussen 16.30 - 17.30 uur (groenten, gebakken aardappels + vlees/vis: keuze uit Schnitzel, Varkenshaas, Kip cordon bleu of Zalm)
Woensdagavond tussen 18.00 - en 19.00 uur (stamppot buffet)
Donderdagavond tussen 16.30 - 17.30 uur ((groenten, gebakken aardappels + vlees/vis: keuze uit Schnitzel, Varkenshaas, Kip cordon bleu of Zalm)
Vrijdagavond vanaf 19.00 uur Warm en Koud buffet in het clubhuis, dit is gratis voor alle deelnemers!
Deelnemers die mee willen eten in de Klaampe kunnen dit vooraf al per e-mail aangeven, damclubwittevanmoort@gmail.com
Tussen de middag zal er in het clubhuis een lunch worden geregeld voor de deelnemers. Ook hier zijn geen kosten aan verbonden voor de deelnemers.
Wilt u gezellig een weekje dammen en ook nog spelen om de Nationale titel? Geef je dan nog snel op!
Er kunnen nog enkele deelnemers inschrijven.
De inschrijving sluit op zaterdag 26 januari 2019
Geef u nog op door een mail te sturen aan: damclubwittevanmoort@gmail.com
-
Ik krijg de melding "Apache is functioning normally"VibeMan wrote: ↑Tue Jan 22, 2019 08:26Inmiddels is de toernooiwebsite gevuld met informatie:
Dat is fijn om te horen
-
Is nu prima website!
-
- Real name: Martijn van Gortel
Waar ik dan nu weer niemand over hoor:
Wat een geweldig goed initiatief, super leuk en interessant toernooi, en perfect georganiseerd.
Alles leuk semi-live te volgen. Spannende klasses want iedereen kan van iedereen winnen. Ik zag op de foto's dat de deelnemers ook nog eens prima worden verzorgd. Alles aan dit toernooi straalt klasse uit! Gerbrand, Mitchel, Niek en team, mijn complimenten!
In Westerhaar kunnen ze niet alleen een beetje , ze weten ook nog goede ideeën tot in de puntjes verzorgd uit te voeren.
Wat een geweldig goed initiatief, super leuk en interessant toernooi, en perfect georganiseerd.
Alles leuk semi-live te volgen. Spannende klasses want iedereen kan van iedereen winnen. Ik zag op de foto's dat de deelnemers ook nog eens prima worden verzorgd. Alles aan dit toernooi straalt klasse uit! Gerbrand, Mitchel, Niek en team, mijn complimenten!
In Westerhaar kunnen ze niet alleen een beetje , ze weten ook nog goede ideeën tot in de puntjes verzorgd uit te voeren.
-
- Real name: Michel Stempher
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Dit toernooi wordt veel beter georganiseerd dan een gemiddeld NK remisedammen. Mijn grote complimenten aan iedereen die betrokken is bij het organiseren van dit prachtige evenement voor onze belangrijkste en grootste doelgroep!Tijn wrote: ↑Wed Feb 06, 2019 15:59Waar ik dan nu weer niemand over hoor:
@Tijn en Michel, bedankt voor de complimenten! Wij zijn als organisatie uitermate tevreden over het verloop van het eerste NK dammen voor de categorieën B en C. Van de deelnemers hebben we ook veel positieve reacties ontvangen!
Na het organiseren van dit mooie breedtesport NK, wil ik snel een wijziging doorvoeren binnen de KNDB en het aantal categorieën vergroten van 3 naar 5.
Mijn plan is als volgt:
Cat E: rating 0 - 850
Cat D: rating 851 - 1050
Cat C: rating 1051 - 1200
Cat B: rating 1201 - 1350
Cat A: rating 1351 +
Voor elke categorie kan er een NK georganiseerd worden.
Als bovenstaande uitbreiding van categorieën wordt doorgevoerd, dan doen we hiermee een groot aantal breedtesport dammers een plezier. Ik sprak bijvoorbeeld vandaag met Roep Bhawanibhiek, hij heeft een rating van 1196. Hij mag niet meedoen met de halve finale, omdat 1200 de ondergrens is (volgens het inschrijfformulier) en hij heeft een te hoge rating om deel te nemen aan het NK in de huidige categorie B. Ook sprak ik deze week met Jan Kok uit Den Haag, hij was eveneens een groot voorstander van het uitbreiden van de ratingcategorieën.
Tevens sprak ik vandaag even met de bondsvoorzitter (Ebbo de Jong). Hij gaf aan dat hij een uitbreiding van categorieën ook wel ziet zitten. De Jong leek het ook een goed idee om een Nationaal huisdamkampioenschap te organiseren.
Over de precieze indeling van de ratingcategorieën kun je nog discussiëren, maar dat er wat moet veranderen om meer dammers een kans te geven om een NK te spelen op zijn of haar niveau, dat lijkt me duidelijk!
Voor foto's van het afgelopen NK, kijk op de navolgende link: https://myalbum.com/album/2Gczg4rjELq7
Voor de verslaggeving over het NK, zie de toernooiwebsite: http://nkdammenwesterhaar.nl/
Na het organiseren van dit mooie breedtesport NK, wil ik snel een wijziging doorvoeren binnen de KNDB en het aantal categorieën vergroten van 3 naar 5.
Mijn plan is als volgt:
Cat E: rating 0 - 850
Cat D: rating 851 - 1050
Cat C: rating 1051 - 1200
Cat B: rating 1201 - 1350
Cat A: rating 1351 +
Voor elke categorie kan er een NK georganiseerd worden.
Als bovenstaande uitbreiding van categorieën wordt doorgevoerd, dan doen we hiermee een groot aantal breedtesport dammers een plezier. Ik sprak bijvoorbeeld vandaag met Roep Bhawanibhiek, hij heeft een rating van 1196. Hij mag niet meedoen met de halve finale, omdat 1200 de ondergrens is (volgens het inschrijfformulier) en hij heeft een te hoge rating om deel te nemen aan het NK in de huidige categorie B. Ook sprak ik deze week met Jan Kok uit Den Haag, hij was eveneens een groot voorstander van het uitbreiden van de ratingcategorieën.
Tevens sprak ik vandaag even met de bondsvoorzitter (Ebbo de Jong). Hij gaf aan dat hij een uitbreiding van categorieën ook wel ziet zitten. De Jong leek het ook een goed idee om een Nationaal huisdamkampioenschap te organiseren.
Over de precieze indeling van de ratingcategorieën kun je nog discussiëren, maar dat er wat moet veranderen om meer dammers een kans te geven om een NK te spelen op zijn of haar niveau, dat lijkt me duidelijk!
Voor foto's van het afgelopen NK, kijk op de navolgende link: https://myalbum.com/album/2Gczg4rjELq7
Voor de verslaggeving over het NK, zie de toernooiwebsite: http://nkdammenwesterhaar.nl/
-
Een geweldig mooi initiatief en een geweldig mooi toernooi! Compliment voor alle organisatoren.
Heel klein minpuntje. Opnieuw krijg ik op de link naar http://nkdammenwesterhaar.nl/ niets meer dan de melding "Apache is functioning normally". (Chrome en IO)
Het was ook al door andere bezoekers gemeld.
Voor een volgende keer iets om mee te nemen dat deze site opzet niet 100% gekopieerd moet worden.
Heel klein minpuntje. Opnieuw krijg ik op de link naar http://nkdammenwesterhaar.nl/ niets meer dan de melding "Apache is functioning normally". (Chrome en IO)
Voor een volgende keer iets om mee te nemen dat deze site opzet niet 100% gekopieerd moet worden.
-
Hans Larooij en Cyril Sluisdom hebben Firefox geïnstalleerd en daarmee kregen ze het uiteindelijk aan de praat....Paul van de Veen wrote: ↑Sat Feb 09, 2019 23:20Een geweldig mooi initiatief en een geweldig mooi toernooi! Compliment voor alle organisatoren.
Ik krijg het gewoon via Chrome, IE, Edge, Firefox in beeld.
Apart. Het moet iets met DNS zijn. Maar wat?
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
-
Ik krijg de melding Apache in functioning normally met Chrome, met Internet Explorer, óók met vers geïnstalleerde Firefox! en ook op m'n Ipad.
Alleen op m'n mobiel zie ik de site.
Héél vreemd.
Alleen op m'n mobiel zie ik de site.
Héél vreemd.
Probleem is dat nkdammenwesterhaar.nl een IPv6 record heeft maar geen website op IPv6. Nadat ik in firefox de setting network.dns.disableIPv6 op true had gezet werkte de website.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!