KNDB Jubileum Viertallen Toernooi 10 september

Andrew Tjon A Ong

Re: KNDB Jubileum Viertallen Toernooi 10 september

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Sep 12, 2011 16:16

Gerrit Wassink wrote:Wat een genot zulke dammende reporters of andersom! Andrew dank voor deze mooie reportage.
Dank je wel voor de complimenten Gerrit!!
Ik vind het altijd erg leuk om van alle damtoernooien een sfeerverslagje te maken. Zelfs als ik er niet als speler aan heb deelgenomen. Gewoon voor de fun en om van het toernooi na te genieten. Het is natuurlijk leuker om niet alles voor mezelf te houden, maar om te delen met anderen. In de damwereld echter is het niet gebruikelijk om met grote sfeer- en fotoverslagen te komen. Vandaar dat ik me zoveel mogelijk probeer in te houden, om niet op dit Forum “gebanned” te worden, omdat ik teveel ruimte op het Forum in gebruik zou nemen. Gelukkig is het nog nooit zo ver gekomen en ik heb zelfs nog nooit (van officiële zijde) een waarschuwing gekregen :wink:
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Mon Sep 12, 2011 16:24

Andrew Tjon A Ong wrote:
Gerrit Wassink wrote:Wat een genot zulke dammende reporters of andersom! Andrew dank voor deze mooie reportage.
Dank je wel voor de complimenten Gerrit!!
Ik vind het altijd erg leuk om van alle damtoernooien een sfeerverslagje te maken. Zelfs als ik er niet als speler aan heb deelgenomen. Gewoon voor de fun en om van het toernooi na te genieten. Het is natuurlijk leuker om niet alles voor mezelf te houden, maar om te delen met anderen. In de damwereld echter is het niet gebruikelijk om met grote sfeer- en fotoverslagen te komen. Vandaar dat ik me zoveel mogelijk probeer in te houden, om niet op dit Forum “gebanned” te worden, omdat ik teveel ruimte op het Forum in gebruik zou nemen. Gelukkig is het nog nooit zo ver gekomen en ik heb zelfs nog nooit (van officiële zijde) een waarschuwing gekregen :wink:
Leuk verslag, Andrew! Foto's, sfeerverslag en standjes, precies wat aantrekkelijk is om te lezen, vooral door gaan met ruimte innemen, de kunst van de expansie is een belangrijk kosmisch wapen :wink: ! Ik was zelf helaas ziek en kon de dag niet bijwonen.
Heaven is no location, but a state of mind

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Sep 12, 2011 18:28

Kosmos wrote: Leuk verslag, Andrew! Foto's, sfeerverslag en standjes, precies wat aantrekkelijk is om te lezen, vooral door gaan met ruimte innemen, de kunst van de expansie is een belangrijk kosmisch wapen :wink: ! Ik was zelf helaas ziek en kon de dag niet bijwonen.
Dank je wel Kosmos. Dat vind ik zelf ook het leukste om te lezen.
Ik had je inderdaad gemist zaterdag. Nu had jouw pupil KH het extra zwaar om als kopman de eer van De Oldehove hoog te houden.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Post Reply