Voorstel wijziging juli-rating

Alex

Post by Alex » Mon Dec 22, 2008 22:16

Piet Bouma wrote:
Tijn wrote:
Nagelslag wrote:Als ik op de KNDB-site de Alfabetische ratinglijst wil openen, dan lukt dit niet. Hij blijft hangen in zijn poging.
Ben ik de enige, die dit probleem heeft of .............
Klopt, ook last van gehad.
Ik moest het toen een aantal keren proberen, en na de zoveelste keer (wel de pagina eerst in zijn geheel laten laden) lukte het wel.
Gebruiken jullie allebei Internet Explorer?
Ik heb het idee dat die met grote .pdf-bestanden niet zo lekker werkt. Mozilla Firefox gaat beter.
Een alternatief is: rechtermuisknop op de link, vervolgens doel opslaan als (het .pdf bestand dan opslaan op je harde schijf) en vervolgens dat bestand openen met Acrobat Reader.
Google Chrome combineert dit, klikken op de link en onderin wordt gevraagd of je het bestand wil openen. Werkt toppie.

GuidoB

Post by GuidoB » Mon Dec 22, 2008 23:08

Zien jullie iets dat ik niet zie? Zijn de ratings per eind december al geplaatst? Ik kan het niet vinden...

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Mon Dec 22, 2008 23:10

GuidoB wrote:Zien jullie iets dat ik niet zie? Zijn de ratings per eind december al geplaatst? Ik kan het niet vinden...
Volgens mij ging het Sietse om de alfabetische lijst per 1 juli 2008 Guido.

Nagelslag

Post by Nagelslag » Mon Dec 22, 2008 23:53

Inderdaad, de alfabetische lijst per 1-7-2008.
Ik zal de Google Chrome eens installeren.

De door mij met Web pro (gebaseerd op de internet explorer) gemaakte sites vond ik door Firefox niet goed benaderbaar. Bijvoorbeeld http://www.pfdb.nl
Je kon, toen ik het daar eens mee probeerde, niet goed met de muiscursor op een link klikken, alleen ergens aan de onderkant van een link. Ook bepaalde tekstvakken e.d. stonden niet op hun plaats.
Misschien is dit bij nieuwere versies beter.
Ik zal dit binnenkort ook eens met Google Chrome testen.

groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer » Tue Dec 23, 2008 06:59

Ik hb er ook last van met Internet Explorer. Geeft ie ineens aan dat ie het bestand niet kon vinden ofzo. Bij een 2e keer lukt het dan wel gewoon.

wellnesswrotter

FMJDratings

Post by wellnesswrotter » Thu Apr 02, 2009 10:12

Quote van FMJD site

http://fmjd.org/?p=rat
The new rating list number 60 of April 1, 2009 has been published with the following news:

- Ton Sijbrands has reached a rating of 2476, the highest rating ever. Until now Alexander Georgiev and Alexander Schwarzman had the highest rating ever with both 2472. See also the "Hall of fame" in the ratingpublication with the number 1 players from all 60 rating lists until now.

- Alexei Domchev gets the GMI title by his international grandmaster result in the Baltcup tournament.

- More than 1000 players on FMJD A list

- Roberto Di Giacomo 258 places up in FMJD rating list

Peter van Heun

Post by Peter van Heun » Thu Apr 02, 2009 20:52

Nagelslag wrote:http://www.pfdb.nl
Die ziet er verminkt uit.

Post Reply