Altijd denkt men dat Friesland en Groningen het eind van de wereld is.Vraagje wrote:Het spijt me maar die spelen ereklasse, wij twee niveau's lager. Je degradeert, geen ramp denk je dan, kunnen we gewoon de leden gaan opstellen die niet van die verre reizen houden, krijg je zoiets. Ik kan nu al voorspellen dat we komend seizoen toch wel een paar keer de speler N.O. moeten opstellen. Geweldig heb er nu al zin in. Waarom niet die Huissenaren naar het Noorden, zit je ook niet met twee teams van Huissen in één competitie.Ajax-fan wrote:Ah allemaal verwend zijn jullie. Je hebt pas reden tot klagen als je uit Friesland, Groningen, Limburg of Zeeland komt (maar juist die mensen hoor je niet, want die zijn het wel gewend inmiddels). Denk dat jullie bij lange na niet in de buurt komen voor het team met de meeste km komend seizoen. Dat zal waarschijnlijk een strijd tussen Franeker, PWG en CEMA worden verwacht ik.Vraagje wrote:Geweldig wat een indeling, allemaal zo lekker dichtbij.
Vreemd. En er zijn maar vijf clubs uit Friesland en Groningen in 1A.
Dus 2 of 3 reizen naar het noorden.
In 1C ligt Middelburg, Maastricht, Gorinchem, Westland en Tilburg ook vanuit Arnhem niet zo centraal (met waarschijnlijk nog veel meer kans op file ook!).
Gewoon dammen Erik en bij een verre uitwedstrijd maak je er met het hele tiental in moaie dei fan met een lekker diner in een Friese of Groningse chinees c.q pizzeria.