transfer geruchten
Re: transfer geruchten
Voor WvM was er toch nog een andere sponsornaam? DEZ/Lensen of iets dergelijks?
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
-
Heel goed Joost, en we hadden ook nog DEZ-de Lelie in de jaren 80
Cema/De Vaste Zet Geleen zoekt voor zijn ereklasse team nog een versterking. Wie wil graag ereklasse spelen en heeft het daarvoor passende niveau.
Wie interesse heeft kan dat kenbaar maken bij de voorzitter.
Ook voor de lagere teams zijn eventueel nog plaatsen beschikbaar (eerste en tweede klasse)
dvgortel@ziggo.nl
Wie interesse heeft kan dat kenbaar maken bij de voorzitter.
Ook voor de lagere teams zijn eventueel nog plaatsen beschikbaar (eerste en tweede klasse)
dvgortel@ziggo.nl
-
Denk en Zet Culemborg zoekt voor haar 1e team (ereklasse) nog een sterke speler. Wie interesse heeft en denkt dat hij in dit team past kan een e-mail sturen naar denkenzet@live.nl.
Ook PWG 's-Gravenpolder zoekt voor komend seizoen nog spelers voor de Nationale Competitie.
We komen uit in de eerste klasse. Over (reiskosten-)vergoeding is overleg mogelijk.
Wie interesse heeft kan contact opnemen via secretaris@damclubpwg.nl
We komen uit in de eerste klasse. Over (reiskosten-)vergoeding is overleg mogelijk.
Wie interesse heeft kan contact opnemen via secretaris@damclubpwg.nl
- Andrew Tjon A Ong
Een trots transfer gerucht uit het Brabantse land, van Heijmans Excelsior uit Den Bosch, dat ze de winnaar van Thailand Open 2014, GMI Macodou Ndiaye (CEMA De Vaste Zet Geleen, rating 25/6/14: 1498 ) en de Europees- en Nederlands veteranenkampioen Andrew Tjon A Ong (ADG, rating 25/6/14: 1372) voor het komende seizoen hebben ingelijfd
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop
Het is mede om die reden (geen transfer gerucht dus maar een gegeven) dat we in Geleen op zoek zijn naar versterking. Welke 1400+ dammer is vrij en heeft interesse. mijn mail adres staat eerder in deze draad.Andrew Tjon A Ong wrote:Een trots transfer gerucht uit het Brabantse land, van Heijmans Excelsior uit Den Bosch, dat ze de winnaar van Thailand Open 2014, GMI Macodou Ndiaye (CEMA De Vaste Zet Geleen, rating 25/6/14: 1498 ) en de Europees- en Nederlands veteranenkampioen Andrew Tjon A Ong (ADG, rating 25/6/14: 1372) voor het komende seizoen hebben ingelijfd
-
- Real name: Michel Stempher
Nou, het wordt weer tijd voor de traditie: de roddelpers.
Gerucht: Casper Remeijer: Witte van Moort --> Van Stigt Thans
Gerucht: Casper Remeijer: Witte van Moort --> Van Stigt Thans
Last edited by Michel Stempher on Tue Feb 24, 2015 12:01, edited 1 time in total.
Ik ben benieuwd wie de overstap maakt naar het ambitieuze De Kroonschijf dat naar de Eerste Klasse promoveert.
-
Wellicht de heer Krijn van Drie?wijkbrand wrote:Ik ben benieuwd wie de overstap maakt naar het ambitieuze De Kroonschijf dat naar de Eerste Klasse promoveert.
Of gewoon helemaal niemand en met het kampioensteam onderaan de 1e klasse meedraaien om niet te degraderen en de eigen spelers sterker maken om zo en stabiel team te verkrijgen. Vergeet niet dat de onderlinge competitie de basis is voor het team.Michel Stempher wrote:Wellicht de heer Krijn van Drie?wijkbrand wrote:Ik ben benieuwd wie de overstap maakt naar het ambitieuze De Kroonschijf dat naar de Eerste Klasse promoveert.
Wat is het stil op het transfer front, Volendammers zullen toch wel nieuwe clubs zoeken, en los daarvan zullen er zeker weer de nodige verschuivingen zijn.
-
Zal ik er dan maar eentje noemen?Dieter wrote:Wat is het stil op het transfer front, Volendammers zullen toch wel nieuwe clubs zoeken, en los daarvan zullen er zeker weer de nodige verschuivingen zijn.
Henk Stoop van DeZ Culemborg naar MTB Hoogeveen.
Jitse Slump verruilt Cema/De Vaste Zet voor Van Stigt Thans Schiedam
Tijd om dit topic weer eens nieuw leven in te blazen.
Ben ook wel benieuwd waar alle DCApeldoorn spelers naar toe gaan...
Ik hoor graag alle transfers via dit forum of in mijn mail.
De lijst mag dus aangevuld worden.
Frerik Andriessen, van DC Apeldoorn naar CTD Arnhem
Bas Messemaker, van DC Apeldoorn naar Denk en Zet Culemborg
Hein Meijer, van DC Apeldoorn naar van Stigt Thans
Andrei Kalmakov, van DC Apeldoorn naar Witte van Moort
Ben ook wel benieuwd waar alle DCApeldoorn spelers naar toe gaan...
Ik hoor graag alle transfers via dit forum of in mijn mail.
De lijst mag dus aangevuld worden.
Frerik Andriessen, van DC Apeldoorn naar CTD Arnhem
Bas Messemaker, van DC Apeldoorn naar Denk en Zet Culemborg
Hein Meijer, van DC Apeldoorn naar van Stigt Thans
Andrei Kalmakov, van DC Apeldoorn naar Witte van Moort