transfer geruchten
-
Re: transfer geruchten
Wat Henk zegt: Clerc, Heusdens en Gantwarg blijven. vd Akker en Winkel naar Culemborg.
Fijn van Draat weet nog niet wat hij doet.
Belangrijkste vraag: Wat doet Schwarzman?!
Fijn van Draat weet nog niet wat hij doet.
Belangrijkste vraag: Wat doet Schwarzman?!
Misschien goed even wat duidelijkheid te bieden.
Het klopt dat Gantwarg, Clerc en Heusdens bij Schiedam blijven. Hetzelfde geldt voor Luteijn, Van Schaik, Van der Stap en Fijn van Draat. Waar het verhaal vandaan komt dat Jan van Stigt Thans blijft sponsoren is mij onbekend.
Het klopt dat Gantwarg, Clerc en Heusdens bij Schiedam blijven. Hetzelfde geldt voor Luteijn, Van Schaik, Van der Stap en Fijn van Draat. Waar het verhaal vandaan komt dat Jan van Stigt Thans blijft sponsoren is mij onbekend.
-
Goed dat Laurens blijft.
Ik sprak hem een week geleden en toen wist hij het nog niet, maar blijkbaar is hij er uit.
De enige persoon waar nog onduidelijkheid over bestaat is dus Schwarzman. Die zal gaan, neem ik aan Leo? Enig idee waar hij heen gaat?
Ik sprak hem een week geleden en toen wist hij het nog niet, maar blijkbaar is hij er uit.
De enige persoon waar nog onduidelijkheid over bestaat is dus Schwarzman. Die zal gaan, neem ik aan Leo? Enig idee waar hij heen gaat?
Schiedam is nog volop bezig met het zoeken naar financiele oplossingen. Dat betekent o.a. dat Schwarzman op dit moment wat ons betreft nog niet afgeschreven is. Overigens natuurlijk ook abslouut geen garantie dat hij zal (kunnen) blijven. De komende tijd zal het leren.
- Hanco Elenbaas
Arnaud Cordier van Schiedam naar Volendam.
- Andrew Tjon A Ong
Omdat ik ook bescheiden bijgedragen heb aan de formering van het nieuwe Volendam heeft team captain Paul Sier mij gisteren als één van de eersten zijn laatste aanwinst doorgegeven:
Auke Scholma van Witte van Moort naar Mo & Z Volendam. Het team is nu compleet na de eerdere aanwinsten van Wesselink, Getmanski en Cordier.
Auke Scholma van Witte van Moort naar Mo & Z Volendam. Het team is nu compleet na de eerdere aanwinsten van Wesselink, Getmanski en Cordier.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop
- Hanco Elenbaas
Gelukkig is Johan Bastiaannet, die een jaartje wou stoppen, vorige week op andere gedachten gebracht. Baba Sti zal komend seizoen ook weer voor Volendam uitkomen.Andrew Tjon A Ong wrote:Omdat ik ook bescheiden bijgedragen heb aan de formering van het nieuwe Volendam heeft team captain Paul Sier mij gisteren als één van de eersten zijn laatste aanwinst doorgegeven:
- Andrew Tjon A Ong
Dat is heel mooi dat Baba Sti komend seizoen in ieder geval blijft dammen. Je hoeft toch niet meteen een jaartje tussenuit te gaan als je een paar ongelukkige nederlagen achterelkaar te incasseren hebt gekregen? Dan zou ik zelf allang gestopt moeten zijnHanco Elenbaas wrote:Gelukkig is Johan Bastiaannet, die een jaartje wou stoppen, vorige week op andere gedachten gebracht. Baba Sti zal komend seizoen ook weer voor Volendam uitkomen.Andrew Tjon A Ong wrote:Omdat ik ook bescheiden bijgedragen heb aan de formering van het nieuwe Volendam heeft team captain Paul Sier mij gisteren als één van de eersten zijn laatste aanwinst doorgegeven:
Hanco, weet je of Paul Oudshoorn wel beschikbaar blijft voor de transfermarkt of gaat hij wel een jaartje stoppen, zoals je eerder melding van maakte?
- Hanco Elenbaas
Paul blijft voorlopig bij zijn eerdere besluit om een jaar te stoppen. Ik betwijfel dat zelfs een vorstelijke aanbieding hem nog op andere gedachten brengen, maar wie weet.Andrew Tjon A Ong wrote:Dat is heel mooi dat Baba Sti komend seizoen in ieder geval blijft dammen. Je hoeft toch niet meteen een jaartje tussenuit te gaan als je een paar ongelukkige nederlagen achterelkaar te incasseren hebt gekregen? Dan zou ik zelf allang gestopt moeten zijnHanco Elenbaas wrote:Gelukkig is Johan Bastiaannet, die een jaartje wou stoppen, vorige week op andere gedachten gebracht. Baba Sti zal komend seizoen ook weer voor Volendam uitkomen.Andrew Tjon A Ong wrote:Omdat ik ook bescheiden bijgedragen heb aan de formering van het nieuwe Volendam heeft team captain Paul Sier mij gisteren als één van de eersten zijn laatste aanwinst doorgegeven:
Hanco, weet je of Paul Oudshoorn wel beschikbaar blijft voor de transfermarkt of gaat hij wel een jaartje stoppen, zoals je eerder melding van maakte?
- Andrew Tjon A Ong
Ik weet alleen dat hij (Paul Oudshoorn) een aanbieding van DVSB heeft afgeslagen, maar dat verbaasd me niets. DVSB heeft geen sponsor, dus het zal alles behalve een vorstelijke aanbieding geweest zijn...Hanco Elenbaas wrote: Paul blijft voorlopig bij zijn eerdere besluit om een jaar te stoppen. Ik betwijfel dat zelfs een vorstelijke aanbieding hem nog op andere gedachten brengen, maar wie weet.
......door politie en dominee geweerd.....
begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.Andrew Tjon A Ong wrote:Ik weet alleen dat hij (Paul Oudshoorn) een aanbieding van DVSB heeft afgeslagen, maar dat verbaasd me niets. DVSB heeft geen sponsor, dus het zal alles behalve een vorstelijke aanbieding geweest zijn...Hanco Elenbaas wrote: Paul blijft voorlopig bij zijn eerdere besluit om een jaar te stoppen. Ik betwijfel dat zelfs een vorstelijke aanbieding hem nog op andere gedachten brengen, maar wie weet.
- Andrew Tjon A Ong
Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…wibor wrote:begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.Andrew Tjon A Ong wrote:Ik weet alleen dat hij (Paul Oudshoorn) een aanbieding van DVSB heeft afgeslagen, maar dat verbaasd me niets. DVSB heeft geen sponsor, dus het zal alles behalve een vorstelijke aanbieding geweest zijn...Hanco Elenbaas wrote: Paul blijft voorlopig bij zijn eerdere besluit om een jaar te stoppen. Ik betwijfel dat zelfs een vorstelijke aanbieding hem nog op andere gedachten brengen, maar wie weet.
begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.[/quote]
Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…[/quote]
Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten
Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…[/quote]
Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten
- Theo Dijkstra
Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…[/quote]Dieter wrote:begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.
Ikke ook?Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten