Wij feliciteren ......

Post Reply
Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Sat Mar 10, 2007 12:53

rijmer wrote:pund d kan ik je vertellen: dit heeft Henk gedaan en had hier al trainers voor bereidt gevonden. Niet de minste namen.
Dit is echter onder druk van de jeugdleden zelf door Henk teruggetrokken.
Goed dat de jeugdleden hier tegenin zijn gegaan.
Was het bij KNDB/Krajenbrink/Van Tiel bekend dat Henk een verbod had uitgevaardigd en zelf trainers aan het ronselen was?

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Sat May 19, 2007 19:54

Edwin Twiest wrote: Kunnen we't aub bij het dammen houden????
Ik denk dat dit een metafoor is voor dambobo's die als een aangeschoten Orang Oetang door de porceleinkast om zich heen slaan met schorsingen en ander wellustig machtsvertoon.

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Sat Aug 11, 2007 17:33

Gerbrand Hessing en Annemarie Alberts met hun huwelijk!!!!(10-08-2007)

GEFELICITEERD!!! [img]images/smilies/new_smilie_colors1.gif[/img] [img]images/smilies/new_all_coholic.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

GuidoB

Post by GuidoB » Wed Feb 13, 2008 00:19

Alexander Schwarzman met de geboorte van zijn dochter op donderdag 7 februari 2008.

thijs van den broek

Post by thijs van den broek » Sat May 10, 2008 10:30

:D vandaag wordt michel stempher 16 [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Sun May 11, 2008 14:58

Piet Bouma wrote:
rijmer wrote:pund d kan ik je vertellen: dit heeft Henk gedaan en had hier al trainers voor bereidt gevonden. Niet de minste namen.
Dit is echter onder druk van de jeugdleden zelf door Henk teruggetrokken.
Goed dat de jeugdleden hier tegenin zijn gegaan.
Was het bij KNDB/Krajenbrink/Van Tiel bekend dat Henk een verbod had uitgevaardigd en zelf trainers aan het ronselen was?
Piet, dat antwoord zit inmiddels in de doofpot.
Maar het antwoord luidt volmondig JA. De KNDB was op de hoogte van alle wandaden van Henk Stoop.
Een telefoontje van Krajenbrink met Meurs was voldoende om Van Tiel die namens het bestuur Stoop de wacht aanzette, te overrulen waardoor Stoop op verzoek van Krajenbrink weer vrij spel kreeg en als nummer 1 van alle jeugdleiders is gebombardeerd ('geen enkele jeugdleider kan in zijn schaduw staan'), iemand die boven de wet staat, want 'zo gaat het in de topsort' (Krajenbrink).
Voor een dergelijke organisatie kun je met goed fatsoen niet werken.
Heaven is no location, but a state of mind

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Sun May 11, 2008 15:03

a) nodigde Krajenbrink Henk Stoop als eregast(!) uit op de trainersdag
b) wilde Krajenbrink Henk Stoop als begeleider meesturen bij officiële KNDB-afvaardigingen naar jeugdwedstrijden
c) is het verantwoordelijke bestuurslid, Nadine van Tiel na druk (wat voor druk?) van Krajenbrink inderdaad binnen 1 dag overstag gegaan betreffende bovenstaande punten
d) heeft Henk Stoop jeugdleden van zijn club verboden naar de CJT-trainingen c.q. andere bondstrainingen te gaan
e) hebben bondstrainers geen invloed op samenstelling van de zgn. trainingsgroepjes

Ik wil wel onder ede verklaren dat alle 5 punten met JA beantwoord kunnen worden. Hey, sorry dat ik dit nu weer lees en uit de doofpot haal.
Daar zat het net zo lekker! Iedereen deed reeds zijn plas en het bleef zoals het was. Maar goed, ik werk toch nooit meer voor de KNDB na al deze dolksteken in mijn rug. Gefeliciteerd daarmee (we moeten wel on topic blijven)! Ze kunnen me hooguit nog eens royeren. Helaas ben ik niet chantabel.
Heaven is no location, but a state of mind

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Tue Jun 23, 2009 11:20

Bart & Barbara Stegeman met hun huwelijk!!!!!!!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Post Reply