Inmiddels is er vanuit het bestuur contact opgenomen.Ganesha wrote:Beste Jaap, In het laatste kan ik je volgen. Heb je voorstel tot onderzoek toendertijd wel gelezen. Andere bondsraadsleden regaeerde toen daarop.Jaap van Galen wrote:Wat betreft je eerste paragraaf, juist ja.Ganesha wrote: Ik ben het in grote lijnen eens met Tjalling. Stukjes schrijven vanuit een positef kritische houding zijn het best. Met een tegen/ nee artikel jaag je mensen weg van wat je misschien wil bereiken. Als je ergens tegen bent dien je meteen ook met een alternatief te komen. Daardoor raken anderen weer gemotiveerd.
Dat de KNDB-site zich moet richten op niet dammers lijkt mij heel vreemd.
Het publiek/ de lezer is namelijk vooral de wel-dammer, geïnteresseerde in dammen.
Vorig jaar schreef Marcel Kosters veel op de site. Was de info accuraat/ op tijd.
Dit jaar heeft hij blijkbaar minder tijd. Een sollicitatie voor schrijver op de website lijkt mij een goed idee. Zal het in de bondsraad wel naar voren brengen.
Alleen wat jammer dat KNDB-bestuurders positief-kritische reacties helaas niet herkennen.
Ik wacht nog steeds op een positief-kritisch antwoord op mijn eerder in dit topic, maar ook meer "officieel" geponeerde, voorstel voor ledenonderzoek. Waar blijft de reactie? Kom ik nou echt slechts negatief over, en is het dus niet nodig een antwoord te geven? Resultaat van een dergelijke bestuurshouding is natuurlijk wel dat mensen er weinig zin meer in hebben om iets te doen. Voor de meeste mensen, ik vrees uiteindelijk ook voor mij, is erg lang positief-kritisch blijven met slechts een negatief resultaat te frustrerend.
Dacht dat hun daar dan evt in de bondsraad wel vragen over zouden stellen. Is volgens mij niet gebeurd.
Ik weet niet geheel het fijne in deze maar begrijp ik nou goed dat je je onderzoek ook bij het bestuur(slid) heb aangemeld? Daar heb je dan ook niets van vernomen? Beide is dan slecht, is zeker niet motiverend.
Wie weet wat er van komt ....