transfer geruchten

Post Reply
Arjen

transfers

Post by Arjen » Mon May 24, 2004 19:40

Oké dan, en als we het over transfers hebben, Arjen Timmer, speelt volgend jaar in DES 1. Ja T.G., ikke.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Re: transfers

Post by Kosmos » Mon May 24, 2004 20:48

Arjen wrote:Oké dan, en als we het over transfers hebben, Arjen Timmer, speelt volgend jaar in DES 1. Ja T.G., ikke.
Aaah, Arjen Timmer, ik heb nog eens gescout toen jij aan het NK puppies meedeed!
Heaven is no location, but a state of mind

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Mon May 24, 2004 20:54

Ton Sijbrands: van ADG naar De Lier.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon May 24, 2004 21:02

Eric van Dusseldorp wrote:Ton Sijbrands: van ADG naar De Lier.
Dat zou wel leuk zijn.
Is het al zeker Eric?

Braintag

Post by Braintag » Mon May 24, 2004 21:22

Bert Zwart wrote:
Braintag wrote:Sterrenburg naar het Noorden
Bosker naar Hoogeveen

DVSB schijnt de markt ook flink af te stropen. Zowel voor het eerste als het tweede, onder andere Deurloo, vd Lem en vd Berg zouden benaderd zijn
Hi Braintag,

Als je bij ons in het tweede komt spelen dan beloof ik dat je wedstrijdverslagen niet zo bitter zullen zijn als bij het Noorden 2. Mocht dat wel het geval zijn, dan mag je dat gewoon op onze website zetten. Fanatieke mensen als jij kunnen we goed gebruiken!

En anders: Veel plezier volgend jaar in 2A.

Een beetje laat (wegens gebrek aan interessante polemiek, dat was in de damwebforumtijd nog wel eens anders, zucht...) maar toch nog bijtijds om je te kunnen corrigeren Bert. Voor mij geen 2a, plaatsing voor het eerste is niet meer te ontkomen en dus zal de hoofdklasse komend seizoen mijn speeltuin zijn. Alhoewel het aanbod van dvsb2 ook erg aantrekkelijk klinkt...

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Mon May 24, 2004 22:00

Braintag wrote:
Bert Zwart wrote:
Braintag wrote:Sterrenburg naar het Noorden
Bosker naar Hoogeveen

DVSB schijnt de markt ook flink af te stropen. Zowel voor het eerste als het tweede, onder andere Deurloo, vd Lem en vd Berg zouden benaderd zijn
Hi Braintag,

Als je bij ons in het tweede komt spelen dan beloof ik dat je wedstrijdverslagen niet zo bitter zullen zijn als bij het Noorden 2. Mocht dat wel het geval zijn, dan mag je dat gewoon op onze website zetten. Fanatieke mensen als jij kunnen we goed gebruiken!

En anders: Veel plezier volgend jaar in 2A.

Een beetje laat (wegens gebrek aan interessante polemiek, dat was in de damwebforumtijd nog wel eens anders, zucht...) maar toch nog bijtijds om je te kunnen corrigeren Bert. Voor mij geen 2a, plaatsing voor het eerste is niet meer te ontkomen en dus zal de hoofdklasse komend seizoen mijn speeltuin zijn. Alhoewel het aanbod van dvsb2 ook erg aantrekkelijk klinkt...
Fanatiek mensen als jij woehahahahaha.
In de tijd dat de Damduivel nog in Purmerend woonde verorberde hij op de reis naar de wedstrijd toe zijn eerste six-pack bacardi-cola!
Heaven is no location, but a state of mind

Groeneveld

Post by Groeneveld » Mon May 24, 2004 22:18

Hanco Elenbaas wrote:
Dat zou wel leuk zijn.
Is het al zeker Eric?
ik had een andere vereniging gehoord,en
dat zou nog leuker zijn [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

F.Groeneveld

Dieter

Post by Dieter » Mon May 24, 2004 23:49

Nee he, vissen we alweer achter het net ?
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon May 24, 2004 23:50

Braintag wrote:
Voor mij geen 2a, plaatsing voor het eerste is niet meer te ontkomen en dus zal de hoofdklasse komend seizoen mijn speeltuin zijn.
Wil Het Noorden dan niet meer promoveren?
Doe jij maar gewoon en ga lekker in het tweede spelen, dan bespaar je jezelf en je teamgenoten veel ellende.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon May 24, 2004 23:53

Dieter wrote:
Nee he, vissen we alweer achter het net ?
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
De Mysticus wist nog van niks.
Hoe betrouwbaar is je bron Eric?

Braintag

Post by Braintag » Tue May 25, 2004 00:08

Hanco Elenbaas wrote:
Braintag wrote:
Voor mij geen 2a, plaatsing voor het eerste is niet meer te ontkomen en dus zal de hoofdklasse komend seizoen mijn speeltuin zijn.
Doe jij maar gewoon en ga lekker in het tweede spelen, dan bespaar je jezelf en je teamgenoten veel ellende.
In een andere bijdrage onder een ander onderwerp beklaagde ik mij over de saaiheid en het gebrek aan polemiek op deze site. Fijn om te zien dat Hanco aan meerdere hele woorden genoeg heeft en een vuurtje tracht te stoken.
Het lijkt me duidelijk dat het noorden met mij erbij ereklasserijp is geworden. Een positief mens als ik kan bijdragen aan een fijne sfeer in het team. Stel je eens voor dat je een of andere haatzaaiende querulant in je team hebt die vooral opvalt door zijn schorsingen, zijn vetes, zijn beledigingen, zijn wazig geneuzel over lichtkinderen en zijn enorme ego. Neen, daar wordt je blij van, dat biedt de basis voor een stabiel team. Het Noorden zal heersen en het geteisem uit Amsterdam hun holen in jagen.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue May 25, 2004 00:11

Zit Het Noorden dan bij Hiltex 2 in de groep?
En wie denk jij op remise te kunnen houden, kleine gluiperd?

Peter Moonen

Post by Peter Moonen » Tue May 25, 2004 12:04

Marc de Meulenaere: van TDV naar Angarde Informatica

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Tue May 25, 2004 13:41

Braintag wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Braintag wrote:
In een andere bijdrage onder een ander onderwerp beklaagde ik mij over de saaiheid en het gebrek aan polemiek op deze site. Fijn om te zien dat Hanco aan meerdere hele woorden genoeg heeft en een vuurtje tracht te stoken.
Het lijkt me duidelijk dat het noorden met mij erbij ereklasserijp is geworden. Een positief mens als ik kan bijdragen aan een fijne sfeer in het team. Stel je eens voor dat je een of andere haatzaaiende querulant in je team hebt die vooral opvalt door zijn schorsingen, zijn vetes, zijn beledigingen, zijn wazig geneuzel over lichtkinderen en zijn enorme ego. Neen, daar wordt je blij van, dat biedt de basis voor een stabiel team. Het Noorden zal heersen en het geteisem uit Amsterdam hun holen in jagen.
Braintag is wel 'n fijna speler voor in 't team hoor, maar ga maar niet met 'm mee Groningen in
Verder zal Braintag ook wel geen speler zijn die om de meest kleine redenen niet meedoet als;
Verjaardag;
Mooi weer;
Domme tegenstander;
Hond is loops
etc..

Alex

Post by Alex » Tue May 25, 2004 13:48

Hanco Elenbaas wrote:
Dat zou wel leuk zijn.
Is het al zeker Eric?
Gaat-ie 1e klasse provinciaal spelen dan?? Ik mag toch hopen dat Tomahaôk bedoeld wordt?!

Post Reply