Wieger, hou op en let op je taalgebruik. Ik begin je langzaam aan zat te worden. Je vraagt informatie en die geef ik je; er is geen reden me te beledigen. Waarom zou ik ergens over liegen? Die publicatie in Het Damspel heeft er alles mee te maken. Er is een voorstel uitgekomen (het eerste voorstel), de bondsraad wilde iets anders en daarop is het tweede voorstel gekomen. Dat heb ik hierboven al uitgelegd, dus dat is geen nieuwe informatie. Het tweede voorstel is een aanpassing van het eerste in de richting die de bondsraad heeft aangegeven. Geen extra laag, connectie met provinciale toernooien. De strekking is verder hetzelfde: regionaal, Zwitsers, Fischer.Wieger Wesselink wrote:Guido, je liegt dat je barst. Er heeft geen publicatie over het nieuwe voorstel in Het Damspel gestaan. Wel een stuk getiteld 'Kwalificatie voor de halve finales NK algemeen' waar jij zelf aan meegewerkt hebt, maar dat heeft totaal niets te maken met het nieuwe voorstel dat onlangs is aangenomen.GuidoB wrote: Laatste opmerking aan Wieger: beweren dat je alles goed in de gaten houdt en dan een voorstel missen waar een jaar aan is gewerkt, waar een publicatie over is geweest in Het Damspel, waar een eerdere discussie over is geweest in de bondsraad en waarvoor een tweede commissie een nieuw voorstel heeft geformuleerd, dat strookt niet met elkaar. Wieger, je houdt de besluitvorming niet bij. Je hebt zitten slapen. Iets anders kan ik er niet van maken en daar laat ik het bij.
Was de vorige reactie toch niet de laatste. Wat laat ik me weer snel verleiden...