Hanco Elenbaas wrote:Op dat 020 zullen ze hier denk ik snel uitgekeken zijn, Hans. Als je op Feyenoord fora kijkt, zie je dat het altijd alleen de onderlaag is die het heeft over '020', 'a***' en 'poel des verderfs'. Het valt me van Guido daarom erg tegen dat hij zich kennelijk ook in die kringen begeeft. Maar van Alex Glimmerveen had ik dat natuurlijk wel verwacht!
Ajax is een tamelijk onsympathieke club, vraag maar aan Cruijff, maar de supporters vallen vaak erg mee, zolang het niet over voetbal gaat.
Ken je deze beelden?
Zeker weten ken ik deze beelden, Hanco. Ik was dat seizoen voor het eerst in de Kuip te vinden aan de de hand van mijn vader (als jochie van 9 jaar) en sindsdien met ik er ieder seizoen te vinden en vanaf 1992 als seizoenkaarthouder.
En ook met diverse Feyenoordfora ben ik schrijvende en lezende bekend en ik weet hoe heel goed het er daar aan toegaat. Natuurlijk kom je daar ook veel het woord Joden tegen, maar dat wordt meestal gecensureerd (al is dat met spaties natuurlijk gemakkelijk te omzeilen). En Guido, je link is misschien wel de meest beschaafde anti-020 topic die ik ooit heb gezien. Ik ken ze vele malen erger.
Opvallend dat alles weer direct wordt gelinkt aan voetbal. Is het dan toch de belangrijkste bijzaak ter wereld?
Oh ja Guido, kunnen jullie alsjeblief bij het indelen van de wedstrijden regelen dat we thuis te spelen tegen 020? Ik ben ook zo vaak dermate negatief over veel wat aan die stad (lees: club en stadion) is gerelateerd, dat Angelique vindt dat ik er dan ook maar niet moet komen om te dammen.
Is er al een datum bekend voor de indeling (om maar even ontopic te gaan)
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.