Heijmans natuurlijk!Edwin Twiest wrote:Waar gaat Sijbrands dan heen? of gaat hij nu fulltime bezig met het schrijven van boeken / monografien?nico leemberg wrote:Sorry Nico, maar die mail was niet voor jou bedoeld. Wiersma naar Franeker voor 4 jaar, Kameroenees Jean-Marc Ndjofang naar Bart Smit, Tanya Chub naar Bart Smit en Biem Ramdien naar Bart Smit. Sijbrands gestopt bij Bart Smit evenals Francis Tholel (vanwege zijn werk).
transfer geruchten
-
-
Noordhollands Dagblad-Enkhuizer Courant
donderdag 13 maart 2008
Tanya Chub damt voor Bart Smit
Van een medewerker
VOLENDAM - Bart Smit heeft oud-Europees en viervoudig en huidig Nederlands damkampioene Tanya Chub uit Bovenkarspel gecontracteerd.
Met het aantrekken van de in Oekraïne geboren Chub hebben de Volendammers de West-Friese inbreng vergroot. Voor Bart Smit komen ook de Enkhuizer Cor Westerveld en Wervershover Remmert Sijm uit. Grootmeester Chub debuteerde vorig seizoen met SNA in de ereklasse, maar degradeerde afgelopen zaterdag met de Waarde dammers door in de nacompetitie te verliezen van Geleen.
Playing captain Paul Sier: "Tanya Chub speelt de helft van het aantal competitiewedstrijden mee. Daarnaast zijn we in onderhandeling met een grootmeester en een andere sterke speler. Die versterking is beslist nodig willen we niet de damvariant worden van de Volendamse Heen-en-Weer."
donderdag 13 maart 2008
Tanya Chub damt voor Bart Smit
Van een medewerker
VOLENDAM - Bart Smit heeft oud-Europees en viervoudig en huidig Nederlands damkampioene Tanya Chub uit Bovenkarspel gecontracteerd.
Met het aantrekken van de in Oekraïne geboren Chub hebben de Volendammers de West-Friese inbreng vergroot. Voor Bart Smit komen ook de Enkhuizer Cor Westerveld en Wervershover Remmert Sijm uit. Grootmeester Chub debuteerde vorig seizoen met SNA in de ereklasse, maar degradeerde afgelopen zaterdag met de Waarde dammers door in de nacompetitie te verliezen van Geleen.
Playing captain Paul Sier: "Tanya Chub speelt de helft van het aantal competitiewedstrijden mee. Daarnaast zijn we in onderhandeling met een grootmeester en een andere sterke speler. Die versterking is beslist nodig willen we niet de damvariant worden van de Volendamse Heen-en-Weer."
Heb de webmaster reeds een e-mail gestuurd dat mijn naam uit onderstaand overzicht (zoals op de website genoteerd) mag worden verwijderd. Ik weet van niets...TjeerdH wrote:Ik ga een oude gewoonte weer oppakken en een overzicht maken van alle transfers.
Dit overzicht zal dan op de site van Denk en Zet Culemborg te zien zijn (binnen een paar dagen).
Zie dan www.DenkenZet.nl
Transfers, aan- en opmerkingen graag aan mij mailen, mijn adres (in ietwat cryptische vorm):
Tjeerd<<puntje>>Harmsma<<AT>>Gmail<<puntje>>com
Dank!
Naam Rating Oud Nieuw
Ton Sijbrands 1599 Bart Smit Volendam
Kees Thijssen 1519 Hiltex Heijmans Excelsior
Jean-Marc Ndjofang 1502 Hiltex Bart Smit Volendam
Harm Wiersma 1490 DVSB Franeker/Wanswerd
Bennie Provoost 1427 Hiltex PWG 's-Gravenpolder
Pim Meurs 1421 Hiltex
Marino Barkel 1390 Hiltex Witte van Moort
Gabriël Heerema 1387 Twente's Eerste OG Drachten
Peter Hoogteijling 1387 Hiltex DES Lunteren
Henk Klarenbeek 1370 Hiltex DES Lunteren
Tanya Chub 1352 SNA Heerhugowaard Bart Smit Volendam
Biem Ramdien 1348 Zaanstreek Bart Smit Volendam
Wiebe van der Wijk 1340 Franeker/Wanswerd
Douwe Edelenbos 1320 Franeker/Wanswerd OG Drachten
Teake Kooistra 1292 Franeker/Wanswerd OG Drachten
Ton van Adrichem 1262 Westland DC Denk en Zet Culemborg
Ivo de Jong 1255 Hiltex 2 SNA Heerhugowaard
Hin Wong 1254 Witte van Moort Unive CTD
Henk Ruesink 1212 DUO Denk en Zet Culemborg
Willie Maertzdorf 1209 Raes Maastricht CEMA/De Vaste Zet
Daan van Os 1154 Denk en Zet Culemborg Zaanstreek
Hmm, had deze lijst nog niet gezien maar volgens mij klopt er niks van [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Mijn naam mag bij deze ook wel (voorlopig) verwijderd worden.
Gabriel en ik zoeken dus nog een nieuwe club... [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]blondegod wrote:Hmm, had deze lijst nog niet gezien maar volgens mij klopt er niks van [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Uhmm, dat zei ik nou ook weer niet [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]PeterHt wrote:Gabriel en ik zoeken dus nog een nieuwe club... [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]blondegod wrote:Hmm, had deze lijst nog niet gezien maar volgens mij klopt er niks van [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Kees Thijssen heeft geen aanbieding gekregen van Heijmans Excelsior. Wel van twee andere clubs, maar het is niet uitgesloten dat Kees gewoon bij Amsterdam '80 blijft. Je bent als profdammer nou eenmaal geen prostituée, als het goed is.PeterHt wrote:Heb de webmaster reeds een e-mail gestuurd dat mijn naam uit onderstaand overzicht (zoals op de website genoteerd) mag worden verwijderd. Ik weet van niets...
Naam Rating Oud Nieuw
Voor zover ik weet zijn behalve Kees ook Jeroen van den Akker, Pim Meurs, Henk Klarenbeek, Peter Hoogteijling, Marco Wiering, Johan Wiering, Hein Meijer, Rob Geurtsen, Slawa Sjtsjogoljev, Casper van der Tak, Eran Binenbaum, Peter van Heun en Johan Capelle nog steeds lid van A'80, dus misschien worden we volgend jaar wel zonder sponsor kampioen van Nederland.
Vage lijst ja, ik weet ook van niets...PeterHt wrote:Heb de webmaster reeds een e-mail gestuurd dat mijn naam uit onderstaand overzicht (zoals op de website genoteerd) mag worden verwijderd. Ik weet van niets...TjeerdH wrote:Ik ga een oude gewoonte weer oppakken en een overzicht maken van alle transfers.
Dit overzicht zal dan op de site van Denk en Zet Culemborg te zien zijn (binnen een paar dagen).
Zie dan www.DenkenZet.nl
Transfers, aan- en opmerkingen graag aan mij mailen, mijn adres (in ietwat cryptische vorm):
Dank!
Naam Rating Oud Nieuw
Pim Meurs 1421 Hiltex
Voorpost wrote:Vage lijst ja, ik weet ook van niets...PeterHt wrote:Heb de webmaster reeds een e-mail gestuurd dat mijn naam uit onderstaand overzicht (zoals op de website genoteerd) mag worden verwijderd. Ik weet van niets...TjeerdH wrote:Ik ga een oude gewoonte weer oppakken en een overzicht maken van alle transfers.
Zie dan www.DenkenZet.nl
Dank!
Naam Rating Oud Nieuw
Pim Meurs 1421 Hiltex
Heren, heren,
zo vaag is die lijst nu ook weer niet. Er staan alle transfers op, dus ook geruchten, zoals ze bij mij bekend zijn en zoals ze in deze topic zijn genoemd.
Maar zo te lezen valt dat niet in goede aarde en heb ik besloten om op de lijst alleen maar de transfers te zetten die op meer dan vermoedens berusten.
Zie maar weer www.DenkenZet.nl
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Nu alleen nog even het citaat van Bert Zwart verwijderen ('Consistentie zou inconsistent zijn binnen de KNDB, inconsistent is consistent. Verwarring en willekeur zijn machtige en effectieve wapens.')TjeerdH wrote:Maar zo te lezen valt dat niet in goede aarde en heb ik besloten om op de lijst alleen maar de transfers te zetten die op meer dan vermoedens berusten.
Of je het met deze tekst nu eens bent of niet, het oogt nogal pathetisch om dit in vette letters op de homepage van je club te plaatsen. Wat moet een argeloze bezoeker hier toch van denken?
JP, ik ben niet de beheerder van de site.Jan Pieter wrote:Nu alleen nog even het citaat van Bert Zwart verwijderen ('Consistentie zou inconsistent zijn binnen de KNDB, inconsistent is consistent. Verwarring en willekeur zijn machtige en effectieve wapens.')TjeerdH wrote:Maar zo te lezen valt dat niet in goede aarde en heb ik besloten om op de lijst alleen maar de transfers te zetten die op meer dan vermoedens berusten.
Of je het met deze tekst nu eens bent of niet, het oogt nogal pathetisch om dit in vette letters op de homepage van je club te plaatsen. Wat moet een argeloze bezoeker hier toch van denken?
Verzoeken hiervoor naar Henk.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Gelukkig, ik kon me al niet voorstellen dat jij voor deze tekst verantwoordelijk was.TjeerdH wrote:JP, ik ben niet de beheerder van de site.Jan Pieter wrote:Nu alleen nog even het citaat van Bert Zwart verwijderen ('Consistentie zou inconsistent zijn binnen de KNDB, inconsistent is consistent. Verwarring en willekeur zijn machtige en effectieve wapens.')TjeerdH wrote:Maar zo te lezen valt dat niet in goede aarde en heb ik besloten om op de lijst alleen maar de transfers te zetten die op meer dan vermoedens berusten.
Verzoeken hiervoor naar Henk.
Henk, als trouwe forumlezer, heeft vast geen aparte mail meer nodig. Het is ook niet zozeer een verzoek als wel een advies.