-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Mon Feb 25, 2008 16:44
Dieter wrote:Is er bij Hiltex/Amsterdam 80 nu ook een uittocht te verwachten? zoals we gezien hebben bij Culemborg, of heeft de sponsering hier minder impact op de teamsamenstelling?
Deze week wordt bekend of Amsterdam '80 na het vertrek van sponsor Hiltex weer een andere sponsor neemt. Wat mij betreft zijn we minstens één seizoen solidair met Pieter Hildering en nemen we principieel geen andere sponsor. Maar die beslissing wordt niet door mij genomen, maar door het bestuur van Amsterdam '80.
Binnen een week wordt dat bekend gemaakt.
-
Nescio
-
Hanco Elenbaas wrote:Dieter wrote:Is er bij Hiltex/Amsterdam 80 nu ook een uittocht te verwachten? zoals we gezien hebben bij Culemborg, of heeft de sponsering hier minder impact op de teamsamenstelling?
Deze week wordt bekend of Amsterdam '80 na het vertrek van sponsor Hiltex weer een andere sponsor neemt. Wat mij betreft zijn we minstens één seizoen solidair met Pieter Hildering en nemen we principieel geen andere sponsor. Maar die beslissing wordt niet door mij genomen, maar door het bestuur van Amsterdam '80.
Binnen een week wordt dat bekend gemaakt.
Ik hoop het eerlijk gezegd van wel. De top is al redelijk smal en als nu ook nog Hiltex als topteam zo wegvallen, zou dat heel jammer zijn. Misschien dat er spelers zijn die uit solidariteit zullen blijven (een echte Amsterdammer als Hein Meijer zal dat ongetwijfeld doen), maar vaak zullen spelers die gewend zijn betaald te worden voor hun diensten net wat minder solidair zijn en zich ergens anders aanbieden. Of wetende dat ze toch wel ergens gevraagd zullen worden.
Overigens vind ik de terugkeer van de naam Amsterdam'80 wel weer mooi, maar dat komt vooral door mijn persoonlijk aversie tegen bedrijfsnamen als verenigingsnamen. Niet dat ik hoop dat Jan van Stigt Thans wegvalt als sponsor (integendeel!), maar de authentieke vereningingsnamen vind ik gewoon het mooiste. Maar ja, vind in deze commerciële tijd maar eens een sponsor die daarmee akkoord gaat.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Tue Mar 04, 2008 19:10
Harm Wiersma en Wiebe van der Wijk naar Franeker.
Douwe Edelenbos en Teake Kooistra van Franeker naar OG Drachten.
-
MenO
Goed om te zien dat Drachten jeugdtalenten als Jeroen Cremers, Wopke de Vries en Iskander al Sarayfi (dit seizoen al 13 uit 11 in 2a!) een duwtje richting 1e klasse en uiteindelijk misschien wel hoofdklasse gaat geven met het aantrekken danwel terugkeren van een aantal hoofd-/ereklasse-waardige spelers.
Vooral mooi dat Fries Jeugdtrainer Gabriël Heerema om deze reden de stap terug naar de 2e klasse wil nemen na een behoorlijk aantal (betaalde?) jaren in de Ereklasse te hebben gespeeld!
Wellicht keert ook (oud?)jeugdleider Rudolf Smedinga terug bij Drachten?
-
MenO
Overigens, zonder mezelf al te veel in de uitverkoop te willen zetten, speel ik komend seizoen niet meer voor Het Noorden in Groningen.
Aangezien ik volgend jaar in Rotterdam ga studeren zit dat er niet meer in. Hoeveel tijd ik precies ga hebben weet ik niet, maar als er nog een club in de omgeving van Rotterdam een solide (althans, doorgaans.... [img]
images/smilies/icon_razz.gif[/img] ) invalkracht voor een (liefst 1e klasse-) team zoekt, hoor ik het graag!
-
hansie
Sijbrands naar heijmans?????????
-
Nagelslag
Hans Zondervan naar Huizum ???
-
hansie
Nagelslag wrote:Hans Zondervan naar Huizum ???
Het aanbod is te laag . wat niet is kan nog komen
-
TjeerdH
Ik ga een oude gewoonte weer oppakken en een overzicht maken van alle transfers.
Dit overzicht zal dan op de site van Denk en Zet Culemborg te zien zijn (binnen een paar dagen).
Zie dan
www.DenkenZet.nl
Transfers, aan- en opmerkingen graag aan mij mailen, mijn adres (in ietwat cryptische vorm):
Tjeerd<<puntje>>Harmsma<<AT>>Gmail<<puntje>>com
Dank!
-
Piet Bouma
Op Omrop Fryslân is gemeld dat Harm Wiersma vandaag om 13.00 uur een vierjarig contract bij Franeker/Wanswerd heeft getekend.
images/smilies/welcome.gif[/img] back yn Fryslân Harm!!!
-
nico leemberg
by nico leemberg » Wed Mar 12, 2008 20:22
Sorry Nico, maar die mail was niet voor jou bedoeld. Wiersma naar Franeker voor 4 jaar, Kameroenees Jean-Marc Ndjofang naar Bart Smit, Tanya Chub naar Bart Smit en Biem Ramdien naar Bart Smit. Sijbrands gestopt bij Bart Smit evenals Francis Tholel (vanwege zijn werk).
-
Edwin Twiest
nico leemberg wrote:Sorry Nico, maar die mail was niet voor jou bedoeld. Wiersma naar Franeker voor 4 jaar, Kameroenees Jean-Marc Ndjofang naar Bart Smit, Tanya Chub naar Bart Smit en Biem Ramdien naar Bart Smit. Sijbrands gestopt bij Bart Smit evenals Francis Tholel (vanwege zijn werk).
Waar gaat Sijbrands dan heen? of gaat hij nu fulltime bezig met het schrijven van boeken / monografien?