NK sneldammen 2010
-
Re: NK sneldammen 2010
Ik altijd maar denken dat wanneer ergens op het www er al iets over is geschreven je geen beroep op overmacht meer toekomt.
Je vergeet dat de deelnemers die zich opgaven ook wisten dat de voetbalwedstrijd te zien zou zijn.wibor wrote:
Ik heb al eerder aangegeven dat de deelnemers die zich geplaatst hebben voor het NK in de meeste gevallen al voor dat zij zich gingen plaatsen wisten dat Nederlan-Japan om 13.30 19 juni op het progamma stond en toch besloten zij om mee te doen met het NKsneldammen. Dit houdt in (want een iedereen behoort het wedstrijdreglement te kennen) dat men wist dat als het sneldammen op de normale wijze zou worden gehouden je als liefhebber van voetbal wel eens in de knoop zou kunnen komen.
(Althans, de Gelderse deelnemers wel.)
De meest gehate dammer allertijden.
En volgens mij bestaat Gert Lammers (categorie C, Gld.) niet...groenteboer wrote:Jep, tegenwoordig heet ik Michiel Schijnt een stuk makkelijker te zijn dan Michel voor de meeste mensen onder de grote rivieren.Vengaboy wrote:groenteboer wrote:Het programmaboekje van het NK sneldammen staat op de KNDB-website inmiddels.
klopt Michiel
Ov Michiel Stempher
Ik neem aan dat bedoeld wordt: Berrian Lammers (DES Lunteren).
-
- Real name: Michel Stempher
haha, nieuwe versie. Wat voornamen gewijzigd. Echter: de KNDB is vergeten de namen ook aan te passen in de groepsindeling.
en de groepsindeling bij de wedstrijdbepalingen zijn ook niet aangepast. Is het nu vier groepen van zes of 3 groepen van achtgroenteboer wrote:haha, nieuwe versie. Wat voornamen gewijzigd. Echter: de KNDB is vergeten de namen ook aan te passen in de groepsindeling.
-
Het zijn 8 groepen van 3... Je weet zelf ook wel hoe er wordt gespeeld.....wibor wrote:en de groepsindeling bij de wedstrijdbepalingen zijn ook niet aangepast. Is het nu vier groepen van zes of 3 groepen van achtgroenteboer wrote:haha, nieuwe versie. Wat voornamen gewijzigd. Echter: de KNDB is vergeten de namen ook aan te passen in de groepsindeling.
Natuurlijk weet ik dat wel. Alleen jammer dat het in het boekje verkeerd staat . Maar wat is nu rechtsgeldig?groenteboer wrote:Het zijn 8 groepen van 3... Je weet zelf ook wel hoe er wordt gespeeld.....wibor wrote:en de groepsindeling bij de wedstrijdbepalingen zijn ook niet aangepast. Is het nu vier groepen van zes of 3 groepen van achtgroenteboer wrote:haha, nieuwe versie. Wat voornamen gewijzigd. Echter: de KNDB is vergeten de namen ook aan te passen in de groepsindeling.
Er staat in het boekje:
We hebben het programma van die
dag zo aangepast dat we een uur eerder
beginnen en een lange pauze hebben ingelast
om 13.30 uur. Iedereen die dat wil
kan dan de voetbalwedstrijd op tv volgen.
Hopelijk hebben degenen die niet van voetballen
houden begrip voor deze aanpassing
Zelfs in het progamma staat er niets over vermeld. Programma
Om 10.00 uur is de opening.
De deelnemers dienen om 9.45 uur aanwezig te zijn, zij dienen dan tevens het inschrijfgeld
te voldoen bij de wedstrijdleiding.
10.00 - 13.30 uur voorronden
13.30 - 15.30 uur barrages en pauze, waarin gelegenheid is de wedstrijd Nederland -
Japan te volgen
15.30 - 18.00 uur finale, barrages en prijsuitreiking
Er staat niet dat de indeling van de groepen zijn aangepast. Het lijkt mij dat de wedstrijdbepalingen zwaarder wegen dan de roosters! (kan een drukfout zijn) Dus wie tegen de aanpassing is van de aangepaste indeling is lijkt mij toch een kans te maken! Mooie kluif voor de wedstrijdleiding.
-
Zwijg toch is met die belachelijke onzin. Jij doet niet mee, en dat lijkt me maar goed ook!
-
Daar sluit ik me helemaal bij aan!!Koos van Amerongen wrote:Zwijg toch is met die belachelijke onzin. Jij doet niet mee, en dat lijkt me maar goed ook!
Heren ik zal zwijgen!groenteboer wrote:Daar sluit ik me helemaal bij aan!!Koos van Amerongen wrote:Zwijg toch is met die belachelijke onzin. Jij doet niet mee, en dat lijkt me maar goed ook!
Allen veel succes zaterdag en maak er een mooie dag van!
Tijdens de wedstrijd Nederland - Japan niet veel biertjes drinken!
KPB - Willem Bor naar Zuid Afrika
In weerwil van zijn deelname aan het NK sneldammen 2010, blijkt de kleurrijke Soestse dammer Willem Bor af te reizen naar Zuid Afrika. “Ik ben door de FIFA gevraagd of ik wilde fungeren als reservebal,” verklaart Bor. “Een dergelijke aanbod niet laten liggen,” aldus de dammer. “Als beloning krijg ik namelijk elke avond gratis bier in het Holland Huis, wie kan zoiets afwimpelen?”
Op de kritiek vanuit dammend Nederland dat Bor het NK sneldammen wel mooi in de steek laat, trekt Bor een vies gezicht om daarna te antwoorden: “Die dammers moeten niet zo zeiken. Ze weten toch dat er een WK voetbal is en dat voetbal nu eenmaal hoger aangeschreven wordt dan dammen. Ik kan hier ook wel dammen, heb zojuist nog remise gespeeld tegen Arjen Robben. Ik stond gewonnen, maar beging helaas in het eindspel een borretje. Nee, ze zoeken het maar mooi uit daar, ik kijk liever voetbal.”
Bang om geblesseerd te raken is Bor niet: “Als ik als bal over het veld rol, ben ik toch ladderzat. Hoe hjrd ze ook trappen, ik voel dan niks. Wel hoop ik dat ze niet te vaak paal of lat raken, ik vlieg liever het net in.”
Als alles meezit kan Willem Bor in de wedstrijd Japan – Nederland invallen, mocht de officiële bal lek raken.
In weerwil van zijn deelname aan het NK sneldammen 2010, blijkt de kleurrijke Soestse dammer Willem Bor af te reizen naar Zuid Afrika. “Ik ben door de FIFA gevraagd of ik wilde fungeren als reservebal,” verklaart Bor. “Een dergelijke aanbod niet laten liggen,” aldus de dammer. “Als beloning krijg ik namelijk elke avond gratis bier in het Holland Huis, wie kan zoiets afwimpelen?”
Op de kritiek vanuit dammend Nederland dat Bor het NK sneldammen wel mooi in de steek laat, trekt Bor een vies gezicht om daarna te antwoorden: “Die dammers moeten niet zo zeiken. Ze weten toch dat er een WK voetbal is en dat voetbal nu eenmaal hoger aangeschreven wordt dan dammen. Ik kan hier ook wel dammen, heb zojuist nog remise gespeeld tegen Arjen Robben. Ik stond gewonnen, maar beging helaas in het eindspel een borretje. Nee, ze zoeken het maar mooi uit daar, ik kijk liever voetbal.”
Bang om geblesseerd te raken is Bor niet: “Als ik als bal over het veld rol, ben ik toch ladderzat. Hoe hjrd ze ook trappen, ik voel dan niks. Wel hoop ik dat ze niet te vaak paal of lat raken, ik vlieg liever het net in.”
Als alles meezit kan Willem Bor in de wedstrijd Japan – Nederland invallen, mocht de officiële bal lek raken.
Heaven is no location, but a state of mind
Kosmos wrote:KPB - Willem Bor naar Zuid Afrika
weet iemand of er een groot scherm beschikbaar is op de sneldam locatie? met 200+ mensen voor een normale tv lijkt me geen werkelijk gelegenheid bieden om te kijken.
Over een uurtje in elk geval het bedrijf even even op de nachtmodus, want voetbal gaat heel even voor.
Nachtmodus wil zeggen, enkele vitale plekken blijven bezet (o.a. telefoon, portier).
Over een uurtje in elk geval het bedrijf even even op de nachtmodus, want voetbal gaat heel even voor.
Nachtmodus wil zeggen, enkele vitale plekken blijven bezet (o.a. telefoon, portier).
-
Ik kom maandelijks in Den Hommel.Dieter wrote:weet iemand of er een groot scherm beschikbaar is op de sneldam locatie? met 200+ mensen voor een normale tv lijkt me geen werkelijk gelegenheid bieden om te kijken.
Ik heb er eigenlijk nog nooit een 'groot scherm' gezien,
maar dat kan natuurlijk komen door het feit dat deze nooit 'nodig' was.
Ik neem aan dat de KNDB eerst met de locatie (en organisatie) heeft overlegd,
voordat de planning veranderd werd. Zou me er geen zorgen om maken...
Ik neem aan dat de KNDB eerst met de locatie (en organisatie) heeft overlegd,Koos van Amerongen wrote:Ik kom maandelijks in Den Hommel.Dieter wrote:weet iemand of er een groot scherm beschikbaar is op de sneldam locatie? met 200+ mensen voor een normale tv lijkt me geen werkelijk gelegenheid bieden om te kijken.
Ik heb er eigenlijk nog nooit een 'groot scherm' gezien,
maar dat kan natuurlijk komen door het feit dat deze nooit 'nodig' was.
Ik neem aan dat de KNDB eerst met de locatie (en organisatie) heeft overlegd,
Daar zal ik niet zomaar vanuit gaan. Misschien is het toch handig om dat met de organisatie af te stemmen. Ik denk niet dat de KNDB zelf een groot scherm heeft. In de Hommel heb ik er nog nooit een gezien. Heeft de Hommel er geen dan lijkt het logisch dat de bond er voor zorgt. Ik zou snel informerenbij de bond , want als het nodig is om een scherm te huren moet je er snel bij zijn, want de kans dat ze er anders nog zijn wordt gezien het resultaat van Nederland telkens kleiner.