Ik heb begrepen dat er een plaatsingstournooi voor het WK komt in Korbach. Ik zie of hoor hier niets van. Gaat het nog wel door?
Wel geruchten gehoord dat sommige spelers niet welkom zouden zijn.

Korbach
-
Re: Korbach
Informatie over het toernooi staat op de website van de EDC. Zie http://europedraughts.org/blog/event/wc ... challenge/
Inderdaad is niet iedereen welkom; Bijvoorbeeld Russische spelers kunnen niet meedoen omdat er al het maximale aantal russische spelers is gekwalificeerd in het EK. Daarnaast is er een limiet aan het aantal spelers per land, het is dus geen open toernooi voor rating boven 2250 zoals het EK. De opgave gaat via de federaties. Hoe de KNDB dat regelt wie er mee mag doen daarvoor moet je bij de KNDB zijn.
Inderdaad is niet iedereen welkom; Bijvoorbeeld Russische spelers kunnen niet meedoen omdat er al het maximale aantal russische spelers is gekwalificeerd in het EK. Daarnaast is er een limiet aan het aantal spelers per land, het is dus geen open toernooi voor rating boven 2250 zoals het EK. De opgave gaat via de federaties. Hoe de KNDB dat regelt wie er mee mag doen daarvoor moet je bij de KNDB zijn.
Bedankt Frank. Dan is nu het woord aan de KNDB. Ik zie bij de deelnemers Baljakin en Boomstra staan. Ik mis dan wat andere Nederlanders.frank teer wrote:Informatie over het toernooi staat op de website van de EDC. Zie http://europedraughts.org/blog/event/wc ... challenge/
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite.
William Blake
William Blake
Beste Lavreg? Baljakin en Boomstra hebben zich voor dit toernooi geplaatst. Pim Meurs ook, maar die hoeft niet meer in Korbach te spelen. Hij plaatste zich via het EK voor het WK volgens jaar. Ik dacht dat daarmee de Nederlandse deelname ophoudt. Je zou een mailtje kunnen sturen naar de KNDB, of naar de spelers die jij mist.Lavreg wrote:Bedankt Frank. Dan is nu het woord aan de KNDB. Ik zie bij de deelnemers Baljakin en Boomstra staan. Ik mis dan wat andere Nederlanders.frank teer wrote:Informatie over het toernooi staat op de website van de EDC. Zie http://europedraughts.org/blog/event/wc ... challenge/
-
Als ik de voorwaarden op de site lees, mogen er maximaal 4 deelnemers meedoen vanuit Nederland, waarvan er maximaal 1 zich kan plaatsen voor het WK (omdat Pim al geplaatst is).Ganesha wrote:Beste Lavreg? Baljakin en Boomstra hebben zich voor dit toernooi geplaatst. Pim Meurs ook, maar die hoeft niet meer in Korbach te spelen. Hij plaatste zich via het EK voor het WK volgens jaar. Ik dacht dat daarmee de Nederlandse deelname ophoudt. Je zou een mailtje kunnen sturen naar de KNDB, of naar de spelers die jij mist.Lavreg wrote:Bedankt Frank. Dan is nu het woord aan de KNDB. Ik zie bij de deelnemers Baljakin en Boomstra staan. Ik mis dan wat andere Nederlanders.frank teer wrote:Informatie over het toernooi staat op de website van de EDC. Zie http://europedraughts.org/blog/event/wc ... challenge/
-
Het is onlogisch om meer mensen te sturen, daarmee verklein je de kans dat Roel zich plaatst en dat past niet in het beleid.
De kosten die je hiermee bespaart kunnen aangewend worden om een Andorrees en Luxemburger af te vaardigen. Je kan ook een extra trainer en bestuurslid sturen.
De kosten die je hiermee bespaart kunnen aangewend worden om een Andorrees en Luxemburger af te vaardigen. Je kan ook een extra trainer en bestuurslid sturen.
Bert Zwart wrote:De kosten die je hiermee bespaart kunnen aangewend worden om een Andorrees en Luxemburger af te vaardigen. Je kan ook een extra trainer en bestuurslid sturen.