NK Dammen Vrouwen 2011
-
- Real name: Michel Stempher
Re: NK Dammen Vrouwen 2011
Inmiddels heb ik het probleem met details (zoals de exacte foutmelding) gemeld bij betrokken personen. Hopelijk komt één van hen snel met een oplossing.
-
Wat een spektakel in de eerste ronde!
Het leek erop dat Nina (net als vorig jaar) weer de eerste ronde zou verliezen, maar Lotte Aleven speelde verkeerd. Daarna miste Nina een verrassende winst en nu staat er een gelijkwaardige stand op het bord.
Het leek erop dat Nina (net als vorig jaar) weer de eerste ronde zou verliezen, maar Lotte Aleven speelde verkeerd. Daarna miste Nina een verrassende winst en nu staat er een gelijkwaardige stand op het bord.
-
Heb dezelfde problemen thuis als Groenteboer.groenteboer wrote:Inmiddels heb ik het probleem met details (zoals de exacte foutmelding) gemeld bij betrokken personen. Hopelijk komt één van hen snel met een oplossing.
Inmiddels een allgames functie in elkaar gezet voor de Dambolite-applet op basis van de .pdn.gz.
Garantie tot aan de voordeur ditmaal.
Deze zal morgen door Geb Kos geplaatst worden.
Geb en ik balen sterk van de onprofessionele handelswijze.
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
In de eerste ronde winst voor Laura en een + remise voor Mei-Jhi. De andere drie partijen gelijkwaardige remises. Helaas viel de registratie bij de partij van Mei-Jhi tegen Mariëlle in de slotfase even uit.
Hopelijk gaat het na de beloofde aanpassingen morgen beter en komt alles dan goed over...
Hopelijk gaat het na de beloofde aanpassingen morgen beter en komt alles dan goed over...
Wat is de mooiste partij van de 1e ronde?
Stem op Http://nkv2011.kndb.nl/
Stem op Http://nkv2011.kndb.nl/
-
- Real name: Hendrik Veenstra
Voordat ik stem is het misschien wel handig om te weten hoe Wu-Meijer Kromhout is afgelopen. Top op heden zie ik daar nog geen uitslag bij staan.
-
Iets beter lezen Hendrik...
+remise voor Mei-Jhi Wu
-
- Real name: Hendrik Veenstra
@Geb bedankt. @koos, ik zie nu dat de uitslag hier vermeld stond. En ik maar ok de nk-site kijken.
Wie verzorgd de uitslagen op Teletekst?
Waarom is Wu-Meijer een plusremise geworden? En waarom speelt Wu als laatste zet 24-20 en niet 24-19?
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
De organisatie verzorgt deze lijkt me..Ganesha wrote:Wie verzorgd de uitslagen op Teletekst?
Alleen is het niet het NK dames, maar het NK vrouwen, dames zijn immers maar een deel van alle vrouwen. Net als heren maar een deel van alle mannen zijn. Het andere deel heet meisjes resp. jongens.
-
Bij welk deel hoor jij, Alex?Alex wrote:De organisatie verzorgt deze lijkt me..Ganesha wrote:Wie verzorgd de uitslagen op Teletekst?
Alleen is het niet het NK dames, maar het NK vrouwen, dames zijn immers maar een deel van alle vrouwen. Net als heren maar een deel van alle mannen zijn. Het andere deel heet meisjes resp. jongens.
http://www.ericsdamsite.com
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl
Bij hetzelfde deel als jij, want ik ben immers 20+.Eric van Dusseldorp wrote:Bij welk deel hoor jij, Alex?Alex wrote:De organisatie verzorgt deze lijkt me..Ganesha wrote:Wie verzorgd de uitslagen op Teletekst?
-
Blij om te zien dat je toch de all-games functie weer hebt gemaakt.Piet Bouma wrote:Om even een klein beetje uitleg te geven.groenteboer wrote:Eergisteren kon dat nog wel (gewoon met de cursor op live games staan en dan had je de keuze), maar nu lukt het niet meer zo te zien. Dat kan ook komen, doordat ik nu aan een computer werk bij Windesheim..Double_D wrote:Is het ook mogelijk om allevijf de partijen tegelijk in beeld te krijgen, en komt er weer een chatbox (waar je je vooraf voor moet aanmelden)?
Site ziet er weer goed uit trouwens, complimenten!
Op verzoek van Geb Kos had ik voor de NK vrouwen website al geruime tijd de allgames-script (vijf op een rij) en de weergave van 1 partij met webcam (liveframe-script) klaargezet (en aangepast op stijl website NK) van de Dambolite-applet.
Dit gebaseerd op dezelfde scripts als bij het WK 2011 gebruikt. De website was daarmee op deze punten klaar en getest.
Dinsdagavond bleek plotseling dat er voor het NK vrouwen gebruikt gemaakt gaat worden van nieuwe software (EBS 2.0 en .pdn.gz i.p.v. .ldf.gz) waarvoor op dinsdag getest is met de Oerterp-applet. Van deze ontwikkeling waren zowel Geb Kos en ondergetekende niet op de hoogte.
Dit betekent dat de geplaatste scripts betreffende de Dambolite-applet niet werken/werkten.
Geb heeft daarop deze scripts niet meer bereikbaar gemaakt.
Zelf heb ik besloten dat door deze ontwikkeling – verandering 1 ½ dag voor begin van toernooi naar nieuwe software zonder enige communicatie vooraf – geen ondersteuning meer ga geven aan livepagina’s van toernooien. Werk voor niks doen voel ik niet voor.
Ik snap dat het enorm frustrerend moet zijn als je allerlei vrije tijd stopt in de live-games functie en vervolgens vlak voor aanvang iets ongecommuniceerd veranderd waardoor al je werk voor niets blijkt te zijn. Ik hoop toch dat je doorgaat met de hulp bij de live-games, ze worden enorm gewaardeerd! Hopelijk wordt de communicatie beter, waardoor dit soort frustraties in het vervolg kunnen worden voorkomen (wellicht was de nieuwe EBS vol enthousiasme ingevoerd zonder na te denken over de gevolgen).