De voordelen van back to basics en aanvullingen.

groenteboer
Posts: 967
Joined: Sun Jul 01, 2007 19:57
Real name: Michel Stempher
Location: Kampen
Contact:

Re: De voordelen van back to basics en aanvullingen.

Post by groenteboer » Tue Jun 28, 2011 17:23

Fred van Amersfoort wrote:Net even de notulen van de bondsraad gelezen. Sorry beste mensen, ik lees er vrijwel niets over de kern van de malaise in de damsport. Het gaat alleen maar over geld en rechten. Dan zie ik dat er een fors bedrag mag naar ICT. Hoe ziet dat ICT plan er uberhaupt uit dan? Verder zie ik een forse overschrijding bij topsport. Jammer. Ook wat vreemd dat het vertrek van Dieter niet wordt toegelicht.
Was die forse overschrijding bij topsport nog niet algemeen bekend dan?

Fred van Amersfoort
Posts: 1780
Joined: Sun Nov 02, 2003 17:13

Re: De voordelen van back to basics en aanvullingen.

Post by Fred van Amersfoort » Tue Jun 28, 2011 17:58

Ik had natuurlijk al wel een vermoeden groenteboer. Kan ik ergens de hele boekhouding inlezen?

groenteboer
Posts: 967
Joined: Sun Jul 01, 2007 19:57
Real name: Michel Stempher
Location: Kampen
Contact:

Re: De voordelen van back to basics en aanvullingen.

Post by groenteboer » Tue Jun 28, 2011 18:03

Fred van Amersfoort wrote:Ik had natuurlijk al wel een vermoeden groenteboer. Kan ik ergens de hele boekhouding inlezen?
Ik geloof het niet. De financiële mensen van de dambond zijn hier behoorlijk geheim over. Ik heb geen idee of dit per ongeluk zo onduidelijk wordt opgeschreven in de jaarrekeningen etc. of dat er misschien wel sprake is van het opzettelijk achterhouden van informatie. Voorlopig ga ik uit van dat eerste, want er is beloofd dat NA de verhuizing van het Bondsbureau een duidelijker financieel overzicht komt.

aldert
Posts: 66
Joined: Sat Feb 07, 2004 17:27

Re: De voordelen van back to basics en aanvullingen.

Post by aldert » Wed Jun 29, 2011 09:35

Fred van Amersfoort wrote:Net even de notulen van de bondsraad gelezen. Sorry beste mensen, ik lees er vrijwel niets over de kern van de malaise in de damsport. Het gaat alleen maar over geld en rechten. Dan zie ik dat er een fors bedrag mag naar ICT. Hoe ziet dat ICT plan er uberhaupt uit dan? Verder zie ik een forse overschrijding bij topsport. Jammer. Ook wat vreemd dat het vertrek van Dieter niet wordt toegelicht.
Fred, kun jij de plek van Dieter niet overnemen? Jij ziet tenminste de kern van het probleem.

Fred van Amersfoort
Posts: 1780
Joined: Sun Nov 02, 2003 17:13

Re: De voordelen van back to basics en aanvullingen.

Post by Fred van Amersfoort » Wed Jun 29, 2011 11:07

Mijn schrikbewind zou absoluut een verandering in het denken bewerkstelligen. Een bondsraad moet zinnig zijn en dat zie ik nog niet zo. Opheffen of een zinnige invulling zou mijn eerste en enige agendapunt zijn.

Post Reply