transfer geruchten

Post Reply
Alex

Re: transfer geruchten

Post by Alex » Wed Mar 30, 2011 13:30

Theo Dijkstra wrote:
Dieter wrote:Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten :wink:
Ikke ook? :lol:
MF Theo Dijkstra naar Damlust Gouda? :D
Last edited by Alex on Wed Mar 30, 2011 15:17, edited 1 time in total.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed Mar 30, 2011 13:39

Ik ben min of meer gestopt met dammen wegens andere interesses. Ben op mijn 16e gestopt met atletiek om me op dammen te richten en nu op mijn 36e is het mooi geweest met dammen en ben ik fanatiek aan het hardlopen. Of het een bevlieging/(pre?) midlife crisis is zal de tijd leren. Echt goede tijden zal ik niet meer lopen, maar ik heb hier op dit moment gewoon meer plezier in. Ik blijf wel lid van DVSB, enerzijds voor noodgevallen/old time's sake, anderszijds durf ik niet alle schepen te verbranden. Bij DVSB hoopt men nu op een slepende blessure :wink:

Ook Ferry Kemperman is trouwens gestopt wegens andere interesses.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Mar 30, 2011 15:42

Bert Zwart wrote:Ik ben min of meer gestopt met dammen wegens andere interesses. Ben op mijn 16e gestopt met atletiek om me op dammen te richten en nu op mijn 36e is het mooi geweest met dammen en ben ik fanatiek aan het hardlopen. Of het een bevlieging/(pre?) midlife crisis is zal de tijd leren. Echt goede tijden zal ik niet meer lopen, maar ik heb hier op dit moment gewoon meer plezier in. Ik blijf wel lid van DVSB, enerzijds voor noodgevallen/old time's sake, anderszijds durf ik niet alle schepen te verbranden. Bij DVSB hoopt men nu op een slepende blessure :wink:

Jammer dat zo'n groot liefhebber als Bert Zwart stopt... Hopelijk blijf je nog wel je gebruikelijke, flauwe grappen maken op dit forum.
Heaven is no location, but a state of mind

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Mar 30, 2011 16:00

Kosmos wrote:
Bert Zwart wrote:Ik ben min of meer gestopt met dammen wegens andere interesses. Ben op mijn 16e gestopt met atletiek om me op dammen te richten en nu op mijn 36e is het mooi geweest met dammen en ben ik fanatiek aan het hardlopen. Of het een bevlieging/(pre?) midlife crisis is zal de tijd leren. Echt goede tijden zal ik niet meer lopen, maar ik heb hier op dit moment gewoon meer plezier in. Ik blijf wel lid van DVSB, enerzijds voor noodgevallen/old time's sake, anderszijds durf ik niet alle schepen te verbranden. Bij DVSB hoopt men nu op een slepende blessure :wink:

Jammer dat zo'n groot liefhebber als Bert Zwart stopt... Hopelijk blijf je nog wel je gebruikelijke, flauwe grappen maken op dit forum.
Misschien heeft Bert nu tijd om de Killer Draughts and Checkers Federation te helpen oprichten?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Mar 30, 2011 16:00

Image

Joeri Anikejev van Schiedam naar Volendam.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Wed Mar 30, 2011 16:27

De sponsors van Volendam hebben de smaak wel te pakken, merk ik.
Blijft er nog iemand over uit Volendam & omgeving?
http://www.ericsdamsite.com
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Mar 30, 2011 16:38

Eric van Dusseldorp wrote:De sponsors van Volendam hebben de smaak wel te pakken, merk ik.
Alleen Paul Oudshoorn, Jevgeni Watoetin en Thomy Mbongo spelen komend seizoen niet voor Volendam. Voor de opengevallen plaatsen zijn aangetrokken Wieger Wesselink, Alexander Getmanski, Arnaud Cordier, Auke Scholma en Joeri Anikejev.

Misschien komt Volendam nog met meer verrassingen. De selectie is nu wat breder dan vorig seizoen.

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Wed Mar 30, 2011 17:43

Hanco Elenbaas wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:De sponsors van Volendam hebben de smaak wel te pakken, merk ik.
Alleen Paul Oudshoorn, Jevgeni Watoetin en Thomy Mbongo spelen komend seizoen niet voor Volendam. Voor de opengevallen plaatsen zijn aangetrokken Wieger Wesselink, Alexander Getmanski, Arnaud Cordier, Auke Scholma en Joeri Anikejev.

Misschien komt Volendam nog met meer verrassingen. De selectie is nu wat breder dan vorig seizoen.
Dat is dus '3 voor 5', zeker een brede selectie inderdaad.
Zo langzamerhand mag men ook wel uit gaan kijken voor te veel spelers in het eerste team.
Hanco, weet je toevallig wat Georgiev en Tjsegolev gaan doen?

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Wed Mar 30, 2011 17:59

Koos van Amerongen wrote:
Hanco Elenbaas wrote:

Zo langzamerhand mag men ook wel uit gaan kijken voor te veel spelers in het eerste team.
Het team blijft verder in tact. Getmanski en Cordier op part time basis en Georgiev gaat komend seizoen zelfs op full time basis spelen.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Wed Mar 30, 2011 18:12

Dieter wrote:
wibor wrote:begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.
Andrew Tjon A Ong wrote:Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…
Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten :wink:
Kijk dat zijn leuke dingen, om via dit Forum nog een aanbieding erbij te krijgen :D
Dit is alvast een verbetering ten opzichte van de DVSB aanbieding en ik weet dat het heel gezellig is om in Geleen te dammen. Wie volgt er met nóg een beter bod? :wink:
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Mar 30, 2011 18:45

Andrew Tjon A Ong wrote:
Koos van Amerongen wrote:
Hanco Elenbaas wrote:

Het team blijft verder in tact. Getmanski en Cordier op part time basis en Georgiev gaat komend seizoen zelfs op full time basis spelen.
En Slawa speelt ook weer een stuk of zeven wedstrijden. Op zijn sterkst speelt Volendam met minstens negen grootmeesters: Bastiaannet, Ndjofang, Georgiev, Sjtsjogoljev, Getmanski, Wesselink, Scholma, Cordier, Anikejev en ... :shock:

Dieter

Post by Dieter » Wed Mar 30, 2011 20:19

Alex wrote:
Theo Dijkstra wrote:
Dieter wrote:Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten :wink:
Ikke ook? :lol:
MF Theo Dijkstra naar Damlust Gouda? :D
Ik ben bang dat we die reiskosten niet kunnen betalen Theo, maar natuurlijk altijd welkom in Limburg. :D

henk stoop

Post by henk stoop » Thu Mar 31, 2011 00:48

Theo Dijkstra wrote:Ikke ook? :lol:
Dieter wrote:Ik ben bang dat we die reiskosten niet kunnen betalen Theo, maar natuurlijk altijd welkom in Limburg. :D
Als je slim boekt dan kost een retourtje Eindhoven - Faro niet meer dan 30 euro. Ik vermoed dat dat voor een retourtje Faro - Eindhoven niet veel anders zal zijn.

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Fri Apr 01, 2011 17:55

Tot mijn grote vreugde mag ik mededelen dat de trainer van de CAT, Alex Mathijsen, volgend jaar in de nationale weer voor TDV zal uitkomen.
Alex Mathijsen: VBI Huisssen (4) --> TDV Tilburg

Alberto Contador

Post by Alberto Contador » Mon Apr 04, 2011 09:17

MF Eddy Azimullah (2200+ FMJD Rating) zoekt een club voor komend seizoen. Clubs die interesse hebben kunnen emailen naar : markeibren9699@hotmail.com

Post Reply