MF Theo Dijkstra naar Damlust Gouda?Theo Dijkstra wrote:Ikke ook?Dieter wrote:Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten
transfer geruchten
Re: transfer geruchten
Last edited by Alex on Wed Mar 30, 2011 15:17, edited 1 time in total.
-
Ik ben min of meer gestopt met dammen wegens andere interesses. Ben op mijn 16e gestopt met atletiek om me op dammen te richten en nu op mijn 36e is het mooi geweest met dammen en ben ik fanatiek aan het hardlopen. Of het een bevlieging/(pre?) midlife crisis is zal de tijd leren. Echt goede tijden zal ik niet meer lopen, maar ik heb hier op dit moment gewoon meer plezier in. Ik blijf wel lid van DVSB, enerzijds voor noodgevallen/old time's sake, anderszijds durf ik niet alle schepen te verbranden. Bij DVSB hoopt men nu op een slepende blessure
Ook Ferry Kemperman is trouwens gestopt wegens andere interesses.
Jammer dat zo'n groot liefhebber als Bert Zwart stopt... Hopelijk blijf je nog wel je gebruikelijke, flauwe grappen maken op dit forum.Bert Zwart wrote:Ik ben min of meer gestopt met dammen wegens andere interesses. Ben op mijn 16e gestopt met atletiek om me op dammen te richten en nu op mijn 36e is het mooi geweest met dammen en ben ik fanatiek aan het hardlopen. Of het een bevlieging/(pre?) midlife crisis is zal de tijd leren. Echt goede tijden zal ik niet meer lopen, maar ik heb hier op dit moment gewoon meer plezier in. Ik blijf wel lid van DVSB, enerzijds voor noodgevallen/old time's sake, anderszijds durf ik niet alle schepen te verbranden. Bij DVSB hoopt men nu op een slepende blessure
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Misschien heeft Bert nu tijd om de Killer Draughts and Checkers Federation te helpen oprichten?Kosmos wrote:Jammer dat zo'n groot liefhebber als Bert Zwart stopt... Hopelijk blijf je nog wel je gebruikelijke, flauwe grappen maken op dit forum.Bert Zwart wrote:Ik ben min of meer gestopt met dammen wegens andere interesses. Ben op mijn 16e gestopt met atletiek om me op dammen te richten en nu op mijn 36e is het mooi geweest met dammen en ben ik fanatiek aan het hardlopen. Of het een bevlieging/(pre?) midlife crisis is zal de tijd leren. Echt goede tijden zal ik niet meer lopen, maar ik heb hier op dit moment gewoon meer plezier in. Ik blijf wel lid van DVSB, enerzijds voor noodgevallen/old time's sake, anderszijds durf ik niet alle schepen te verbranden. Bij DVSB hoopt men nu op een slepende blessure
- Hanco Elenbaas
Joeri Anikejev van Schiedam naar Volendam.
-
De sponsors van Volendam hebben de smaak wel te pakken, merk ik.
Blijft er nog iemand over uit Volendam & omgeving?
http://www.ericsdamsite.com
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl
- Hanco Elenbaas
Alleen Paul Oudshoorn, Jevgeni Watoetin en Thomy Mbongo spelen komend seizoen niet voor Volendam. Voor de opengevallen plaatsen zijn aangetrokken Wieger Wesselink, Alexander Getmanski, Arnaud Cordier, Auke Scholma en Joeri Anikejev.Eric van Dusseldorp wrote:De sponsors van Volendam hebben de smaak wel te pakken, merk ik.
Misschien komt Volendam nog met meer verrassingen. De selectie is nu wat breder dan vorig seizoen.
-
Dat is dus '3 voor 5', zeker een brede selectie inderdaad.Hanco Elenbaas wrote:Alleen Paul Oudshoorn, Jevgeni Watoetin en Thomy Mbongo spelen komend seizoen niet voor Volendam. Voor de opengevallen plaatsen zijn aangetrokken Wieger Wesselink, Alexander Getmanski, Arnaud Cordier, Auke Scholma en Joeri Anikejev.Eric van Dusseldorp wrote:De sponsors van Volendam hebben de smaak wel te pakken, merk ik.
Misschien komt Volendam nog met meer verrassingen. De selectie is nu wat breder dan vorig seizoen.
Zo langzamerhand mag men ook wel uit gaan kijken voor te veel spelers in het eerste team.
Hanco, weet je toevallig wat Georgiev en Tjsegolev gaan doen?
- Andrew Tjon A Ong
Het team blijft verder in tact. Getmanski en Cordier op part time basis en Georgiev gaat komend seizoen zelfs op full time basis spelen.Koos van Amerongen wrote:Dat is dus '3 voor 5', zeker een brede selectie inderdaad.Hanco Elenbaas wrote:Alleen Paul Oudshoorn, Jevgeni Watoetin en Thomy Mbongo spelen komend seizoen niet voor Volendam. Voor de opengevallen plaatsen zijn aangetrokken Wieger Wesselink, Alexander Getmanski, Arnaud Cordier, Auke Scholma en Joeri Anikejev.Eric van Dusseldorp wrote:De sponsors van Volendam hebben de smaak wel te pakken, merk ik.
Zo langzamerhand mag men ook wel uit gaan kijken voor te veel spelers in het eerste team.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop
- Andrew Tjon A Ong
Kijk dat zijn leuke dingen, om via dit Forum nog een aanbieding erbij te krijgenDieter wrote:wibor wrote:begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskostenAndrew Tjon A Ong wrote:Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…
Dit is alvast een verbetering ten opzichte van de DVSB aanbieding en ik weet dat het heel gezellig is om in Geleen te dammen. Wie volgt er met nóg een beter bod?
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop
- Hanco Elenbaas
En Slawa speelt ook weer een stuk of zeven wedstrijden. Op zijn sterkst speelt Volendam met minstens negen grootmeesters: Bastiaannet, Ndjofang, Georgiev, Sjtsjogoljev, Getmanski, Wesselink, Scholma, Cordier, Anikejev en ...Andrew Tjon A Ong wrote:Het team blijft verder in tact. Getmanski en Cordier op part time basis en Georgiev gaat komend seizoen zelfs op full time basis spelen.Koos van Amerongen wrote:Dat is dus '3 voor 5', zeker een brede selectie inderdaad.Hanco Elenbaas wrote:
Alleen Paul Oudshoorn, Jevgeni Watoetin en Thomy Mbongo spelen komend seizoen niet voor Volendam. Voor de opengevallen plaatsen zijn aangetrokken Wieger Wesselink, Alexander Getmanski, Arnaud Cordier, Auke Scholma en Joeri Anikejev.
Ik ben bang dat we die reiskosten niet kunnen betalen Theo, maar natuurlijk altijd welkom in Limburg.Alex wrote:MF Theo Dijkstra naar Damlust Gouda?Theo Dijkstra wrote:Ikke ook?Dieter wrote:Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten
-
Dieter wrote:Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten
Theo Dijkstra wrote:Ikke ook?
Als je slim boekt dan kost een retourtje Eindhoven - Faro niet meer dan 30 euro. Ik vermoed dat dat voor een retourtje Faro - Eindhoven niet veel anders zal zijn.Dieter wrote:Ik ben bang dat we die reiskosten niet kunnen betalen Theo, maar natuurlijk altijd welkom in Limburg.
-
Tot mijn grote vreugde mag ik mededelen dat de trainer van de CAT, Alex Mathijsen, volgend jaar in de nationale weer voor TDV zal uitkomen.
Alex Mathijsen: VBI Huisssen (4) --> TDV Tilburg
Alex Mathijsen: VBI Huisssen (4) --> TDV Tilburg
-
MF Eddy Azimullah (2200+ FMJD Rating) zoekt een club voor komend seizoen. Clubs die interesse hebben kunnen emailen naar : markeibren9699@hotmail.com