Damliteratuur ruilen
-
- Real name: Jakob Pronk
Damliteratuur ruilen
Dit topic is speciaal bedoeld voor dammers die hun damliteratuur van de hand willen doen of willen ruilen met andere verzamelaars om hun verzameling uit te breiden. Heb je doublures en zoek je nog bepaalde titels dan is dit een mooie gelegenheid om te proberen het gezochte item te vinden. Om dit topic tot een succes te maken is het van belang dat verzamelaars hieraan meewerken!
Re: Damliteratuur ruilen
Damvrienden,
Hij is er... de lijst damboeken die ik te koop aanbied!
Ik heb voor alle zekerheid de lijst maar in een Word-bestand geplaatst, anders wordt deze post waarschijnlijk te lang.
De afgelopen week (na de bekendmaking dat ik boeken ging verkopen en nog voor het plaatsen van deze lijst) heb ik al contact gehad met enkele geinteresseerden en heb ik al een aantal boeken verkocht. Ik heb deze wel nog opgenomen in de lijst, deze zijn rood gemarkeerd. Niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Let daarom vooral op de volgende zin bij de inleiding: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!!! Natuurlijk ben ik altijd bereid meer uitleg te geven (foto's toevoegen heb ik maar niet gedaan, zou wel erg veel werk zijn, maar op verzoek is veel mogelijk)!
Vragen het liefst via mail: lg.damen (at) home.nl
Groet,
Andy Damen
Ik heb voor alle zekerheid de lijst maar in een Word-bestand geplaatst, anders wordt deze post waarschijnlijk te lang.
De afgelopen week (na de bekendmaking dat ik boeken ging verkopen en nog voor het plaatsen van deze lijst) heb ik al contact gehad met enkele geinteresseerden en heb ik al een aantal boeken verkocht. Ik heb deze wel nog opgenomen in de lijst, deze zijn rood gemarkeerd. Niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Let daarom vooral op de volgende zin bij de inleiding: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!!! Natuurlijk ben ik altijd bereid meer uitleg te geven (foto's toevoegen heb ik maar niet gedaan, zou wel erg veel werk zijn, maar op verzoek is veel mogelijk)!
Groet,
Andy Damen
- Andrew Tjon A Ong
AnDa wrote:Damvrienden,
Groet,
Andy Damen
Wat een mooie lijst heb je Andy!
Maak nog maar een paar titels rood, want ik heb al een bestelling naar je toegestuurd.
Het zijn allemaal boeken doe ik al had, maar uitgeleend aan collega dammers, en vervolgens nooit meer teruggekregen
Binnenkort ga ik ook maar een lijstje plaatsen. Ik ben er nu druk mee. De hele collectie zal wel niet lukken, anders ben ik daar nog vele weken mee bezig, maar een deel van mijn collectie die ik dubbel heb moet wel lukken.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop
-
Wat De Brouwerij betreft ben ik alleen nog op zoek naar nummer 6.
Eventueel te ruilen met dubbele nummers van De Brouwerij, of met...?
Eventueel te ruilen met dubbele nummers van De Brouwerij, of met...?
Vanavond al een paar keer 'nee' moeten verkopen. Sommige boeken zijn zeer geliefd merk ik.
Daarom (nu al) een nieuwe versie met wat nog beschikbaar is!
Daarom (nu al) een nieuwe versie met wat nog beschikbaar is!