In verband met het binnenkort te verschijnen boek over het NK 2006 is de redactie nog op zoek naar foto's van het betreffende toernooi. Mocht u foto's van dit toernooi hebben en ze met ons willen delen, dan wordt dat erg op prijs gesteld.
Foto's kunnen gemaild worden naar: pim_meurs@hotmail.com
Bij voorbaat dank!
Pim
Foto's NK 2006 gezocht
Re: Foto's NK 2006 gezocht
Bedankt Siep, dit zijn precies de soort foto´s waar we naar op zoek zijn!
Is het mogelijk om ze te downloaden?
Alvast bedankt!
Pim
Alvast bedankt!
Pim
Jawel, maar alleen stuk voor stuk voor zover ik weet. Klik op een fotootje, dan krijg je een grotere versie. Rechtsklik daarop en kies "view available sizes -- original. Bovenin zie je dan een download-optie.pieter wrote:Bedankt Siep, dit zijn precies de soort foto´s waar we naar op zoek zijn!
Alvast bedankt!
Pim
Ik heb die foto's indertijd een creative commons license gegeven die inhoudt dat je er mee mag doen wat je wil (bewerken, commercieel gebruiken, publiceren etc.) zolang je m'n naam vermeld.
Bedankt, dat moet lukken!
Uiteraard zullen we u naam bij al uw foto's vermelden.
Groet,
Pim
Uiteraard zullen we u naam bij al uw foto's vermelden.
Groet,
Pim
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Wat is eigenlijk het idee achter de verschijning in 2010 van een boek over het NK 2006 ?
Als het goed gevuld is met foto's en achtergrondverhalen (en desnoods wat analyses) koop ik het wel, maar ik vrees dat er nu, zelfs voor dambegrippen, nog maar bar weinig geinteresseerden zullen zijn.
Als het goed gevuld is met foto's en achtergrondverhalen (en desnoods wat analyses) koop ik het wel, maar ik vrees dat er nu, zelfs voor dambegrippen, nog maar bar weinig geinteresseerden zullen zijn.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt Jan Pieter. Ons doel is echter niet om zo veel mogelijk exemplaren te verkopen (wel leuk natuurlijk). Veel meer vinden we het leuk om een damboek geschreven te hebben en de herinneringen aan dit NK vast te leggen.
Daarnaast,denk ik, staat er enorm veel interessant materiaal in voor de meeste dammers.
Daarnaast,denk ik, staat er enorm veel interessant materiaal in voor de meeste dammers.