transfer geruchten

Post Reply
Koos van Amerongen
Posts: 352
Joined: Wed Nov 11, 2009 19:38
Location: IJsselstein

Re: transfer geruchten

Post by Koos van Amerongen » Mon Jul 05, 2010 15:38

DJNASI wrote:
Christian van der Schaaf wrote:Ik denk dat VAD dit jaar nog wel een speler kan gebruiken. Ik heb Herman gevraagd mij dit jaar niet op te stellen.

Met vriendelijke groet,
Christian
Dit is mooi op tijd gepost cristian, een dag voor dat de spelers ingeschreven moeten zijn bij het bondsbureau........
Je weet niet wanneer Christian het aan aan Herman heeft laten weten...
Hij post het een dag voor de sluiting inderdaad, maar dat hoeft niet te betekenen dat VAD geen tijd heeft gehad om een waardig opvolger te vinden.

DJNASI
Posts: 107
Joined: Mon Apr 18, 2005 15:28

Re: transfer geruchten

Post by DJNASI » Mon Jul 05, 2010 16:37

Koos van Amerongen wrote:
DJNASI wrote:
Christian van der Schaaf wrote:Ik denk dat VAD dit jaar nog wel een speler kan gebruiken. Ik heb Herman gevraagd mij dit jaar niet op te stellen.

Met vriendelijke groet,
Christian
Dit is mooi op tijd gepost cristian, een dag voor dat de spelers ingeschreven moeten zijn bij het bondsbureau........
Je weet niet wanneer Christian het aan aan Herman heeft laten weten...
Hij post het een dag voor de sluiting inderdaad, maar dat hoeft niet te betekenen dat VAD geen tijd heeft gehad om een waardig opvolger te vinden.
Het lijkt mij niet een post waarvan ik zeg dat ze al een speler gevonden hebben/hadden

DJNASI
Posts: 107
Joined: Mon Apr 18, 2005 15:28

Re: transfer geruchten

Post by DJNASI » Fri Jul 16, 2010 01:27

Zuip Buurke van Het Noorden naar Dcf, is dit om de baromzet te vergroten??
Smedinga van Drachten naar De Oldehove

Jaap van Galen
Posts: 713
Joined: Wed Dec 17, 2003 10:51

Re: transfer geruchten

Post by Jaap van Galen » Fri Jul 16, 2010 07:20

DJNASI wrote:Zuip Buurke van Het Noorden naar Dcf, is dit om de baromzet te vergroten??
Smedinga van Drachten naar De Oldehove
Volgens mij hebben ook Chinese muziekmakers geen recht om eigen titels te verlenen.

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: transfer geruchten

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jul 16, 2010 09:40

Jaap van Galen wrote:
DJNASI wrote:Zuip Buurke van Het Noorden naar Dcf, is dit om de baromzet te vergroten??
Smedinga van Drachten naar De Oldehove
Volgens mij hebben ook Chinese muziekmakers geen recht om eigen titels te verlenen.
Nasi is indisch, bami is wel chinees. :) Wijlen Wim Jurg heeft ooit Suup Bierke bedacht voor Siep.

Douwe Edelenbos
Posts: 349
Joined: Tue Nov 09, 2004 22:07

Re: transfer geruchten

Post by Douwe Edelenbos » Fri Jul 16, 2010 10:32

Ik maar denken dat het van Jacob Bosma afkomstig was :oops:

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: transfer geruchten

Post by Kosmos » Fri Jul 16, 2010 23:50

Douwe Edelenbos wrote:Ik maar denken dat het van Jacob Bosma afkomstig was :oops:
Deze kostelijke woordspeling dringt zich natuurlijk aan meer dan één brein op, dus er zullen diverse mensen onafhankelijk van elkaar deze bijnaam verzonnen hebben.
Nadat ik Suup verpletterend (ik moet eerlijk blijven) had verslagen, schreef hij op de site van Het Noorden dat hij nooit van me verloren had... Wel zou hij ooit van mij gewonnen hebben...
Daarmee geeft Suup aan dat het vele bierkes drinken zijn geheugen wat heeft vertroebeld (of is hier sprake van het zogenaamde selectieve geheugen?), want ik herinner mij een enorme veegpartij tijdens de Bondsavond van Fryslân. Sieps aanval werd volledig ontmanteld.
Ook met rapide heb ik Suup diverse malen hard aangepakt, maar Suup herinnerde zich slechts een rapidepotje van 20 jaar gelee, die hij inderdaad wist te winnen.
Opmerkelijke keuze trouwens van DCF om zich met SB te 'versterken' ...
Heaven is no location, but a state of mind

Douwe Edelenbos
Posts: 349
Joined: Tue Nov 09, 2004 22:07

Re: transfer geruchten

Post by Douwe Edelenbos » Sat Jul 17, 2010 14:52

Geheugen, het blijft een raar fenomeen....

User avatar
Theo Dijkstra
Posts: 880
Joined: Thu May 29, 2003 23:37
Location: Tavira Portugal
Contact:

Re: transfer geruchten

Post by Theo Dijkstra » Tue Jul 20, 2010 14:35

Welke club heeft belangstelling voor een buitenlandse +1450/2250 speler voor de wedstrijden op 2 en/of 16 oktober 2010? Bescheiden startgeld en reiskosten vergoeding wordt verwacht.
Zo kunnen spelers uit het oosten, via de nationale clubcompetitie, meedoen in Portugal. (Ryanair minder dan 100€ retour vanuit Eindhoven, Maastricht of Nijmegen-Weeze)

Uitsluitend reageren via mijn persoonlijke e-mail: theo@santaluzia.eu .
Aanmeldingen worden vertrouwelijk behandeld.

aldert
Posts: 66
Joined: Sat Feb 07, 2004 17:27

Re: transfer geruchten

Post by aldert » Wed Jul 21, 2010 10:17

TjeerdH wrote:Een geupdate lijstje:

Alexander Boulatov (1452) van DVSB naar Denk en Zet Culemborg (Hordijk & Hordijk)
Alexander Georgiev () naar Bart Smit Volendam
Bennie Provoost (1468) van Orfam Telecom Twente naar Witte van Moort
Casper Remeijer (1290) van DC IJmuiden naar Witte van Moort
Dinant Spieker (1329) van Zevenaar naar Apeldoorn
Hans Giphart (1185) van Dordrecht naar Den Haag
Jan Weerheijm (1288) van DOS Delft naar Den Haag
Jasper Lemmen (1428) van Huissen naar Lent
Martijn Rentmeester (1376) van PWG naar Witte van Moort
Martijn van IJzendoorn (1233) van Westland DC naar Damlust Gouda
Michiel Kloosterziel (1394) van Van Stigt Thans naar Apeldoorn
Piet Karregat (1211) van Bart Smit Volendam naar EDC Enschede
Robert Sall () van Witte van Moort naar DVSB
Ruud Kloosterman (1247) van PWG naar DVSB
Saskia Veltman (1056) van Het Noorden naar Huizem
Thomy Mbongo (1407) van DC Fryslân naar Bart Smit Volendam
Willem Bor (1030) van DVSB naar Barnsteen Bunschoten
De teamsamenstellingen zijn bekend, het lijstje kan verder geupdated worden. Wat me op het eerste gezicht opviel.
Igor Tchartoriski (1302) van Enschede naar Orfam Twente
Siep Buurke (1274) van Het Noorden naar Fryslan
Jan van Loenen (1227) van MTB Hoogeveen naar Huissen 2
Ben Smeenk (1333) van... naar DIOS Achterhoek
Harry Doomernik (1149) naar Heijmans
Ton Sijbrands (1607) naar amersfoort

Alex
Posts: 1775
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:52
Location: Den Haag

Re: transfer geruchten

Post by Alex » Wed Jul 21, 2010 10:33

Ben Smeenk van CCR naar DIOS

Bert Blankestijn van ODB naar WDSV 2

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: transfer geruchten

Post by Hanco Elenbaas » Wed Sep 15, 2010 00:36

Image
Guntis Valneris volgend jaar wél naar Volendam? :D

Edam.Volendam.nl

Drievoudig wereldkampioen Georgiev versterkt team Molenaar & Zwarthoed

17 mei 2010 | categorie: Sport | bron: Ons Genoegen

Bart Smit heeft een belangrijke slag geslagen. Drievoudig wereldkampioen Alexander Georgiev uit Rusland en de in Lille woonachtige Thomy Mbongo komen in het nieuwe seizoen uit voor de Volendamse damclub. Daarnaast is het vrijwel zeker dat ook de Witrus Alexander Bulatov uitkomt voor Molenaar & Zwarthoed, de nieuwe hoofdsponsor. Bart Smit en Hansen & Guijt haring- en visgroothandel zijn de co-sponsors. Onde de naam Molenaar & Zwarthoed gaat de Volendamse damclub de competitie in.

De komst van achtvoudige Russische kampioen Georgiev die qua ratingpunten achter Ton Sijbrands en de huidige wereldkampioen Schwarzman derde op de wereldranglijst staat, werd afgelopen weekend definitief. Georgiev versloeg in een tweekamp om de wereldtitel twee keer Tsjizjov (2002 en 2004) en verdedigde met succes in 2003 zijn wereldtitel in Zwartsluis. Hij was in 1999 de eerste wereldkampioen sneldammen. Vlak voor het weekend was playing/coach Paul Sier, die namens de damclub de onderhandelingen voerde, al rondgekomen met Kameroenees Thomy Lucien Mbongo.

De Afrikaan kwam vorig seizoen uit voor Damcombinatie Fryslân, de club van oud-wereldkampioen Harm Wiersma die uit de ereklasse degradeerde. “Vorig jaar won hij een toernooi in Cannes door onder andere de kampioen van Frankrijk en een aantal andere grootmeesters achter zich te houden”, aldus perschef Cor Westerveld van de Volendamse damclub.

Image
Thomy Mbongo


Moreel
“We hadden ook bijna oud-wereldkampioen Guntis Valneris van landskampioen Huissen vastgelegd. Toen Valneris zijn club op de hoogste stelde van een mogelijk vertrek naar Volendam, tastte die dieper in de buidel en voelde hij zich moreel verplicht om te blijven. Sier onderhandelt nog met grootmeester Bulatov. Wij hebben goede hoop dat we ook met hem rondkomen. Dan hebben we ons team voor het nieuwe seizoen aanzienlijk versterkt. Grootmeester Bulatov eindigde in het kampioenschap van Wit-Rusland op de derde plaats. Georgiev laten we drie keer overkomen om mee te spelen tegen landskampioen Huissen, Van Stigt Thans en het gepromoveerde Apeldoorn dat zich ook behoorlijk heeft versterkt.

Bulatov laten we zes keer invliegen vanuit Minks. Thomy Mbongo speelt alle competitiewedstrijden mee. We hopen met deze versterking hoog in het linkerrijtje te eindigen. Wellicht kunnen we meedoen in de strijd om de landstitel.” Door de komst van de nieuwe spelers heeft de Volendamse damclub afscheid genomen van Bhiem Ramdien. Afgelopen week werd op het kantoor van Molenaar & Zwarthoed het sponsorcontract getekend.

Image
Paul Sier (links) namens damclub Volendam en directielid Kees Tuijp (rechts)
tekenen het sponsorcontract op het kantoor van Molenaar & Zwarthoed.
(Foto: Erna Apeldoorn)

User avatar
Ganesha
Posts: 676
Joined: Sun Feb 24, 2008 22:07

Re: transfer geruchten

Post by Ganesha » Wed Sep 15, 2010 02:04

Wat denk je Hanco, gaat Volendam echt mee doen voor de titel? Moeten ze een jaartje wachten, als Valneris wel overgaat? Bulatov speelt niet bij Volendam dacht ik, of vergis ik mij?

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: transfer geruchten

Post by Hanco Elenbaas » Wed Sep 15, 2010 02:29

Ganesha wrote:Wat denk je Hanco, gaat Volendam echt mee doen voor de titel? Moeten ze een jaartje wachten, als Valneris wel overgaat? Bulatov speelt niet bij Volendam dacht ik, of vergis ik mij?
Bulatov heeft gekozen voor zijn oude club in Culemborg. Gelukkig maar Daan, want daardoor is er ruimte gekomen voor Sjtsjogoljev. Dit seizoen zie ik Volendam geen kampioen worden, maar volgend jaar met Valneris en Thijssen of Tsjizjov erbij heeft Volendam een kans.

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: transfer geruchten

Post by Hanco Elenbaas » Sun Nov 28, 2010 04:04

Fred Ivens van Van Stigt Thans Schiedam naar Molenaar & Zwarthoed Volendam! :wink:

Image

Witte van Moort kampioen! :evilbat:

Post Reply