![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
transfer geruchten
-
Re: transfer geruchten
We hebben nu dus 5 serieuze titelkandidaten:
Witte van Moort, Van Stight Thans, VBI Huissen en de nieuwe topploegen Mo&Z Volendam (met Thomy Mbongo, Alexander Georgiev als nieuwe aanwinsten en natuurlijk de vaste toppers als Ndjofang, Watoetin, Wiering, Bastiaannet en Oudshoorn) en Apeldoorn (Thijssen, Presman, Meijer, van Leeuwen, Kloosterziel etc.) Belooft een mooi jaar te worden!
Witte van Moort, Van Stight Thans, VBI Huissen en de nieuwe topploegen Mo&Z Volendam (met Thomy Mbongo, Alexander Georgiev als nieuwe aanwinsten en natuurlijk de vaste toppers als Ndjofang, Watoetin, Wiering, Bastiaannet en Oudshoorn) en Apeldoorn (Thijssen, Presman, Meijer, van Leeuwen, Kloosterziel etc.) Belooft een mooi jaar te worden!
- Hanco Elenbaas
Volendam haalt er binnenkort nog een topgrootmeester bij dus willen die andere ploegen ook een kansje blijven maken dan zal men zich toch moeten versterken.Koos van Amerongen wrote:We hebben nu dus 5 serieuze titelkandidaten:
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Volgens mij is er nog genoeg materiaal beschikbaar, zoals in het forum 'Searching for club' vermeld staat: Boulatov, Kalmakov etc.Hanco Elenbaas wrote:Volendam haalt er binnenkort nog een topgrootmeester bij dus willen die andere ploegen ook een kansje blijven maken dan zal men zich toch moeten versterken.Koos van Amerongen wrote:We hebben nu dus 5 serieuze titelkandidaten:
-
Alexander Boulatov naar Hordijk & Hordijk.
Is dat het huidige Culemborg, Henk?
-
Klopt!Ganesha wrote:Is dat het huidige Culemborg, Henk?
Een geupdate lijstje:
Alexander Boulatov (1452) van DVSB naar Denk en Zet Culemborg (Hordijk & Hordijk)
Alexander Georgiev () naar Bart Smit Volendam
Bennie Provoost (1468) van Orfam Telecom Twente naar Witte van Moort
Casper Remeijer (1290) van DC IJmuiden naar Witte van Moort
Dinant Spieker (1329) van Zevenaar naar Apeldoorn
Hans Giphart (1185) van Dordrecht naar Den Haag
Jan Weerheijm (1288) van DOS Delft naar Den Haag
Jasper Lemmen (1428) van Huissen naar Lent
Martijn Rentmeester (1376) van PWG naar Witte van Moort
Martijn van IJzendoorn (1233) van Westland DC naar Damlust Gouda
Michiel Kloosterziel (1394) van Van Stigt Thans naar Apeldoorn
Piet Karregat (1211) van Bart Smit Volendam naar EDC Enschede
Robert Sall () van Witte van Moort naar DVSB
Ruud Kloosterman (1247) van PWG naar DVSB
Saskia Veltman (1056) van Het Noorden naar Huizem
Thomy Mbongo (1407) van DC Fryslân naar Bart Smit Volendam
Willem Bor (1030) van DVSB naar Barnsteen Bunschoten
Alexander Boulatov (1452) van DVSB naar Denk en Zet Culemborg (Hordijk & Hordijk)
Alexander Georgiev () naar Bart Smit Volendam
Bennie Provoost (1468) van Orfam Telecom Twente naar Witte van Moort
Casper Remeijer (1290) van DC IJmuiden naar Witte van Moort
Dinant Spieker (1329) van Zevenaar naar Apeldoorn
Hans Giphart (1185) van Dordrecht naar Den Haag
Jan Weerheijm (1288) van DOS Delft naar Den Haag
Jasper Lemmen (1428) van Huissen naar Lent
Martijn Rentmeester (1376) van PWG naar Witte van Moort
Martijn van IJzendoorn (1233) van Westland DC naar Damlust Gouda
Michiel Kloosterziel (1394) van Van Stigt Thans naar Apeldoorn
Piet Karregat (1211) van Bart Smit Volendam naar EDC Enschede
Robert Sall () van Witte van Moort naar DVSB
Ruud Kloosterman (1247) van PWG naar DVSB
Saskia Veltman (1056) van Het Noorden naar Huizem
Thomy Mbongo (1407) van DC Fryslân naar Bart Smit Volendam
Willem Bor (1030) van DVSB naar Barnsteen Bunschoten
Hoe zullen Van Stigt Thans en DV VBI de lege plekken (van resp. Kloosterziel en Lemmen) gaan opvullen? De concurrentie lijkt sterker te worden!
-
Hoe DV VBI dat gaat doen zou ik niet weten. Ik weet wel dat Anton van Berkel komend seizoen weer voor VST speelt.Arjen wrote:Hoe zullen Van Stigt Thans en DV VBI de lege plekken (van resp. Kloosterziel en Lemmen) gaan opvullen? De concurrentie lijkt sterker te worden!
-
Ohh, daar weet ik nog niks van..Jochem Zweerink wrote:Hoe DV VBI dat gaat doen zou ik niet weten. Ik weet wel dat Anton van Berkel komend seizoen weer voor VST speelt.Arjen wrote:Hoe zullen Van Stigt Thans en DV VBI de lege plekken (van resp. Kloosterziel en Lemmen) gaan opvullen? De concurrentie lijkt sterker te worden!
Last edited by Koos van Amerongen on Wed Jun 02, 2010 20:01, edited 1 time in total.
-
Het kan een stuk beroerder. Een aantal seizoenen terug hoorden Jasper Lemmen en Michiel Kloosterziel via via dat ze het seizoen erna niet meer bij het toenmalige Hiltex zouden spelen. Toen zijn ze toch maar even gaan informeren bij hun toenmalige club Hiltex en bleek inderdaad dat ze op zoek konden naar een nieuwe club.Koos van Amerongen wrote:Ohh, dat vind ik dan niet zo netjes dat ik dat, als TDV'er, nog niet weet...Jochem Zweerink wrote:Hoe DV VBI dat gaat doen zou ik niet weten. Ik weet wel dat Anton van Berkel komend seizoen weer voor VST speelt.Arjen wrote:Hoe zullen Van Stigt Thans en DV VBI de lege plekken (van resp. Kloosterziel en Lemmen) gaan opvullen? De concurrentie lijkt sterker te worden!
Jan van Dijk van DC Oerterp naar de Oldehove
-
Ik snap, door dit te zeggen, dat je de hele concurrentie van VST de stuipen op het lijf hebt gejaagtJochem Zweerink wrote:Hoe DV VBI dat gaat doen zou ik niet weten. Ik weet wel dat Anton van Berkel komend seizoen weer voor VST speelt.Arjen wrote:Hoe zullen Van Stigt Thans en DV VBI de lege plekken (van resp. Kloosterziel en Lemmen) gaan opvullen? De concurrentie lijkt sterker te worden!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maar Anton blijft gewoon bij TDV spelen !!
-
Ik kreeg net de bevestiging van Anton dat hij inderdaad bij TDV blijft spelen. Dan had ik het blijkbaar mis. Mijn excuses daarvoor.thijs van den broek wrote:Ik snap, door dit te zeggen, dat je de hele concurrentie van VST de stuipen op het lijf hebt gejaagtJochem Zweerink wrote:Hoe DV VBI dat gaat doen zou ik niet weten. Ik weet wel dat Anton van Berkel komend seizoen weer voor VST speelt.Arjen wrote:Hoe zullen Van Stigt Thans en DV VBI de lege plekken (van resp. Kloosterziel en Lemmen) gaan opvullen? De concurrentie lijkt sterker te worden!![]()
Maar Anton blijft gewoon bij TDV spelen !!
-
Dat lijkt me wel lastig, dat je het eerst moet zeggen om het te snappenthijs van den broek wrote:Ik snap, door dit te zeggen, dat ...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)