Ton Sijbrands herovert wereldrecord op 24 en 25 september
-
[quote="Alex.
Het moet met alle browsers werken. Ging destijds met de geslaagde poging van Erno Prosman wel goed, dacht ik.[/quote]
Ja, Alex, dat zou fijn zijn maar de werkelijkheid is dat er tussen Chrome, Safari, IE6, 7, 8 in combinatie met het gebruikte OS als Linux, Vista, XP veel verschillen zitten in de omgang met alles wat meer sophisticated is dan platte tekst. Het script, de applet, de code die door alle browsers helemaal goed begrepen wordt moet nog worden geschreven.
Het moet met alle browsers werken. Ging destijds met de geslaagde poging van Erno Prosman wel goed, dacht ik.[/quote]
Ja, Alex, dat zou fijn zijn maar de werkelijkheid is dat er tussen Chrome, Safari, IE6, 7, 8 in combinatie met het gebruikte OS als Linux, Vista, XP veel verschillen zitten in de omgang met alles wat meer sophisticated is dan platte tekst. Het script, de applet, de code die door alle browsers helemaal goed begrepen wordt moet nog worden geschreven.
- FeikeBoomstra
-
Bij mij zijn borden 15 t/m 28 niet te volgen. Er zullen wel problemen met de upload zijn.Groeneveld wrote:borden 15 t/m 21 zijn niet meer te volgen
hebben meerdere mensen daar last van
enige tips??
F Groeneveld
Weet er iemand een pagina waar je alle borden netjes naast elkaar hebt? Ik word nogal gek van het switchen op de site van de recordpoging.
-
nu zijn alle applets weg
geen goede reclame,zeg ik maar zo
[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
De enige reclame is die van Hordijk....Groeneveld wrote:nu zijn alle applets weg
Het meeste geld zal wel naar Sijbrands zijn gegaan [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Nu zien we net zoveel als Sijbrands. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]Groeneveld wrote:nu zijn alle applets weg
Wel toepasselijk voor een blindsimultaan
- FeikeBoomstra
We gaan aan ons eigen succes ten onder. De server werd zo zwaar belast dat niets meer liep. We zijn hard aan het werk om te proberen het te verbeteren. Allemaal vrijwilligerswerk, allemaal in onze vrije tijd.
Eerst is het een service, dan is het een recht en mag je naar hartelust kankeren dat het niet werkt. Bedankt.
Eerst is het een service, dan is het een recht en mag je naar hartelust kankeren dat het niet werkt. Bedankt.
Heel veel succes met de herstelwerkzaamheden!FeikeBoomstra wrote:We gaan aan ons eigen succes ten onder. De server werd zo zwaar belast dat niets meer liep. We zijn hard aan het werk om te proberen het te verbeteren. Allemaal vrijwilligerswerk, allemaal in onze vrije tijd.
Vat het niet te negatief op, zo is het niet bedoeld. Zeg maar even tegen Sijbrands dat hij rustig aan moet doen. Dan hebben jullie voldoende tijd. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Dat is mens-eigen.... we zijn gewoon teveel verwend.FeikeBoomstra wrote:We gaan aan ons eigen succes ten onder. De server werd zo zwaar belast dat niets meer liep. We zijn hard aan het werk om te proberen het te verbeteren. Allemaal vrijwilligerswerk, allemaal in onze vrije tijd.
Succes met de herstelwerkzaamheden in elk geval!
Ik weet niet; misschien een idee om achteraf een analyse van Horizon te plaatsen ipv live?.. of 'vreet' dat niet enorm veel ruimte?... 't is natuurlijk wel mooi om te zien, maar als dat bijv. de performance omlaag trekt....
(tenzij het daar helemaal niet aan ligt, dan gewoon houden zo !! )
-
Als ik het zo van afstand bekijk, dan bevatten de bestanden, die de applets aansturen (LDF.gz), momenteel geen kB.FeikeBoomstra wrote:We gaan aan ons eigen succes ten onder. De server werd zo zwaar belast dat niets meer liep. We zijn hard aan het werk om te proberen het te verbeteren. Allemaal vrijwilligerswerk, allemaal in onze vrije tijd.
Dat kan betekenen, dat vanuit Amsterdam geen data wordt upgeload naar de server.
- Marcel Kosters
Gisteren hebben vijf en een half duizend unieke bezoekers meegekeken naar de verrichtingen van Ton Sijbrands.
Het systeem van de e-borden werkt perfect de bottleneck is de hosting: de logfiles zijn zo groot geworden dat de server het heeft begeven. Er kunnen op dit moment geen bestanden meer op deze server gezet worden vandaar de 0 kb bestanden.
Inmiddels zijn de livegames ruim na het middernachtelijk uur op www.wereldrecordsimultaandammen.nl hervat dankzij hosting door Geb Kos.
De actual game functie zal het gegeven het late tijdstip mogelijk niet meer
doen wellicht morgen weer.
Het systeem van de e-borden werkt perfect de bottleneck is de hosting: de logfiles zijn zo groot geworden dat de server het heeft begeven. Er kunnen op dit moment geen bestanden meer op deze server gezet worden vandaar de 0 kb bestanden.
Inmiddels zijn de livegames ruim na het middernachtelijk uur op www.wereldrecordsimultaandammen.nl hervat dankzij hosting door Geb Kos.
De actual game functie zal het gegeven het late tijdstip mogelijk niet meer
doen wellicht morgen weer.