Ton Sijbrands herovert wereldrecord op 24 en 25 september

Post Reply
Paul van de Veen

Post by Paul van de Veen » Thu Sep 24, 2009 16:40

[quote="Alex.

Het moet met alle browsers werken. Ging destijds met de geslaagde poging van Erno Prosman wel goed, dacht ik.[/quote]

Ja, Alex, dat zou fijn zijn maar de werkelijkheid is dat er tussen Chrome, Safari, IE6, 7, 8 in combinatie met het gebruikte OS als Linux, Vista, XP veel verschillen zitten in de omgang met alles wat meer sophisticated is dan platte tekst. Het script, de applet, de code die door alle browsers helemaal goed begrepen wordt moet nog worden geschreven.

FeikeBoomstra

Post by FeikeBoomstra » Thu Sep 24, 2009 16:52

De server is zo druk dat het veel te lang duurt om de data op te halen. Horizon staat alleen maar op data te wachten en krijgt haast geen tijd om analyses te doen. Vandaar.

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Thu Sep 24, 2009 21:13

Ai, 1e nulletje voor Ton door 20. 37-31 te doen tegen Kees de Jonge. Hij dacht dat 41-36 en 4-9 al gespeeld waren..

Groeneveld

Post by Groeneveld » Thu Sep 24, 2009 21:38

borden 15 t/m 21 zijn niet meer te volgen
hebben meerdere mensen daar last van
enige tips??

F Groeneveld

GuidoB

Post by GuidoB » Thu Sep 24, 2009 22:02

Groeneveld wrote:borden 15 t/m 21 zijn niet meer te volgen
hebben meerdere mensen daar last van
enige tips??

F Groeneveld
Bij mij zijn borden 15 t/m 28 niet te volgen. Er zullen wel problemen met de upload zijn.

Weet er iemand een pagina waar je alle borden netjes naast elkaar hebt? Ik word nogal gek van het switchen op de site van de recordpoging.

Groeneveld

Post by Groeneveld » Thu Sep 24, 2009 22:16

nu zijn alle applets weg

geen goede reclame,zeg ik maar zo

[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]

Alex

Post by Alex » Thu Sep 24, 2009 22:19

Groeneveld wrote:nu zijn alle applets weg

De enige reclame is die van Hordijk....

Het meeste geld zal wel naar Sijbrands zijn gegaan [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]

Rudyard

Post by Rudyard » Thu Sep 24, 2009 22:21

Groeneveld wrote:nu zijn alle applets weg

Nu zien we net zoveel als Sijbrands. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Wel toepasselijk voor een blindsimultaan

GuidoB

Post by GuidoB » Thu Sep 24, 2009 22:23

Op ToernooiBase is niets te vinden over de simultaan. Jammer. Ik dacht toch dat de KNDB juist die e-borden had geleverd.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Thu Sep 24, 2009 22:40

Het komt zo op Studio Sport!

FeikeBoomstra

Post by FeikeBoomstra » Thu Sep 24, 2009 22:58

We gaan aan ons eigen succes ten onder. De server werd zo zwaar belast dat niets meer liep. We zijn hard aan het werk om te proberen het te verbeteren. Allemaal vrijwilligerswerk, allemaal in onze vrije tijd.

Eerst is het een service, dan is het een recht en mag je naar hartelust kankeren dat het niet werkt. Bedankt.

GuidoB

Post by GuidoB » Thu Sep 24, 2009 23:03

FeikeBoomstra wrote:We gaan aan ons eigen succes ten onder. De server werd zo zwaar belast dat niets meer liep. We zijn hard aan het werk om te proberen het te verbeteren. Allemaal vrijwilligerswerk, allemaal in onze vrije tijd.

Eerst is het een service, dan is het een recht en mag je naar hartelust kankeren dat het niet werkt. Bedankt.
Heel veel succes met de herstelwerkzaamheden!
Vat het niet te negatief op, zo is het niet bedoeld. Zeg maar even tegen Sijbrands dat hij rustig aan moet doen. Dan hebben jullie voldoende tijd. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Thu Sep 24, 2009 23:36

FeikeBoomstra wrote:We gaan aan ons eigen succes ten onder. De server werd zo zwaar belast dat niets meer liep. We zijn hard aan het werk om te proberen het te verbeteren. Allemaal vrijwilligerswerk, allemaal in onze vrije tijd.

Dat is mens-eigen.... we zijn gewoon teveel verwend.
Succes met de herstelwerkzaamheden in elk geval!

Ik weet niet; misschien een idee om achteraf een analyse van Horizon te plaatsen ipv live?.. of 'vreet' dat niet enorm veel ruimte?... 't is natuurlijk wel mooi om te zien, maar als dat bijv. de performance omlaag trekt....
(tenzij het daar helemaal niet aan ligt, dan gewoon houden zo !! )

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Thu Sep 24, 2009 23:54

Als ik het zo van afstand bekijk, dan bevatten de bestanden, die de applets aansturen (LDF.gz), momenteel geen kB.
Dat kan betekenen, dat vanuit Amsterdam geen data wordt upgeload naar de server.

Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters » Fri Sep 25, 2009 01:15

Gisteren hebben vijf en een half duizend unieke bezoekers meegekeken naar de verrichtingen van Ton Sijbrands.

Het systeem van de e-borden werkt perfect de bottleneck is de hosting: de logfiles zijn zo groot geworden dat de server het heeft begeven. Er kunnen op dit moment geen bestanden meer op deze server gezet worden vandaar de 0 kb bestanden.

Inmiddels zijn de livegames ruim na het middernachtelijk uur op www.wereldrecordsimultaandammen.nl hervat dankzij hosting door Geb Kos.

De actual game functie zal het gegeven het late tijdstip mogelijk niet meer
doen wellicht morgen weer.

Post Reply