VIKING CUP Stockholm (EC-2010)
-
Alexander Baljakin Europees Kampioen Sneldammen.
Natalia Shestakova werd het bij de vrouwen.
http://europedraughts.org/index.php?men ... newsID=183
Moeten we nu als Nederlanders blij zijn? (Dit is een open vraag...)Piet Bouma wrote:Alexander Baljakin Europees Kampioen Sneldammen.
Heaven is no location, but a state of mind
-
-
-
Baljakin heeft de Nederlandse nationaliteit, maar ik heb bij hem altijd een 'Rus-gevoel'. Misschien wel omdat hij 3-om-1 eindpelen pleegt door te spelen.Kosmos wrote:Moeten we nu als Nederlanders blij zijn? (Dit is een open vraag...)Piet Bouma wrote:Alexander Baljakin Europees Kampioen Sneldammen.
-
- Real name: Michel Stempher
Dat denk ik niet. De meesten van de nieuwe generatie Nederlanders leven voor een 3-om-1 eindspel. De ogen van deze Nederlanders beginnen helemaal te glinsteren bij het bereiken van een 3-om-1 eindspel in hun ''voordeel''. Afschuwelijke zaak dus, maar ja, er is niks aan te doen.Eric van Dusseldorp wrote:Baljakin heeft de Nederlandse nationaliteit, maar ik heb bij hem altijd een 'Rus-gevoel'. Misschien wel omdat hij 3-om-1 eindpelen pleegt door te spelen.Kosmos wrote:Moeten we nu als Nederlanders blij zijn? (Dit is een open vraag...)Piet Bouma wrote:Alexander Baljakin Europees Kampioen Sneldammen.
-
In plaats van remise te geven in een 7 om 7, zoals het hoort als echte Nederlander?Eric van Dusseldorp wrote:Baljakin heeft de Nederlandse nationaliteit, maar ik heb bij hem altijd een 'Rus-gevoel'. Misschien wel omdat hij 3-om-1 eindpelen pleegt door te spelen.Kosmos wrote:Moeten we nu als Nederlanders blij zijn? (Dit is een open vraag...)Piet Bouma wrote:Alexander Baljakin Europees Kampioen Sneldammen.
-
Ron, gefeliciteerd!!! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Goed dat je het niet op de tegenstanderweerstand hebt laten aankomen. Dat had je vooraf goed gezien. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
En ook mooi Alexander ontlopen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Goed dat je het niet op de tegenstanderweerstand hebt laten aankomen. Dat had je vooraf goed gezien. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
En ook mooi Alexander ontlopen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Zeg jij nog wel eens wat anders, of ben je net zo'n Wilders die in elke discussie maar één ding kan roepen?groenteboer wrote:Dat denk ik niet. De meesten van de nieuwe generatie Nederlanders leven voor een 3-om-1 eindspel. De ogen van deze Nederlanders beginnen helemaal te glinsteren bij het bereiken van een 3-om-1 eindspel in hun ''voordeel''. Afschuwelijke zaak dus, maar ja, er is niks aan te doen.Eric van Dusseldorp wrote:Baljakin heeft de Nederlandse nationaliteit, maar ik heb bij hem altijd een 'Rus-gevoel'. Misschien wel omdat hij 3-om-1 eindpelen pleegt door te spelen.Kosmos wrote: Moeten we nu als Nederlanders blij zijn? (Dit is een open vraag...)
Groenteboer begint een beetje op een groenteboer te lijken die louter zuurkool verkoopt.MenO wrote:Zeg jij nog wel eens wat anders, of ben je net zo'n Wilders die in elke discussie maar één ding kan roepen?groenteboer wrote:Dat denk ik niet. De meesten van de nieuwe generatie Nederlanders leven voor een 3-om-1 eindspel. De ogen van deze Nederlanders beginnen helemaal te glinsteren bij het bereiken van een 3-om-1 eindspel in hun ''voordeel''. Afschuwelijke zaak dus, maar ja, er is niks aan te doen.Eric van Dusseldorp wrote: Baljakin heeft de Nederlandse nationaliteit, maar ik heb bij hem altijd een 'Rus-gevoel'. Misschien wel omdat hij 3-om-1 eindpelen pleegt door te spelen.
-
- Real name: Michel Stempher
Wat moet ik dan gaan zeggen? Dat ik opeens voorstander ben van het doorspelen in een 3-om-1 eindspel? Nooit. Er is echter één groot verschil tussen mij en Wilders. Door een 3-om-1 eindspel NIET door te spelen zet je niemand aan tot haat. Je wordt zelfs sportief gevonden door je tegenstander. Geert Wilders zet echter aan tot haat met zijn uitspraken over bepaalde bevolkingsgroepen. Hij scheert ze allemaal onder één kam en dan vindt ie het gek dat ie kritiek krijgt.MenO wrote:Zeg jij nog wel eens wat anders, of ben je net zo'n Wilders die in elke discussie maar één ding kan roepen?groenteboer wrote:Dat denk ik niet. De meesten van de nieuwe generatie Nederlanders leven voor een 3-om-1 eindspel. De ogen van deze Nederlanders beginnen helemaal te glinsteren bij het bereiken van een 3-om-1 eindspel in hun ''voordeel''. Afschuwelijke zaak dus, maar ja, er is niks aan te doen.Eric van Dusseldorp wrote: Baljakin heeft de Nederlandse nationaliteit, maar ik heb bij hem altijd een 'Rus-gevoel'. Misschien wel omdat hij 3-om-1 eindpelen pleegt door te spelen.
Je zou jezelf eens voor het eerst van je leven af kunnen vragen welke geweldige bijdragen jij levert aan de damwereld dat je je steeds weer zo'n grote mond permitteert en louter kritiek spuit zonder daar eens wat positiefs tegenover te stellen... Onze generatie had niet zo'n grote mond op jouw leeftijd.groenteboer wrote:Wat moet ik dan gaan zeggen? Dat ik opeens voorstander ben van het doorspelen in een 3-om-1 eindspel? Nooit. Er is echter één groot verschil tussen mij en Wilders. Door een 3-om-1 eindspel NIET door te spelen zet je niemand aan tot haat. Je wordt zelfs sportief gevonden door je tegenstander. Geert Wilders zet echter aan tot haat met zijn uitspraken over bepaalde bevolkingsgroepen. Hij scheert ze allemaal onder één kam en dan vindt ie het gek dat ie kritiek krijgt.MenO wrote:Zeg jij nog wel eens wat anders, of ben je net zo'n Wilders die in elke discussie maar één ding kan roepen?groenteboer wrote: Dat denk ik niet. De meesten van de nieuwe generatie Nederlanders leven voor een 3-om-1 eindspel. De ogen van deze Nederlanders beginnen helemaal te glinsteren bij het bereiken van een 3-om-1 eindspel in hun ''voordeel''. Afschuwelijke zaak dus, maar ja, er is niks aan te doen.