Ton Sijbrands herovert wereldrecord op 24 en 25 september

Post Reply
User avatar
Jan Pieter
Posts: 2432
Joined: Sat Sep 27, 2003 05:37
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Sun Jul 12, 2009 15:41

Hanco Elenbaas wrote:Hoeveel bedenktijd hebben de tegenstanders van Ton Sijbrands eigenlijk tot hun beschikking? Twee uur voor 50 zetten?
Naar schatting een uurtje of 30 voor 50 zetten.

ildjarn
Posts: 1537
Joined: Tue Aug 22, 2006 15:38
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Sun Jul 12, 2009 15:43

Hanco Elenbaas wrote:Hoeveel bedenktijd hebben de tegenstanders van Ton Sijbrands eigenlijk tot hun beschikking? Twee uur voor 50 zetten?
Volgens mij is de regel bij blindsimultaans "Als je aan de beurt bent moet je zetten". Alleen bij de laatst overblijvende borden mag je nog wel wat meer denken.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Alex
Posts: 1775
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:52
Location: Den Haag

Post by Alex » Sun Jul 12, 2009 15:45

ildjarn wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Hoeveel bedenktijd hebben de tegenstanders van Ton Sijbrands eigenlijk tot hun beschikking? Twee uur voor 50 zetten?
Volgens mij is de regel bij blindsimultaans "Als je aan de beurt bent moet je zetten". Alleen bij de laatst overblijvende borden mag je nog wel wat meer denken.
Vandaar dat, als ik me niet vergis, bij de vorige poging ook spelletjes waren klaar gezet, want voor je bij Ton weer aan de beurt bent... En nu komen er ws. ook bedden bij...

Alex
Posts: 1775
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:52
Location: Den Haag

Post by Alex » Sun Jul 12, 2009 22:38

Gelukkig voor Ton, maar vooral voor zijn tegenstanders had Erno geen 60 of 100 tegenstanders, zoals de antwoorden deelnemers van het Supersterren sportspektakel van Omroep West waren.
Last edited by Alex on Mon Jul 27, 2009 21:13, edited 1 time in total.


Dieter
Posts: 1379
Joined: Thu Sep 18, 2003 20:30
Location: Sittard
Contact:

Post by Dieter » Wed Aug 12, 2009 20:47

Is er inmiddels al een deelnemerslijst?

groenteboer
Posts: 967
Joined: Sun Jul 01, 2007 19:57
Real name: Michel Stempher
Location: Kampen
Contact:

Post by groenteboer » Tue Aug 18, 2009 14:14

Dieter wrote:Is er inmiddels al een deelnemerslijst?
Ja, die is er al wel in voorlopige versie. Van een clubgenoot heb ik gehoord dat hij is geselecteerd. Ik ga ervanuit dat de overige deelnemers ook al geselecteerd zijn.

nico leemberg
Posts: 93
Joined: Thu Oct 09, 2003 21:20

Post by nico leemberg » Tue Aug 18, 2009 15:52

groenteboer wrote:
Dieter wrote:Is er inmiddels al een deelnemerslijst?
Ja, die is er al wel in voorlopige versie. Van een clubgenoot heb ik gehoord dat hij is geselecteerd. Ik ga ervanuit dat de overige deelnemers ook al geselecteerd zijn.
Na deze (bijzondere interessante) informatie zal ik ook een duit in het zakje doen:

Ik ben niet geselecteerd, maar een clubgenoot van mij wel!

Eric van Dusseldorp
Posts: 4245
Joined: Tue Sep 30, 2003 22:11

Post by Eric van Dusseldorp » Tue Aug 18, 2009 17:05

nico leemberg wrote:
groenteboer wrote:
Dieter wrote:Is er inmiddels al een deelnemerslijst?
Ja, die is er al wel in voorlopige versie. Van een clubgenoot heb ik gehoord dat hij is geselecteerd. Ik ga ervanuit dat de overige deelnemers ook al geselecteerd zijn.
Na deze (bijzondere interessante) informatie zal ik ook een duit in het zakje doen:

Ik ben niet geselecteerd, maar een clubgenoot van mij wel!
Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?
[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Dieter
Posts: 1379
Joined: Thu Sep 18, 2003 20:30
Location: Sittard
Contact:

Post by Dieter » Tue Aug 18, 2009 17:28

Eric van Dusseldorp wrote:
nico leemberg wrote:
groenteboer wrote: Ja, die is er al wel in voorlopige versie. Van een clubgenoot heb ik gehoord dat hij is geselecteerd. Ik ga ervanuit dat de overige deelnemers ook al geselecteerd zijn.
Na deze (bijzondere interessante) informatie zal ik ook een duit in het zakje doen:

Ik ben niet geselecteerd, maar een clubgenoot van mij wel!
Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?
[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Wazig

groenteboer
Posts: 967
Joined: Sun Jul 01, 2007 19:57
Real name: Michel Stempher
Location: Kampen
Contact:

Post by groenteboer » Wed Aug 19, 2009 12:37

Eric van Dusseldorp wrote:Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?
Dit wordt mij iets te lastig na een avondje (en deel van de nacht) wanhopig treinen vanuit Zuid-Limburg naar Kampen, vanwege de treinstoring rondom Utrecht CS en de geplande werkzaamheden tussen Oss en Nijmegen.

Die clubgenoot is trouwens geselecteerd als deelnemer. Ik ga denk ik vragen of ze mij willen selecteren als niet-deelnemer. Lijkt me wel stoer. Kom ik daar zo aan en krijg ik een speldje met: 'Niet-deelnemer wereldrecordpoging blindsimultaan Sijbrands'.

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Wed Aug 19, 2009 14:45

groenteboer wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?
Dit wordt mij iets te lastig na een avondje (en deel van de nacht) wanhopig treinen vanuit Zuid-Limburg naar Kampen, vanwege de treinstoring rondom Utrecht CS en de geplande werkzaamheden tussen Oss en Nijmegen.

Die clubgenoot is trouwens geselecteerd als deelnemer. Ik ga denk ik vragen of ze mij willen selecteren als niet-deelnemer. Lijkt me wel stoer. Kom ik daar zo aan en krijg ik een speldje met: 'Niet-deelnemer wereldrecordpoging blindsimultaan Sijbrands'.
Op het kaartje komt te staan: Niet-deelnemer (killer-adept)

groenteboer
Posts: 967
Joined: Sun Jul 01, 2007 19:57
Real name: Michel Stempher
Location: Kampen
Contact:

Post by groenteboer » Wed Aug 19, 2009 14:55

Kosmos wrote:Op het kaartje komt te staan: Niet-deelnemer (killer-adept)
O ja, je hebt helemaal gelijk! Alleen vallen er niet genoeg remises bij een blindsimultaan, aangezien de speelkracht gigantisch verschilt.

remedy73
Posts: 22
Joined: Wed May 18, 2005 22:02
Location: Den Haag

Post by remedy73 » Thu Aug 20, 2009 17:23

Ik ben geselecteerd als wel-deelnemer.

remedy73
Posts: 22
Joined: Wed May 18, 2005 22:02
Location: Den Haag

Post by remedy73 » Sun Aug 30, 2009 23:27

Het verbaast me dat er nog geen website voor dit evenement is gerealiseerd. Ik mag toch hopen dat 24 en 25 september alles live online te volgen is...
Last edited by remedy73 on Mon Aug 31, 2009 23:44, edited 1 time in total.

Post Reply