Kosmos wrote:Wat een waardeloos volkslied hebben we toch, zowel de muziek als de tekst. Ik zal het nimmer meezingen i.t.t. het Fryske volkslied.
Ik reageerde even omdat iedereen wel doorheeft dat het jou erom gaat dat Freerkje meer aandacht moet krijgen. Maar je draait er natuurlijk steeds heel glibberig omheen. Zoals altijd als er kinderen van je betrokken zijn bij damwedstrijden heb je je weer eens heel irritant met de organisatie bemoeid. Het is allemaal zo enorm doorzichtig, Hans en heel veel dammers beginnen zich mateloos te irriteren aan je egocentrisme en bemoeizucht.
Niemand durft het verder te zeggen, dus laat ik het vuile werk maar opknappen. We hebben je wel door, naar mannetje dat je bent.
Ik neem aan dat de gemiddelde lezer wel het verband weet te leggen tussen Frerik en mij. Dat hoef er toch niet speciaal bij te zetten, toch.
We hadden overigens bij de blitz in alle jongenscategorieën een kampioen. Het was voor het KNDB-team één groot feest; Henk Hoekman noemde het een hoogtepunt.
Vandaar dat het leuk zou zijn als daar ook beelden van komen.
Ik begrijp, dat het teveel gevraagd is om aan een Fries te vragen het [img]
images/smilies/encolere.gif[/img] mee te zingen. Dat had ik moeten respecteren, sorry.
Van de rest van je verhaal begrijp ik absoluut niets.
Van de vele gesprekjes die ik met o.a. leden van de organisatie heb gehad, zal niet alles "in dank" zijn afgenomen (of is mijn bedoeling niet goed begrepen), maar in het beeld, dat jij nu van mij schetst, herken ik mij niet. Van irritatie is mij niets gebleken. Of is de kwalificatie "irritant" van jou?