Dat het volkomen terecht is dat Guido geen MN is, net als dat dhr. Pierre geen GMI zou horen te zijn gezien zijn speelsterkte, en dat dhr. Elenbaas helaas geen enkele opmerking van Guido kan beantwoorden zonder hem daarbij de beschimpen, wat toch eigenlijk wel erg kinderachtig en storend aan het worden is.Hanco Elenbaas wrote:Dat vinden de topgrootmeesters uit Rusland ook over het NK, dus het is maar net vanuit welke hoogte je alles bekijkt, Guido. Vergeleken bij jou zijn het goden in het PanAmerikaans kampioenschap, dus als Ron Heusdens er behoefte aan heeft in jouw bijzijn denigrerend te doen over Ricardo Pierre, wat zal hij ondertussen dan wel niet van jou vinden? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]GuidoB wrote:Mijn clubgenoot had het over een veegpartij tegen Pierre in een eerder toernooi. En nu is er nog eentje bijgekomen. Mijn clubgenoot vindt waarschijnlijk dat het Panamerikaanse kampioenschap weinig voorstelt.Hanco Elenbaas wrote:Als je Guido zo hoort, verlangt zijn clubgenoot in Rio naar eenzelfde afstraffing als Kees overkwam in Hardenberg.
En als dhr. B. daar nou aanleiding toe zou geven, ok, maar die aanleiding mis ik eerlijk gezegd een beetje in deze specifieke draad....