![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Toegang website wordt gediscrimineerd door webmaster
-
Toegang website wordt gediscrimineerd door webmaster
On 8/1/07, Hiltex Technische Weefsels <hiltex@wxs.nl> wrote:
Beste Alexander,
Wij hebben in de CD vergaderd over de situatie met Vitold Tsidik welke
de toegang tot onze FMJD website is ontnomen.
De voltallige aanwezige FMJD bestuurders zijn het daar niet mee eens
en verzoeken je per direct deze toegang voor hem
mogelijk te maken. De FMJD heeft in principe geen probleem dat je in
bepaalde situaties waar mensen beschadigd kunnen worden.
handelend optreedt echter dat dient beperkt te blijven tot incidentele
gevallen.
Algehele uitsluiting van iemand die nog niet op het forum van de FMJD
website heeft gepubliceerd is onacceptabel.
Dat de situatie in Wit Rusland blijkbaar anders is en dat je ook daar
een controlerende factor ben wordt bedenkelijk als je dit ook
op onze website gaat toepassen.
Ik zal Vitold persoonlijk berichten dat het bestuur van de FMJD geen
problemen heeft met zijn bijdragen zolang deze een opbouwend
dan wel verhelderend karakter geven.
Met vriendelijke groeten,
Pieter Hildering
Antwoord:
Namens Alexander Presman
Verzonden: woensdag 1 augustus 2007 14:16
Aan: Hiltex Technische Weefsels
CC: Alexander Presman; FMJD - Johan Bastiaannet
Onderwerp: Re: CD meeting.
Beste Pieter,
Ik vind heel veel dingen niet of moeilijk acceptabel.
Waaronder het feit dat de webmaster wordt niet op de hoogte gesteld over CD, agenda, beslissingen enz.
Waaronder het feit dat de webmaster wordt niet eens uitgenodigd zelfs voor de CD waar wordt blijkbaar vergaderd over de zaak die betrekking heeft tot de website.
Waaronder het feit dat de webmaster wordt zelfs niet op de hoogte gesteld dat daarover wordt vergaderd.
Het ziet zo naar uit dat "voltallige CD leden" werden door iemand toegelicht die niet over volledige informatie beschikt of heel partijdig is en ik kon mijn standpunt niet eens toelichten cq.
verdedigen.
De bovengenoemde brengt mij tot beslissing om op mijn standpunt te blijven en de vraag zullen wij (al lijkt het me overbodig) gerust op de eerstvolgende GA of tijdens een andere representatieve aangelegenheid besprekken.
Met vriendelijke groet,
Alexander Presman
tweede verzoek van mij:
Als jij op het standpunt blijft dat iemand die nog nooit op het FMJD web heeft gepubliceerd uit te sluiten ( Bij voorbaat) dan is dat ABSOLUUT onacceptabel. Ik zal er een topic aanmaken op het web en dit leidt dat deze situatie op korte termijn beëindigd zal worden. Ik heb je er over aangesproken voor de CD vergadering en zie het niet als noodzakelijk om je op een CD vergadering uit te nodigen voor dit onderwerp. Alexander je woont in Nederland en bij voorbaat uitsluiten is in het Nederlands Recht een vorm van discriminatie en derhalve absoluut niet te tolereren. Dat is wat er aan de hand is!
De FMJD is een non profit organisatie welke zich heel simpel aan de wet moet houden. Als je als webmaster van de FMJD site je daar niet aan kan houden dan is dat hoe spijtig ook het begin van het einde.
Nog even iets over partijdigheid: Jouw partijdigheid geeft Gantwarg meer ruimte om ons op onze eigen FMJD website ons een criminele organisatie te noemen.
Dus voor de tweede maal het verzoek hem toegang te verlenen.
Pieter Hildering
Beste Alexander,
gevallen.
Pieter Hildering
Antwoord:
Namens Alexander Presman
Beste Pieter,
Waaronder het feit dat de webmaster wordt niet op de hoogte gesteld over CD, agenda, beslissingen enz.
Waaronder het feit dat de webmaster wordt niet eens uitgenodigd zelfs voor de CD waar wordt blijkbaar vergaderd over de zaak die betrekking heeft tot de website.
Waaronder het feit dat de webmaster wordt zelfs niet op de hoogte gesteld dat daarover wordt vergaderd.
Het ziet zo naar uit dat "voltallige CD leden" werden door iemand toegelicht die niet over volledige informatie beschikt of heel partijdig is en ik kon mijn standpunt niet eens toelichten cq.
verdedigen.
De bovengenoemde brengt mij tot beslissing om op mijn standpunt te blijven en de vraag zullen wij (al lijkt het me overbodig) gerust op de eerstvolgende GA of tijdens een andere representatieve aangelegenheid besprekken.
Met vriendelijke groet,
Alexander Presman
tweede verzoek van mij:
Als jij op het standpunt blijft dat iemand die nog nooit op het FMJD web heeft gepubliceerd uit te sluiten ( Bij voorbaat) dan is dat ABSOLUUT onacceptabel. Ik zal er een topic aanmaken op het web en dit leidt dat deze situatie op korte termijn beëindigd zal worden. Ik heb je er over aangesproken voor de CD vergadering en zie het niet als noodzakelijk om je op een CD vergadering uit te nodigen voor dit onderwerp. Alexander je woont in Nederland en bij voorbaat uitsluiten is in het Nederlands Recht een vorm van discriminatie en derhalve absoluut niet te tolereren. Dat is wat er aan de hand is!
De FMJD is een non profit organisatie welke zich heel simpel aan de wet moet houden. Als je als webmaster van de FMJD site je daar niet aan kan houden dan is dat hoe spijtig ook het begin van het einde.
Nog even iets over partijdigheid: Jouw partijdigheid geeft Gantwarg meer ruimte om ons op onze eigen FMJD website ons een criminele organisatie te noemen.
Pieter Hildering
-
Re: Toegang website wordt gediscrimineerd door webmaster
Ik zou mij een betere locatie dan een forum kunnen bedenken om interne FMJD zaken te bespreken.pieter hildering wrote:On 8/1/07, Hiltex Technische Weefsels <hiltex@wxs.nl> wrote:
Beste Alexander,
gevallen.
Pieter Hildering
Antwoord:
Namens Alexander Presman
Beste Pieter,
verdedigen.
Met vriendelijke groet,
Alexander Presman
tweede verzoek van mij:
Pieter Hildering
- Arjen de Mooij
Niet mee eens. Er is nog geen onvertogen woord gevallen. Een volwassen discussie over de democratie in de damwereld lijkt mij altijd zinvol. Zelf heb ik alleen het probleem dat ik niet op de hoogte ben van deze kwestie, noch van de achtergronden ervan. Ook die Tsidik is mij volslagen onbekend, laat staan dat ik weet waarom hij zich de toorn van Alexander op de hals heeft gehaald. Zonder die voorkennis wordt het wel heel erg een onderonsje van twee heren.Arjen de Mooij wrote:Verzoek aan de webmaster dit onderwerpt te verplaatsen naar flame
Hmm compositie, als ik het goed begrepen heb, weet de CD ook de beweegredenen van Alexander niet. Weet ook niet precies wat Pieter wil bereiken met het plaatsen van dit bericht op het forum.
Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar het lijkt me wel zo eerlijk om ook Alexander zijn verhaal aan te horen, voordat er misschien een drastisch besluit wordt gemaakt.
Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar het lijkt me wel zo eerlijk om ook Alexander zijn verhaal aan te horen, voordat er misschien een drastisch besluit wordt gemaakt.
-
Ik ben het wel eens met verplaatsing naar Flame.Arjen de Mooij wrote:Verzoek aan de webmaster dit onderwerpt te verplaatsen naar flame
Mogelijk dat Aleander daar best een verklaring wil geven waarom hij onze vriend Vitold weigert.
Ik vind het onkies dat Pieter Hildering gaat dreigen dat dit het begin van het einde is, en dat hij Alexander partijdigheid inzake de zaak Gantwarg verwijt.
Alexander heeft bij mijn weten daarop geen enkel commentaar gegeven, maar wel 'hoor' en 'wederhoor' mogelijk gemaakt.
Inhoudelijk de zaak van Vitold bespreken, oke, maar haal er geen andere zaken bij.
-
- Real name: Alexander Presman
Ik heb heel weinig trek in deze topic want de manier hoe Pieter Hildering deze discussie ingaat spreekt me niet aan en zal nauwelijks tot iets positief leiden.
Ik zou het liefst inderdaad direct naar Flame verplaatsten. Maar enige toelichting van mijn kant is waarschijnlijk toch nodig.
Dhr. Tsydik is een onopmerkelijke speler uit Wit-Rusland, woont tegenwoordig in de Verenigde Staten.
In het voorjaar presenteerde deze onbekende man zich ineens op de Russischtalig damwebsites als schrijver van honderden vuile, lasterlijke en hysterische posten.
Om beetje te begrijpen onze Hanco in zijn enkele slechtste stukken ( die ik moest verwijderen of verplaatsen) kwam nooit in de buurt van wat deze Tsydik schreef.
Grote deel van zijn posten werd door de webmasters verwijderd. Niemand die dat heeft gelezen twijfelt aan dat de man is waarschijnlijk psychisch niet in orde.
Op de site ukrshashki werd hij meervoudig gewaarschuwd , op de site van Wit-Russische dambond gebanned.
Toen de webmaster van shashki.com Alexander Kandaurov overwoog om tot ban over te gaan richtte Tsydik zich tot onze Forum.
Wanneer ik zijn aankomende registratie zag heb ik deze niet gehonoreerd. En op zijn navraag heb ik op de site shashki.com hem open antwoord gegeven:
"Vitold,
Ik ben geen advocaat maar jouw eigen rechten verdedigend schendt je de rechten van webmasters.
En zij willen (en hebben recht op) op hun sites waarin zij eigen tijd en geld instoppen geen beledigingen, kwalijke en incorrecte uitlatingen zien.
Als een bezoeker die nog niet aan de damsport is verslaafd zal meerdere (van honderden) jouw posten lezen - zal hij snel wegrennen van de damsport.
En onze (webmasters van damsites) doel is tegenovergesteld - dat de mensen die op de site komen, komen later terug en blijven.
Wit-Russische dambond en Alexander Kandaurov hebben engelachtig geduld vertoond en hebben jouw mogelijkheid aangeboden om uit te spreken en gehoord worden.
Deze mogelijkheid werd door jouw meervoudig misbruikt. En elke geduld komt tot het einde.
Ik leer van fouten van de anderen.
Daarom als de administrator van de site van de FMJD informeer ik je dat jouw registratie op het Forum zal ik niet honoreren.
Ik hoop dat je zal me niet dwingen tot sluiten van de zijpadjes.
Alexander Presman"
Sinds mijn bovenstaande brief van 04-06-2007 heeft de beste heer Tsydik
- met nog ergere (o.a. levensbedreigende en antisemitische) stukken op shashki.com gekomen
- werd van de site shashki.com gebanned
- middels oplichting heeft daar weer toegang gekregen
- werd weer gebanned
- heeft de site shashki.com geterroriseerd door zichzelf onder verschillende namen registreren en van verschillende IP-s opkomen
- meldde zich bij mij namens zijn collega (ondertekende als een bestaande professor van Amerikaanse Universiteit en schreef in verschrikkelijk Engels dat hij - professor - wilt op het damforum komen. Het zou heer Tsydik zeker zijn baan en verblijf in Amerika gekost als ik contact met deze professor zou opzoeken)
- heeft bereikt dat een andere Amerikaanse bezoeker van de shashki site gaat waarschijnlijk aangifte bij de politie doen wegens levensbedreiging.
Ik heb dus in de afgelopen tijd voldoende bevestigingen gekregen dat mijn beslissing volstrekt correct is geweest.
Waarom komt Pieter Hildering nu weer hoogstpersoonlijk zo op voor deze man? En probeert samen met "voltallige CD" me onder druk te zetten.
Het liefde voor democratie? Zou ik willen hopen.
Echter vrees ik dat de enorme haat die heer Tsydik zaait is vaak gericht aan Gantwarg en Wit-Russische dambond.
Toevallig juist wie de heer Hildering zelve durven bekritiseren.
En voor het kritiek in onze democratische damstaat staan zoals bekend schorsingen en royementen.
Als de hoogste vorm van onze gekoesterde democratie.
OK, ik ben bij totalitarisme gegroeid, het zal me niet zomaar lukken om deze bijzondere lijnen te volgen.
Tot slot.
In de laatste 6 jaar ontwikkel en onderhoud ik deze site in mijn eigen vrije tijd en voor mijn eigen kosten.
De "Voltallige CD" (laatste jaren onder leiding van P. Hildering) heeft zich nooit bemoeid met bijvoorbeeld brengen van informatie, ideeen, suggesties, enige vorm van hulp. (m.u.v. ratings van J. Pawlicki).
Ik en de site van ene kant en het FMJD bestuur van de andere kant bestaan in parallelle werelden.
Ik denk dat het een redelijke vorm van medebestaan is geweest.
Ik zou het liefst inderdaad direct naar Flame verplaatsten. Maar enige toelichting van mijn kant is waarschijnlijk toch nodig.
Dhr. Tsydik is een onopmerkelijke speler uit Wit-Rusland, woont tegenwoordig in de Verenigde Staten.
In het voorjaar presenteerde deze onbekende man zich ineens op de Russischtalig damwebsites als schrijver van honderden vuile, lasterlijke en hysterische posten.
Om beetje te begrijpen onze Hanco in zijn enkele slechtste stukken ( die ik moest verwijderen of verplaatsen) kwam nooit in de buurt van wat deze Tsydik schreef.
Grote deel van zijn posten werd door de webmasters verwijderd. Niemand die dat heeft gelezen twijfelt aan dat de man is waarschijnlijk psychisch niet in orde.
Op de site ukrshashki werd hij meervoudig gewaarschuwd , op de site van Wit-Russische dambond gebanned.
Toen de webmaster van shashki.com Alexander Kandaurov overwoog om tot ban over te gaan richtte Tsydik zich tot onze Forum.
Wanneer ik zijn aankomende registratie zag heb ik deze niet gehonoreerd. En op zijn navraag heb ik op de site shashki.com hem open antwoord gegeven:
"Vitold,
Ik ben geen advocaat maar jouw eigen rechten verdedigend schendt je de rechten van webmasters.
En zij willen (en hebben recht op) op hun sites waarin zij eigen tijd en geld instoppen geen beledigingen, kwalijke en incorrecte uitlatingen zien.
Als een bezoeker die nog niet aan de damsport is verslaafd zal meerdere (van honderden) jouw posten lezen - zal hij snel wegrennen van de damsport.
En onze (webmasters van damsites) doel is tegenovergesteld - dat de mensen die op de site komen, komen later terug en blijven.
Wit-Russische dambond en Alexander Kandaurov hebben engelachtig geduld vertoond en hebben jouw mogelijkheid aangeboden om uit te spreken en gehoord worden.
Deze mogelijkheid werd door jouw meervoudig misbruikt. En elke geduld komt tot het einde.
Ik leer van fouten van de anderen.
Daarom als de administrator van de site van de FMJD informeer ik je dat jouw registratie op het Forum zal ik niet honoreren.
Ik hoop dat je zal me niet dwingen tot sluiten van de zijpadjes.
Alexander Presman"
Sinds mijn bovenstaande brief van 04-06-2007 heeft de beste heer Tsydik
- met nog ergere (o.a. levensbedreigende en antisemitische) stukken op shashki.com gekomen
- werd van de site shashki.com gebanned
- middels oplichting heeft daar weer toegang gekregen
- werd weer gebanned
- heeft de site shashki.com geterroriseerd door zichzelf onder verschillende namen registreren en van verschillende IP-s opkomen
- meldde zich bij mij namens zijn collega (ondertekende als een bestaande professor van Amerikaanse Universiteit en schreef in verschrikkelijk Engels dat hij - professor - wilt op het damforum komen. Het zou heer Tsydik zeker zijn baan en verblijf in Amerika gekost als ik contact met deze professor zou opzoeken)
- heeft bereikt dat een andere Amerikaanse bezoeker van de shashki site gaat waarschijnlijk aangifte bij de politie doen wegens levensbedreiging.
Ik heb dus in de afgelopen tijd voldoende bevestigingen gekregen dat mijn beslissing volstrekt correct is geweest.
Waarom komt Pieter Hildering nu weer hoogstpersoonlijk zo op voor deze man? En probeert samen met "voltallige CD" me onder druk te zetten.
Het liefde voor democratie? Zou ik willen hopen.
Echter vrees ik dat de enorme haat die heer Tsydik zaait is vaak gericht aan Gantwarg en Wit-Russische dambond.
Toevallig juist wie de heer Hildering zelve durven bekritiseren.
En voor het kritiek in onze democratische damstaat staan zoals bekend schorsingen en royementen.
Als de hoogste vorm van onze gekoesterde democratie.
OK, ik ben bij totalitarisme gegroeid, het zal me niet zomaar lukken om deze bijzondere lijnen te volgen.
Tot slot.
In de laatste 6 jaar ontwikkel en onderhoud ik deze site in mijn eigen vrije tijd en voor mijn eigen kosten.
De "Voltallige CD" (laatste jaren onder leiding van P. Hildering) heeft zich nooit bemoeid met bijvoorbeeld brengen van informatie, ideeen, suggesties, enige vorm van hulp. (m.u.v. ratings van J. Pawlicki).
Ik en de site van ene kant en het FMJD bestuur van de andere kant bestaan in parallelle werelden.
Ik denk dat het een redelijke vorm van medebestaan is geweest.
Lijkt me echt een kerel met wie het gezellig kletsen is [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik heb er wel begrip voor dat je die van het forum weert, Alexander.
Ik snap niet dat hooggeplaatste bestuurders in vergaderingen hun tijd verdoen aan dit soort pietluttige kleine kwesties en het ook nog de moeite vinden om e.e.a. op het internet te publiceren.
Komt erg onvolwassen over en niet goed voor het dam-imago.
Ik heb er wel begrip voor dat je die van het forum weert, Alexander.
Ik snap niet dat hooggeplaatste bestuurders in vergaderingen hun tijd verdoen aan dit soort pietluttige kleine kwesties en het ook nog de moeite vinden om e.e.a. op het internet te publiceren.
Komt erg onvolwassen over en niet goed voor het dam-imago.
-
Dank je Alexander voor het schetsen van de achtergronden. Ook ik ben het helemaal eens met het bannen van deze psychoot. Maar mijn punt was een ander: de discussie over deze kwestie kan toch gewoon in deze draad worden gevoerd? Tot nu toe is de discussie bijzonder keurig. Dat het onderwerp - meneer Tsydik - niet deugt is nog geen reden om een en ander dan maar over te hevelen naar de flame-sectie. Dat doe je pas als de deelnemers aan de discussie hun fatsoen niet kunnen houden.Casper van der Tak wrote:Er lijken vooralsnog genoeg redenen te zijn om deze meer van het forum te weren.
- Henk de Witt
Re: Toegang website wordt gediscrimineerd door webmaster
Het weren van beledigende, dreigende en anderszins zieke teksten van een website is niet in strijd met de wet, integendeel, het is een onderdeel van de taken van een webmaster. Het suggereren dat de webmaster in strijd handelt met de wet valt onder de bekende Pieteriaanse bluf.pieter hildering wrote:De FMJD is een non profit organisatie welke zich heel simpel aan de wet moet houden. Als je als webmaster van de FMJD site je daar niet aan kan houden dan is dat hoe spijtig ook het begin van het einde.
‘Wetsovertreder’ Alexander Presman vervolgens in verband brengen met een onheilspellend ‘begin van het einde’ (einde van wie? Presman, de FMJD, de Nederlandse rechtsstaat?) hoort ook bij het wapenarsenaal van Pieter: besturen via dreigement.
Verontrustend is dat kennelijk het CD van de FMJD meegaat in dit besturen middels BLUF & DREIGEMENT.
Pieter is blijkbaar nog steeds op het oorlogspad tegen Gantwarg (‘Ik maak hem helemaal af’.) In deze persoonlijke vendetta zijn blijkbaar alle middelen geoorloofd, inclusief het projectiel Tsydik. Wederom is de schaapachtige volgzaamheid van het CD geen brevet van bestuurlijke kwaliteit.Pieter Hildering wrote:Nog even iets over partijdigheid: Jouw partijdigheid geeft Gantwarg meer ruimte om ons op onze eigen FMJD website ons een criminele organisatie te noemen.
Niet best allemaal, damwereld waarheen gaat gij?
-
Het tikduiveltje slaat toe, ik had "meneer" willen tikken ipv "meer". Verder mag deze discussie natuurlijk wel hier, tot nu toe geen reden om de discussie te "flamen".composite wrote:Dank je Alexander voor het schetsen van de achtergronden. Ook ik ben het helemaal eens met het bannen van deze psychoot. Maar mijn punt was een ander: de discussie over deze kwestie kan toch gewoon in deze draad worden gevoerd? Tot nu toe is de discussie bijzonder keurig. Dat het onderwerp - meneer Tsydik - niet deugt is nog geen reden om een en ander dan maar over te hevelen naar de flame-sectie. Dat doe je pas als de deelnemers aan de discussie hun fatsoen niet kunnen houden.Casper van der Tak wrote:Er lijken vooralsnog genoeg redenen te zijn om deze meer van het forum te weren.
- Hanco Elenbaas
Iedereen heeft zijn tekortkomingen Henk, zelfs jij en ik, dus je kunt van Pieter niet verwachten dat hij nog minder bedenkelijke trekjes heeft dan wij.Henk de Witt wrote:Het weren van beledigende, dreigende en anderszins zieke teksten van een website is niet in strijd met de wet, integendeel, het is een onderdeel van de taken van een webmaster. Het suggereren dat de webmaster in strijd handelt met de wet valt onder de bekende Pieteriaanse bluf.pieter hildering wrote:De FMJD is een non profit organisatie welke zich heel simpel aan de wet moet houden. Als je als webmaster van de FMJD site je daar niet aan kan houden dan is dat hoe spijtig ook het begin van het einde.
‘Wetsovertreder’ Alexander Presman vervolgens in verband brengen met een onheilspellend ‘begin van het einde’ (einde van wie? Presman, de FMJD, de Nederlandse rechtsstaat?) hoort ook bij het wapenarsenaal van Pieter: besturen via dreigement.
Verontrustend is dat kennelijk het CD van de FMJD meegaat in dit besturen middels BLUF & DREIGEMENT.
Pieter is blijkbaar nog steeds op het oorlogspad tegen Gantwarg (‘Ik maak hem helemaal af’.) In deze persoonlijke vendetta zijn blijkbaar alle middelen geoorloofd, inclusief het projectiel Tsydik. Wederom is de schaapachtige volgzaamheid van het CD geen brevet van bestuurlijke kwaliteit.Pieter Hildering wrote:Nog even iets over partijdigheid: Jouw partijdigheid geeft Gantwarg meer ruimte om ons op onze eigen FMJD website ons een criminele organisatie te noemen.
Niet best allemaal, damwereld waarheen gaat gij?
Pieter heeft het jarenlang -naar omstandigheden- voortreffelijk gedaan als vice-president van de FMJD. Laten we hopen dat de goede indruk die hij heeft achtergelaten nu niet bedorven wordt door deze kwestie. Van haat, wrok en rancune is nog nooit iemand beter geworden, en ook voor Pieter zal de bijbehorende gemoedstoestand alleen maar overbodige ballast betekenen.
-
Het automatisch weren van mensen lijkt mij geen goed idee. Ik heb wat van de stukjes op de russische en wit russische sites gelezen en daar ben
ik niet van achterover gevallen. In dat geval heb ik soms meer moeite met Hanco.
Echter de man reeds bij voorbaat uit te sluiten zonder dat enig negatief stuk als voorbeeld, lijkt mij niet aanvaardbaar. Wij als FMJD herkennen gerust wel wanneer iemand te ver gaat en dan is een ban volkomen logisch. Echter is het belang van Wit Rusland blijkbaar boven alles verheven?.Dat vind ik onjuist. Alexander is ook niet naar mij met voorbeelden gekomen die zijn motivatie bevestigen.
Het verhaal met Gantwarg Henk is ook niet over. Zie het verslag van de cascommissie welke heden op de site te vinden is.
We leven in Nederland en kritieken moeten mogelijk zijn, als deze te ver gaan is een ban eventueel op zijn plaats.
ik niet van achterover gevallen. In dat geval heb ik soms meer moeite met Hanco.
Echter de man reeds bij voorbaat uit te sluiten zonder dat enig negatief stuk als voorbeeld, lijkt mij niet aanvaardbaar. Wij als FMJD herkennen gerust wel wanneer iemand te ver gaat en dan is een ban volkomen logisch. Echter is het belang van Wit Rusland blijkbaar boven alles verheven?.Dat vind ik onjuist. Alexander is ook niet naar mij met voorbeelden gekomen die zijn motivatie bevestigen.
Het verhaal met Gantwarg Henk is ook niet over. Zie het verslag van de cascommissie welke heden op de site te vinden is.
We leven in Nederland en kritieken moeten mogelijk zijn, als deze te ver gaan is een ban eventueel op zijn plaats.
- Arjen de Mooij
Pieter, dat kan zo zijn.pieter hildering wrote:... Echter is het belang van Wit Rusland blijkbaar boven alles verheven?.Dat vind ik onjuist. Alexander is ook niet naar mij met voorbeelden gekomen die zijn motivatie bevestigen ...
Presman zegt niet dat het belang van Wit-Rusland boven alles gaat. Jij begint daarover in je email naar hem. Ook al is dit zo, of vermoed je dit dan nog is het onkies om hierover in de mail te beginnen. Vraag eerst waarom hij de man weert van het forum. Als jij het met zijn argumentatie niet eens bent, of niet overtuigd dan kun je hem alsnog de opdracht geven de man toe te laten. Doet hij dit niet dan onderneem je stappen (je ontneemt zijn functie of je geeft een waarschuwing ofzo). Dat je de discussie op het forum mikt is nogal raar. Wat is het doel daarvan?