Het slot wordt veel spannender dan je na 3 ronden zou denken.
Roel heeft zijn EK-plaats nu veilig gesteld, maar de titel nog niet.
En Richard leek op de tweede plaats af te stevenen, maar heeft het niet meer in eigen hand.
In theorie kan Michel nog kampioen worden.
Ik wil de spanning niet opvoeren, hoor [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Wie wordt er aspiranten kampioen van Nederland
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Ik vermoed dat Roel 10 minuten na aanvang van de slotronde kampioen is. Met een beetje geluk is hij dan nog op tijd in Den Haag, waar hij ook op de deelnemerslijst staat.hans andriessen wrote:Het slot wordt veel spannender dan je na 3 ronden zou denken.
En Richard leek op de tweede plaats af te stevenen, maar heeft het niet meer in eigen hand.
Ik wil de spanning niet opvoeren, hoor [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
- Arjen de Mooij
Ik vermoed dat Roel al kampioen is, als hij verliest en Michiel Stempher wint, hebben ze evenveel punten, evenveel overwinningen, maar Roel heeft van Michiel Stempher gewonnen en dus een 'hogere overwinning'.Jan Pieter wrote:Ik vermoed dat Roel 10 minuten na aanvang van de slotronde kampioen is. Met een beetje geluk is hij dan nog op tijd in Den Haag, waar hij ook op de deelnemerslijst staat.hans andriessen wrote:Het slot wordt veel spannender dan je na 3 ronden zou denken.
Ik wil de spanning niet opvoeren, hoor
Roel "speelt" vandaag tegen Stefan, misschien wel 2 kampioenen tegen elkaar...Jan Pieter wrote:Ik vermoed dat Roel 10 minuten na aanvang van de slotronde kampioen is. Met een beetje geluk is hij dan nog op tijd in Den Haag, waar hij ook op de deelnemerslijst staat.hans andriessen wrote:Het slot wordt veel spannender dan je na 3 ronden zou denken.
-
Ronde 9
Nick Hoving - Willem Hoek 2-0
Richard Bos - Sjoerd ten Brinke 0-2
Roland de Rijke - Michel Stempher 1-1
Casper Remeijer - Dave Bleeker 2-0
Harmjan Lammers - Roel Boomstra 0-2
1. 9-16 Roel
2. 9-13 Michel
3. 9-12 Casper
4. 9-11 Richard
5. 9-9 Sjoerd
6. 9-8 Harmjan
7. 9-7 Nick
8. 9-6 Roland
9. 9-5 Willem
10. 9-3 Dave
Nick Hoving - Willem Hoek 2-0
Richard Bos - Sjoerd ten Brinke 0-2
Roland de Rijke - Michel Stempher 1-1
Casper Remeijer - Dave Bleeker 2-0
Harmjan Lammers - Roel Boomstra 0-2
1. 9-16 Roel
2. 9-13 Michel
3. 9-12 Casper
4. 9-11 Richard
5. 9-9 Sjoerd
6. 9-8 Harmjan
7. 9-7 Nick
8. 9-6 Roland
9. 9-5 Willem
10. 9-3 Dave
-
Felicitaties voor Roel en Michel.henk stoop wrote: 1. 9-16 Roel
2. 9-13 Michel
3. 9-12 Casper
4. 9-11 Richard
5. 9-9 Sjoerd
Toch een flink gat geslagen. Maar ook in de top 5 aanmerkelijk meer verschil dan de afgelopen jaren, met veel onderlinge remises toen.
Knap van Michel, die als tweedejaars geheel op eigen kracht het EK haalt.